Salut, Am o problema cu un audi A6 C5 varianta sport de 4.2 benzina la care se incalzeste motoru foarte repede in 5 minute ajunge apa la 110 grade. As dori daca ma puteti ajuta cu aceasta problema sau sa imi recomandati un mecanic bun de incredere in Constanta. Multumesc.
Diagnoza vag-com pe el,posibil termostatu sa ramana blocat pe inchis,posibil pompa de apa blocata(urmareste la relanti daca apa revine in vas pe furtunul cel mic) sau posibil una sau amandoua garniturile de chiulasa arse.
Si ce ar putea vedea cu VAG-COM ca are apa 110grade? Nu mai puneti oamenii sa isi prinda urchile cu VAG-COM cand nu pe merge un bec sau se invarte roata. Cum a zis si colegul mai sus verifica termostat>pompa>garnituri Adica vezi daca ai apa pe furtunasul mic daca da conluzia o sa fie ca pompa functioneaza Pune mana pe radiator cand apa are 90-100 si vezi daca radiatorul e cald daca nu termostatul bloc pe inchis sau a facut un dop pe undeva. Uitate daca ai bule in bazin sau ulei in apa,verifica la joja daca ulei este ok sau este precum capucino daca ai vreo unul din fenomene clar garnitura sau garniturilede la chiuloase.
Salut, Caut de 2 zile (de cand am dat de "belele" cu masina) un topic adecvat dar nu am gasit nimic pe forum. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Mergeam spre munca, cu 2 zile in urma, pe un drum national cu limita de 90 km/h (nu sunt in tara). Pe bord aveam in jur de 100, ma apropiam de un semafor si am avut "inspiratia" idee de a utiliza frana de motor (am cutie automata, multitronic sau tiptronic ca nu ma pricep) am trecut-o din D in manual si i-am dat impulsuri pe - (minus), masina a redus si turatiile urcau pana a sarit de 5000 rot/min. Ma gandesc ca era deja treapta 1 cand s-a auzit o pocnitura si de acolo un clampanit continuu. Am oprit, am verificat vizual .. nimic. Am pornit-o din nou, la sfert pornea dar clampaneala accea persista, este un fel de bataie ce se resimte in filtrul de aer. Ce ar putea fi,si cum s-ar remedia ? Nenea mecanicul o tine la el in garaj de atunci fara ca nici macar sa se fi uitat la ea. Masina este un Audi A6 C5 cu motor 4.2 benzina cod ASG , 220 KW.
Eu nu inteleg un lucru. Ce e ala 4.2 BI TDI pe A6 C5?! Nu exista asa ceva. Motorul ASG este motor V8 benzina 4.2 40v.
salu. revin la postare : (sunt afon in mecanica) ,ceea ce redactat in prima postare,au fost informatii date de catre "nenea mecanicul" , el m-a informat despre codul motorului ASG, si restul. s-a ocupat omul de treaba, si cand colo, tot ce a comandat nu se potriveste, ca de fapt e BCY 077102089E . Habar nu am ce si cum. poate ma lamureste cineva