Motor 4.2 Benzina la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de f4271, 19 Noi 2007.

  1. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    Deschid acest subiect ca am fost intrebat pe PM la ce interval am avut reviziile si daca am avut probleme cu masina si consider ca rapunsul ar fi interesant pentru public.

    Din Oct 2003 am avut LongLife la inspectii, facute original la Audi, la inceput numa in Germania, apoi si in RO cand au fost autorizati si service-urile din RO. Prioma inspectie trebuia sa fie la circa 25mii, dar pe bord mi-a aparut deja la 18mii solicitarea. Eu m-am tinut dupa ce vrea masina si in medie ajungeam sa fac 15-20 mii intre inspectii.
    Am schimbat maruntisuri la fiecare inspectie, care nu ma ajungea sub 1000-1800 Euro. Numai uleiul ciosta 35 Euro/litru. Cel mai scump a fost cand prin 2004, pe la vreo 80mii mi-a aparut pe bord simbolu galben de motor care m-a facut sa schimb sondele lambda si pina la urma si o piesa electronica din managementul motorului. Sondele le-am platit, restu a preluat Audi (Germania).
     
  2. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Deci tu imi recomanzi daca-mi cumpar un A8 sa-mi fac reviziile in GERMANIA. Eu imi fac reviziile la reprezentanta in SV si sunt super multumit de baieti.
     
  3. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Crezi ca in cazul meu trecerea de pe A4 pe A8 e una brusca. Daca da la ce sa ma astept ?
     
  4. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    Eu am facut primele revizii in Germania ca inRomania astia la Audi mai reparau cu dalta si ciocanu pe vremea ceia si oricum eram des pe acolo. Acuma fac in Romania ca Audi i-a autorizat sa o faca.
    Mecanici buni gasesti si aici si acolo, din aia prosti gasesti si aici si acolo, depinde de noroc.

    Trecera de la A4 la A8 e mare:
    - in primu rand vei avea mai mult spatiu in masina
    - scaunele, bordul, volanul dau o impresie mai luxasa cand le atingi
    - vei vedea ca nu mai incapi in orice parcare
    - suspensia e mai luxurioasa, si vei avea impresia ca in Romania s-au asfaltat strazile
    - daca lasi masina in strada in fata hotelului te trezesti mai des noaptea sa vezi daca e acolo
    - vei cheltui mai multi bani la benzinarie
    - va trebui sa te uiti mai des la vitezometru, ca nu-ti dai seama cum te fura
    - dk nu esti atent la viteza faci Iasi - Bucuresti in 3 ore fara sa-ti dai seama
    - ai sa intilnesti si mai multe masini in fata ta care trebuiesc depasite si mai multi dobitoci care nu vor sa te lase
    - vei fi urmarit de mai multe priviri admioratoare sau invidioase
    - sa nu te miri daca la Nadlac sau Leuseni te intreaba vamesu daca are voie sa se aseze si el la volan (pate acuma nu mai e asa, dar in 2003 am patit-o)
     
  5. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Esti marfa ! Daca am pe viitor ceva nelamuriri pot sa apelez la tine ? ( nu vreau sa devin enervant )... Vreau sa te intreb cam cat ajunge un A8 4.2 2003 cu pana in 100.000km si cu ceva optionale pe ea ? Te intreb pentru ca am observat ce mergi des in GERMANIA si cred ca stii mai bine cum merge piata.Preturile de pe www.mobile.de nu cred ca sunt toate adevarate ! Cum ai reusit sa faci asa de multi km in doar 4 (196mii). Eu fac cam 40-45.000km la an si zic ca-i mult !
     
  6. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    Eu nu ma uit dupa masini la mana a doua ca nu ma pricep la mecanica auto. Cei care i-am intilnit pe afara iau toti mobile.de ca referinta, si mai gasesc si cateodata ceva bun. De obicei se duc la dealeri care îi cunosc si cumpara de acolo. La mobile.de poti sa ai ghinion cu tzepari, ori kilometri dati inapoi, ori oferte numa ca sa te duci la el in curte si apoi sa afli ca masina e vanduta de mult, sau ca nu corespunde cu descrierea.
    Kilometri multi i-am facut mergand mult. Prin tara si pe afara.
     
  7. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    '04 A8L Exclusive 4.2 Q
    Cilindri A8 4.2 benzina

    Salutare baieti.

    Trebuie sa schimb si eu bobinele 4 si 8 si nu stiu exact cum sunt numerotati cilindrii. Stie cineva acest lucru? Am mai schimbat bobina 2 care era a doua pe partea stanga, cum te uiti la masina din fatza, incepand dinspre capota.

    Multumesc anticipat.
     
  8. alex.audi.a8.4.2 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI, A8L, 4.2, Benzina, 2004, 335 CP
    Buna seara,

    Am achizitionat recent un audi A8 D3 an de fabricatie 2004, Motor 4.2 benzina cel de 335 CP (sau 334 cp) si am acelasi zgomot la pornire ca cei cu motoare de 3.0 litri (rontaitul ala la pornire pana isi ia ulei).

    Dar problema la mine se pare ca este un pic diferita, nu se gasesc aceste minunate intinzatore cu patina, decat pe original care are un pret minim de 2.000 lei bucata fara lant si garnitura. Codul celor doua intinzatoare hidraulice sunt 077109087E si 077109088E, manopera pentru acesta interventie 850 LEI.

    Nu stiu ce sa fac, aceasta operatiune ma costa minim 1.200 euro, asta daca nu gasesc alta solutie.

    Ce ma sfatuiti sa fac?

    Va multumesc,

    O seara buna.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Mai 2015
  9. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,C5,2.4 quattro,1998
    Este vorba despre intinzatoarele de la distributia variabila, toate motoarele din grupul VAG au aceasta problema.
    Tu ai noroc ca inca iti porneste, incet incet nu o sa iti mai porneasca.
    Dar tu esti sigur ca este vorba de aceste intinzatoare?
    Cati Km are masina?
    Exista solutii mai ieftine la aceasta problema.
    Trebuie mai intai sa faci o diagnosticare corecta.
     
  10. alex.audi.a8.4.2 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI, A8L, 4.2, Benzina, 2004, 335 CP
    masina este in service cu piesele relativ demontate

    deoarece pe seria de sasiu am gasit piesa originala si 2 piese aftermarket ca alternative, am comandat ambele piese sa fiu sigur ca una se va potrivi.... am dus masina in service si ghinion nici una nu se potriveste....

    si acum masina este in service demontata si asteapta piesele sau o solutie
     
  11. BREBEANU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A8 4.2FSI
    Salutare,
    In legătura cu sonda. Am aceeași problema de câteva zile. Cat costa reparația ? Aici in Spania mi-au spus in jur de 1.500 Euro.
     
  12. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    BREBEANU colegul f4271 nu a mai intrat pe forum de peste 5 (cinci) ani. Nu cred ca iti mai poate raspunde. In schimb am eu o intrebare simpla: cand ti-ai cumparat asemenea masina nu te-ai gandit ca ea va venii cu niste costuri de intretinere si reparatie peste media normala de intretinere a unei masini ? Mie mi se pare ca pretul oferit tie, de reparatie, este chiar mic. Crede-ma ca stiu ce insemana sa te apuci de desfacut un asemenea motor pe A8 D3 si pretul ala este foarte ok. Bafta.
     
  13. BREBEANU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A8 4.2FSI
    Bă da ma așteptam la altfel de prețuri ca am avut si un 730d dar mai mereu am căutat calitate preț !!
     
  14. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In Romania sigur o rezolvai mai ieftin dar in tari unde nu prea exista loc de negocieri nu prea ai de ales.

    O seara buna
     
  15. BREBEANU 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A8 4.2FSI
    In ziua de azi poți negocia atâta timp cat nu te duci la casa. Dar problema e sa nu ma lase pe drum când vin in România ! O seara buna si ție.
     
  16. oltean rares 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2016
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8 4.2 quattro d3
    Salutare tuturor
    Detin un audi A8 D3 cu motor 4.2 din 2004 si cand il pornesc timp de 1 sau 2 secunde se aude foarte tare lantul iar dupa aceea e totul ok. Cine ma poate ajuta cu problema asta ? Va multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Cum vrei sa te ajute cineva ?
    Cumperi si schimbi intinzatoarele.
     
  18. stefan550

    stefan550 Silver Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S4 Quattro, 3.0 TFSI S-Tronic 7, 2013
    @Rares: din experienta iti spun ca, daca mai face asa si dupa ce inlocuiesti lanturile cu tot cu intinzatoare, e foarte posibil sa ai probleme si cu colbutorii. Eu acum am motorul desfacut la A8 si asta este una din probleme. La mine nu se manifesta la fiecare pornire, am la aproximativ una din trei porniri ca si frecventa. In orice caz intinzatoarele cu lanturile de la axele cu came trebuie sa le schimbi sa nu risti avarii serioase la motor.
     
  19. oltean rares 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2016
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8 4.2 quattro d3
    Astazi am stat peste program si am descoperit care e vrajeala cu intinzatoarele astea pacatoase. Am taiat cu flexul un intinzator in doua si inauntru am gasit 5 garnituri rotunde / o-ringuri de guma toate coapte si vai de capul lor.
    Eu eram curios ca sa stiu exact pe unde si cum ajunge un intinzator sa piarda presiune si uite ca am descoperit. Ar fi o solutie foarte, foarte ieftina sa repari intinzatoarele. Important e sa le poti desface bucati si sa schimbi garniturile. Trebuie multa rabdare si eu cum m-am enervat l-am taiat cu flexul. Oricum mai am inca o pereche de intinzatoare si pe astea o sa incerc sa le desfac cu rabdare. Toata smecheria e inauntru in intinzator si daca ii schimbi garniturile, gata, problema e rezolvata.

    Stefan de la culbutori nu are cum sa fie. Iti garantez eu. Problema e in intinzatoare care sunt facute si gandite in asa fel incat sa se strice repede. Alte intinzatoare noi sau incearca sa le repari. Daca esti interesat cu adevarat o sa iti trimit poze cu intinzatorul taiat in doua ca sa vezi despre ce e vorba.

    Eu am cumparat masina cu avaria asta si nu i-am dat importanta. Am facut un drum in Romania in vacanta cam 10.000 km in 2 saptamani plus inca 1 an acasa-la munca si cand chiar nu am mai suportat zgomotul de lant la prima pornire, am desfacut motorul si m-am speriat.
    Lantul mergea pe suportul de la patina plastic. A mancat suportul de plastic si ala de fier si a inceput sa manance si din cilindrul de la intinzator. Este foarte, foarte greu aproape imposibil sa se rupa lantul pentru ca e distanta prea mica intre axele cu came si orice s-ar rupe la intinzator, la un moment dat o sa ai un sunet foarte tare de zgomot nefiresc de lant in ralanti tot timpul. Astea sunt fixuri de ale mele de a nu mai auzi lantul.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    O sa observi ca intinzatoarele alea nu se mai gasesc, Audi si-a dat seama de problema si le-a retras. Ce gasesti acum e varianta revizuita ce nu se mai dezamorseaza.
    Eu le-am schimbat pe ale mele si este o diferenta de constructie intre cele vechi si cele noi.
     

Distribuie pagina asta