Motor 4.2 Benzina la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de f4271, 19 Noi 2007.

  1. AlexFlorinKelloo

    AlexFlorinKelloo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L (D3, BFM 4.2 Benzina) & Audi A3 (BKD 2.0 TDI)
    Inca o intrebare: sinele originale erau metalice (de aia arata ca fiind sparte).

    1)Sinele de pe piesa OEM completa par din plastic.
    2)Sinele din kitt-ul de mai sus (ebay) par tot din plastic.
    3)La mine, asa cum arata in pozele incarcate mai sus, doar sinele par sa fie defecte (rupte).

    Din 1, 2, si 3 eu inteleg ca as putea sa imi iau doar sinele din kitt-ul de reparatie si sa le pun pe intinzatorul original al masinii. Este o concluzie gresita?
     
  2. stefan550

    stefan550 Gold Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Sinele de pe intinzator sunt dintr-un material gen ebonita care se toceste in timp sau devine casant si se sparge (a fost cazul meu), moment in care sare distributia de la punct si ai rezultatul actual. Sincer iti spun, daca tot faci efortul sa desfaci motorul si sa-l repari, pune-i si intinzatoarele noi fiindca in timp isi pierd din capacitatea de raspuns iar ulterior dezvolta scurgeri de ulei. Daca cel din fata motorului iti va pierde ulei are sa curga fix pe cureaua de distributie si poti pati din nou acelasi lucru ca acum. Nu mai vorbesc si despre lanturi, si acelea au de suferit in timp, materialul isi pierde din proprietati datorita temperaturilor la care functioneaza si te poti trezi ca faci motorul, il pui pe masina si iti va atinge lantul de interiorul capacului. Aparent fara nici o explicatie logica, doar a fost scos din acelasi loc, nu?
    Intinzatoarele acelea au si ele o presa prin care se pun pe masina si se torsioneza la specificatii, ai grija, este putin mai delicata situatia decat pare.
    Eu am patit lucrurile acestea insa nu am avut pe nimeni care sa imi faca aceste sugestii si au fost, din pacate, o lectie foarte grea la momentul respectiv.
     
    lowlife și AlexFlorinKelloo apreciază asta.
  3. AlexFlorinKelloo

    AlexFlorinKelloo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L (D3, BFM 4.2 Benzina) & Audi A3 (BKD 2.0 TDI)
    Am cumparat intinzator OEM. Rectificat chiuloase. Distributie+pompa, curea accesorii, filtre si merge ca noua. Multumesc tuturor pentru suport.
     
  4. vladimir2111 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi a8, 4.2i, 2004
    Salut, scuze daca deranjez cu intrebarea dar am si eu o problema cu intinzatoarele de la motorul 4.2i benzina (a8 d3 2004, cod motor BFM), ai putea sa imi dai un numar de telefon ca sa iti spun situatia, ca o tot duc pe la mecanici si nu ii mai dau de cap. mersi
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pai si de ce nu le inlocuiesti ?
     
  6. vladimir2111 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi a8, 4.2i, 2004
    Am de ales intre Febi si Vaico. initial am luat unele de pe ebay (neavand experienta nu ma gandeam ca sunt asa complicate) dar nu mai tragea masina. Tu ce imi recomanzi ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi iti recomandam originale ca si piese si iti recomandam sa mergi la un bun mecanic care se pare ca inca nu l-ai gasit. Bafta.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Febi si/sau SWAG sunt aceleasi. Deci poti pune oricare din ele.
     
  9. stefan550

    stefan550 Gold Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Salut @vladimir2111 pune originale, neaparat, asta dacă dorești sa mai ții mașina minim 6 luni. Eu am pus mai demult aftermarket și au ținut fix jumătate de an, după care am înlocuit iar distribuția însă am pus lanț și intinzatoare originale; pe mine m-au costat in jur de 530€ bucata dacă rețin bine.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Mai demult am inlocuit 2 intinzatoare la un 3.0TDI, SWAG. Au venit cu sigla OOOO polizata. Din pacate nu se mai gasesc de cumparat separat.
    Kit-ul complet Febi, la fel, vine cu sigla polizata si cu inscriptia SWAG pe ele. :)

    Nu stiu ce ai pus tu Stefan de si-au dat duhul in asa perioada scurta.
     
  11. stefan550

    stefan550 Gold Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @audi66 erau ceva noname nu mai retin cu exactitate dar cel de pe stanga motorului a inceput sa piarda ulei in circa 6-8 luni de mi se imbibase cureaua de distributie de am desfacut din nou. la V8 e pacatoasa pozitia de lucru fiindca se lucreaza destul de greu.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu m-as mira, e plin aliexpress-ul de intinzatoarele respective.
    Cu Febi/Swag nu sunt probleme.
    Bineinteles, de preferat ar fi nou si OE.
     
    stefan550 apreciază asta.
  13. AlexFlorinKelloo

    AlexFlorinKelloo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L (D3, BFM 4.2 Benzina) & Audi A3 (BKD 2.0 TDI)
    Eu am pus nou si OEM. 2400 ron unul. Recomand, cu distributia NU e de joaca
     
  14. vladimir2111 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi a8, 4.2i, 2004

Distribuie pagina asta