Salutare lume. Mi s-a spus la un tester ca as avea probleme cu respectivul injector. As vrea sa-l schimb ca vine frigul si pornesc din ce in ce mai greu pe vreme rece. Are cineva asa ceva de la un motor cod ABK? Ca nu gasesc la dezmembrari. Are idee cineva cat poate sa coste unul nou adus la comanda? Orice idee e bine venita. Pun si o imagine cu respetivul injector.
si eu am acelasi motor abk ca si tine si o sá má interesez de un injector nou la cineva care e vinzátor la piese de schimb pt masini din export
Incearca sa cauti la un magazin de import piese auto eu stiu doua care au preturi acceptabile daca vrei iti dau si un nr de telefon poate te ajuta cu ceva 0744638112 asta e magazinul de la 1Mai magazinele sunt: unul pe Iuliu maniu (militari) pe langa piata veteranilor pe cealalta parte cum mergi spre lujerului iar al doilea este pe langa linia lu 41 la intersectie Turda cu B-dul Mai (eu am cumparat ceva piese de la asta si e chiar ok am avut probleme cu un furtun nu se potrivea si mi-a dat banii inapoi)
an primul rand salut pe toata lumea si ma bucur ca exista asa ceva ,sant posesorul unui cabriolet din 95 cu motor de 2l ABK ,masina are 130000km reali sant primul dupa neamt ,ce sa zic anaintea lui am avut A8 de 4.2l asta e marca la care am ramas,ce mi sa antamplat acum 2 zile am oprit an parcarea unui mol dupa ce am parcurs vreo 150km,am cumparat ce-am avut nevoie si la antoarcere i-am dat cheie a luato sfer ca de obicei iar dupa ce-am facut 10m sa oprit brusc,am tras capota si am verificat vizual cureau de distributie care e noua,prize ,mufe,etc dupa care am tras de fisa de la 1 la care surpriza nu scantee telefoane la prieteni am remorcato si am aduso acasa,a doua zi am chemat pe cineva pt diagnoza la care mia zis ca nu se poate ,ca e veche si etc, poate vede topicul cineva sau poate a mai9patit cineva de genu,eu cred ca ar fi cipul de pornire de langa bobina,,masina nu are cip la cheie si nici imobilizator ,astept pareri multumesc
Se poate face diagnoza. Daca ne intelegem vin pana la TG.Neamt. Ai o mufa se numeste 2 +2 . Lasa PM cu numarul tau sa vorbim mai multe. Posibil sa-mi dau seama la telefon ce are . Dupa 93 s-a introdus la grupu VW-AUDI prima generatie de immobiliser . Deci e foarte posbil sa ai immobiliser. Dar daca s-a oprit dupa 10 m nu cred ca e de acolo. Cand e de la immo porneste 1 secunda si se opreste.
de ce zic ca nu are imobilizator,mi sa dus contectul si a montat cineva unul dar numai de AUDI nu etel 0740651687
si mie mi sa intamplat la fel numa ca a meu e b3 1.6 a trebuit sa schimb un releu TZ1 parca, se afla akolo sub plasticul de la clapeta de unde deschizi capota acuma io nusht la tine daka are tot asa dar dupa cum am spus tot asa am patit si eu dupa ce lam schimbat datorita ajutorlui lu ManiacuV6 , a pornit
multumesc de sfat,uneori sant banalitati dar daca nu stii,,,,stai an drum am dat jos capacul de la bord ,releele astea le-am gasit,2buc 203,1buc30,unul mare,,SIEMENS,,363 COD79FA404,2buc mici verzi cod 443937105A,1buc portocaliu627 multumesc se idei si sfturi ManiAcuV6 maine ma duc si comand senzorul de la delco sper sa porneasca ce rol are cititorul din delco?
Dupa el calcuatoru lde injectie vede turatia motorului si ii da scanteie si amestec optimizat fucntie de diversi senzori :de temp aer , corectie sonda lambda ,etc.
ok ,ancodata multumesc mult,astazi am luat delcoul cu totu a pornit atata doar avansul de reglat an rest e ok
Senzorul Hall Sh tot sh ramane. Daca schimbai senzorul in delcoul tau stiai ca cel putin 8-9 ani nu aveai treaba. Pana acum nu am recomandat nimanui sa ia un delcou SH pentru ca te poate lasa cand ti-e lumea mai draga. P.S.: Stii sa reglezi CORECT avansul ?
salutare tuturor. vreau sa cumpar un audi 80 b4 cu motorul asta pe el (ABK). proprietarul mi-a zis ca a venit cu el din italia, s-a dat 2 luni cu el pana i-au expirat numerele, dupa care a stat ~3 luni in parcare pana cand a venit cineva sa cumpere masina. a pornit motorul cu ambreiajul calcat, iar cand a dat drumul la ambreiaj s-a auzit ca o pocnitura la motor si s-a oprit. si de atunci nu a mai vrut sa porneasca. de atunci au mai trecut 2 ani de stat in parcare. acum intrebarea mea este: ce ar putea fi? pana acum am auzit multe variante ( bobina, axa cu came rupta, bujiile, ambreiajul, etc ) astept o parere si de la voi. am uita sa precizez ca inainte de a veni cu masina in tzara i-a schimbat distributia si cand am fost sa vad masina m-am uitat la ea si e pusa la semn. sper ca nu v-am plictisit si astept parerile voastre cat mai repede posibil. Multumesc
Buna la toata lumea si Hristos a inviat!, Eu am avut neplacerea sa constat ca blocul motor de 2.0 L la masina mea Audi 80 benzina din 1992 era fisurat intre doi cilindri. Am reusit sa gasesc un Audi identic dar cu motor de 1.8 L. L-am schimbat dar am pastrat electronica de la cel vechi impreuna cu admisia. Apropo al meu este ABK iar cel cumparat este ABT pe care nu am reusit sa-l pornesc. deci am motor de 1.8 L cu electronica si admisia pt 2.0L. Pana acum nu mi-a crapat nik si merge binisor. Imi face probleme la pornire in sensul ca porneste si se opreste imediat. Incerc de doua-trei ori si pleaca.La motor cald porneste destul de greu.Electromotorul invarte suficient de repede. Deci nu asta e problema.Banuiesc si eu pompa de benzina, mai ales ca se comporta asa de putina vreme. Cu motorul schimbat merg de un an si ceva. Diagnostic nu pot face, da eroare la PC cu agrafa nu iese nimic, am demontat bordul sa vad vreun indicator de diagnoza ars dar nu este prezent. Toate spatiile sunt sigilate din fabrica cu hartie. Multam fain si poate are cineva vreo parere.
se numeste traductor HALL inlocuieste platina, iar firele sunt +,-,impuls. care pleaca direct la bobina de inductie.
probleme cu turatia salutare sper sa ma puteti ajuta am un audi 80(b4) 2.0 benzina pe carburatie si imi face probleme cand este rece . Dupa ce o pornesc si vreau sa plec cu ea nu se tureaza in sarcina da cu mine in nas dupa ce se incalzeste merge normal numai ca atunci are niste fructuatii de turatie la relantii .Si mai am o problema de exemplu o turez in 3000 de ture si incerc sa o tin constant si atunci oscileaza foarte mult turatia scade pana l;a 1000 dupa aia iar creste in 3000 si tot asa nu stiu ce sai mai fac va rog ajutati-ma daca a mai intampinat cineva problema asta
Si eu am avut probleme asemanatoare si de vina a fost SENZORUL CLAPETA ACCELERATIE. L-am schimbat si totul a fost bine. Asta dupa ce am umblat la 3 mecanici, am schimbat alti 2 senzori, etc. La mine asta a fost. Poti sa o pui la un tester si acolo iti arata exact ce ii stricat. Mie mi-a dat exact codul de la senzorul de clapeta acceleratie. Ii in jur de 500 de lei unu BOSCH....acum aproape 3 ani a fost....SUCCES! Am uitat sa-ti spun ca si eu am o masina exact ca a ta, din acelasi an...
stie cineva ce rol are supapa de la epurator, care e rolul ei, si care sunt simptomele motorului in cazul in care e sparta membrana?