1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod ABK benzina la Audi (80 - 90 - 100 - B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de dorutzu, 10 Sep 2007.

  1. alexander1991 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7
    Mufa sonda lambda motor abk 2.0i

    Salut. Am achizitionat un autoturism audi a6 c4 2.0i ABK si am constatat ca nu am sonda lambda. As dori sa imi spuneti unde se afla mufa deoarece nu o gasesc.Va multumesc!
     
  2. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    ca o locatie aprox e mufa cu niste fire destul de lungi albe, undeva in spatele filtrului de ulei, pe acolo urca din catalizator, scuze ca nu pot explica mai concret, cand am timp bag o poza
     
  3. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Nu inteleg cum ai constatat ca nu ai sonda lambda dar tu cauti mufele. Sonda lambda se afla pe evacuare. Daca nu o gasesti intre motor si catalizator inseamna ca nu ai. Daca o gasesti, mergi pe fire pana in compartimentul motor si vezi un sunt mufele.
     
  4. barna_ci

    barna_ci 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2010
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    AUDI 80 1.9 TDI
    Probleme motor benzina 2.0. ABK

    Buna,
    Am cumparat un audi 80 cabriolet SH, an 1996, 2.0. cod ABK de 1 luna si au inceput problemele. Porneste foarte greu iar dupa ce porneste nu o pot accelera ca moare motorul ca si cum i s-ar taia benzina sau curentul. Sta la relantiu dar nu se accelereaza, nici daca ii dau sprit indiferent daca e rece sau cald motorul. Mai are si perioade de cateva secunde cand se accelereaza dar pe urma daca e in viteza scutura rau de zici ca se rupe.
    Am scos furtunul de la tur benzina sa vad daca baga presiune si presiunea este cam mica pe tur adica pot bloca sa nu iasa benzina cu degetul. Este normal ? :(. Poate sa fie numai pompa de vina sau si altceva, poate ati mai intalnit voi. Acum nu mai vrea sa porneasca deloc.
    A 2-a problema ca nu gasesc pompa de benzina. Stiu ca e in rezervor dar pe unde ajung sa o scot de acolo ca nu are nici in porbagaj si nici sub bancheta spate loc sa pot sa desfac ca la modelele clasice sa desfac capacul ala din plastic si sa ajung la pompa si la sorb.
    Nu gasesc nicaieri pompa de benzina de 2.0 ABK decat noua si e 550 RON. Daca pun una de motor de 2.3 are ceva ? Cati bari trebuie sa bage asta originala de ABK. Se strica altceva daca e alta pompa care baga mai mare sau mai mica presiune ?
    Daca ma puteti ajuta cu un sfat va rog sa o faceti. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Sep 2012
  5. barna_ci

    barna_ci 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2010
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    AUDI 80 1.9 TDI
    Am rezolvat problema! Era debitmertul de aer! L-am schimbat si merge brci trage de rupe, nu mai oscileaza la relantiu si se accelereaza super bine si usor. Am gasit si pompa de benzina care nu este in rezervor ci chiar sub masina langa roata dinspate dreapta acoperita intr-o guma ca o minge.pompa nu baga de fiecare data cand puneam contactul deoarece nu se alimenta mereu avea un contact imperfect am tras un plus de la baterie direct pe contact si cupla mereu deci nu era de la pompa ci de la firele ei care nu faceau contact bine'!
     
    DoubleV apreciază asta.
  6. iora

    iora 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AUDI B4 1992 ABK 2.0E cutie CFW
    am si eu o problema cu masina ,un audi 80 B4 motor ABK benzina. de ceva vreme,practic de cand a dat frigul, am probleme la pornire( dupa ce sta o noapte), in sensul ca nu porneste decat la a doua sau a treia cheie, ca si cum nu s-ar alimenta. masina o am de 2 luni, nu cred ca este schimbat nimic la ea din ce am inteles de la fostul proprietar, bateria are un an si jumatate.ce ar trebui sa verific prima data? multumesc
    mentionez ca dupa ce porneste functioneaza fara probleme toata ziua
     
  7. gabi1997

    gabi1997 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2011
    Locație:
    Mures
    Masina:
    80 B4, 2.0 E, 1992
    Salutare, din ce am inteles de pe thread la mine este stricat senzor clapeta acceleratie. M-ati putea ajuta si pe mine cu o poza cu el sau unde se afla mai exact.
     
  8. yenei

    yenei 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2012
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    audi 80/b4/2.0e/1992
    problema la pornire

    Salutare tuturor!
    Am si eu un Audi80 din 1992 motor ABK motor 1984cm3 multipunct!
    Sunt foarte multumit de masina!
    De cateva zile a inceput sa faca figuri!
    Prima data am patit-o duminica, atunci cand am vrut sa o pornesc a luat-o la a treia cheie.Am plecat cu ea dupa vreo 10 km am oprit la cineva. Cand a trebuit sa plec am dat la automat si nu mai vroia sa porneasca. Am reusi sa o pornesc dar numai cu acceleratia dar statea la relanti. Seara cand sa vin acasa nu a mai facut figuri, toate bune pana azi!
    Azi a pornit la prima cheie, am ajuns la munca si trebuia sa o parchez cu o roata pe trotuar si a fost nevoie sa o joc din ambreiaj si acceleratie dar cand calcam ambreiajul murea motoru si trebuia sa o tin mai accelerata.Si tot azi am fost pana in oras, si cand am ajuns in parcarea unui magazin , dau sa parchez cu spatele. Am vazut ca da sa moara motoru si zic sa o accelerez putin si cand am calcat ambreiajul a murit motoru.A pornit dar tot cu acceleratia, dupa care statea la relanti dar la turatie mai mica decat de obicei (am turometrul stricat, nu mai indica bine).cand am ajuns acasa aceeasi problema cand sa parchez, a murit.
    Stie cineva ce problema are?
    Va rog sa ma ajutati.
     
  9. iora

    iora 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AUDI B4 1992 ABK 2.0E cutie CFW
    am rezolvat problema de ceva vreme. am cumparat un set noi de bujii in trei puncte si am schimbat filtrul de aer de la motor. functioneaza perfect.aveam probleme si cand era aerul mai umed, insa dupa schimbarea bujiilor totul e ok.
     
  10. neyss

    neyss 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Tirgoviste
    Masina:
    audi 100
    Salutare din nou!
    Am vazut un tutorial de-al lui Dorutzu si am curatat furtunu gros de la filtru de aer, clapeta si restul de pe-acolo dar tot nu m-i s-a rezolvat problema! La rece porneste dar la cald numai cu acceleratia , la cheie nu vrea deloc.
    Va rog ajutati-ma!
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2013
  11. yenei

    yenei 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2012
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    audi 80/b4/2.0e/1992
    Probleme pornire la cald!

    Salut!
    Am si eu un AUDI 80 motor 1984/1992 ABK cel de 115 cai!
    Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nimic pentru acest motor sau nu stiu eu sa caut!
    Problema cea mai mare este ca nu porneste la cald decat cu acceleratia! Am verificat injectoru de pornire si este ok, dar din cate stiu acesta actioneaza la rece !
    Am curatat furtunu ala gros de la filtru de aer inclusiv si clapetele de la acceleratie!
    Filtrele sunt noi!
    Dupa ce se incalzeste masina o ia numai cu acceleratia dar trage sa moara uneori, nu mereu!Se intampla cand e pe liber!
    Nu stiu ce sa mai fac si care ar fi cauza!
    Va rog sa ma ajutati!
    Cu mult respect!
    :sos:
     
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Tu ai cutie automata? Daca nu atunci ai putea avea bube la senzorul de temperatura, de ruratie sau sonda Lambda.
    Daca nu e niciuna din cele enumerate ca si cauza incearca la capul de injectie ori debilmetru.
    Toate bubele astea se pot manifesta cand motorul este cald. La rece merge normal si in mers nu are nimic, merge bine. Fa-i un test de vagcom si vezi ce erori ai la cald cu motorul ponit si cu el oprit si cand dai la automat si ai sa vezi ce are sigur, asta doar daca nea mecanicu vrea sa faca treaba nu buleala. Bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Apr 2013
  13. kdima 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0 E ABK 1992
    Am un B4,2.0E,tip motor ABK,la ultimul drum desi motorul functiona fara nici un zgomot suspect am reusit performanta sa scot un consum de 20%.Schimbat in 2500 de turatii si totusi un consum atat de mare in afara.Unde ar putea fi problema?Ma i apare periodic o problema,se aprinde martorul de ulei in bord si turometrul nu mai functioneaza sau oscileaza dar nu persista mult dar la fele de enervant revine simptomul asta bizar.Uleiul la culoare este ok,folosesc de la castrol 10 w 40,mecanicii la care am fost mi-au spus ca am eu o problema si motorul nu are nimic dar dupa ce am scos consumul asta tind sa cred ca ei si motorul au o problema si eu sanatos la cap
    __________________
    Drumuri bune si gropi putine
     
  14. yenei

    yenei 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2012
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    audi 80/b4/2.0e/1992
    Ionut lucian Am cutie manuala. Senzorii de temperatura i-am schimbat pe amandoi.
    Nu am unde sa fac testul asta. Am inteles de la cineva ca singuru test e ala cu leduri. Chiar nu stiu unde as putea face. Problema e ca mie la turometru imi arata mai putin decat inainte. Cand e cald motoru, sta undeva la 500 turatii dar nu suna a 500 ca stiu cum mergea inainte. Nici la nivelul apei nu imi mai arata dar am schimbat senzoru. Ce ar putea fi si unde as gasi senzorii inafara de sonda Lambda care stiu unde e
    O alta chestie pe care am mai observat-o e ca pe loc (pe liber) daca calc acceleratia si o duc pana la 6000r/m scoate cateodata fum negru si da rateuri pe toba finala O fii toba infundata ? Daca scot catalizatoru o fi mai bine ? Fumul nu cred ca e de la benzina ca nu are consum ridicat.
    Astept parari sau eventual rezolvari. Multumesc


    Salut kdima
    Problema cu turometrul credca o am si eu mai exact imi arata mai putin, dar sincer consumul este exagerat de mare la tine. Eu nu mai tin cont de turometru , mai ales ca nu indica bine, dar consumul in afara orasului il am undeva la 8% iar acum ca e mai cald afara in oras am 9%. Asta iarna aveam 10%
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Apr 2013
    DoubleV apreciază asta.
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pai ma baieti audisti daca va e asa draga masinuta asta stiati ca evacuarea se schimba nu doar daca se sparge si daca rugineste se schimba ca se si infunda si daca masina are ceva km trebuie sa o schimbi. Catalizatorul ala are si el o durata de viata si trebuie sa il schimbi ca se infunda si nu mai are pe unde sa iasa gazele din motor.
    Daca il dai jos trebuie sa pui in locul sondei Lambda o rezistenta de vreo 10 ohmi ca sa mearga motorul in parametri daca nu, vei avea alte surprize. Normal ar trebui sa intre pe regim de avarie da ca sa fi mai sigur pune rezistenta.
    Referitor la turometru si ceasul de temperatura vezi ca ai stabilzatorul de tensiune din bord stricat se inlocuieste usor e pe spatele bordului si arata ca un tranzistor.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Apr 2013
  16. aurelius74

    aurelius74 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 80,2000cmc,1994.ABK
    salut.am un audi 80 1994 ,2.0 benzina. abk. cine imi poate spune si mie ordinea aprinderii si montarea fiselor la delco. multumesc.
     
    marcel16 apreciază asta.
  17. iora

    iora 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AUDI B4 1992 ABK 2.0E cutie CFW
    numerotand bujiile incepand cu prima bujie spre radiator, in sensul acelor de ceasornic, privind capacul delcou de sus, ordinea este 1-3-4-2. bujia 1 are pozitia in jur de "ora 11 "
     
  18. aurelius74

    aurelius74 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 80,2000cmc,1994.ABK
    Multumesc iora. Am rezolvat problema.

    As mai avea o intrebare. Delcoul are platina sau este electronic. Intreb pentru ca imi cam pierde curent, cu toate ca am schimbat fisele, capacul si pipa. O zi placuta. Cu multumiri, Radu
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mai 2013
  19. iora

    iora 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AUDI B4 1992 ABK 2.0E cutie CFW
    este electronic. comanda langa bobina de inductie care duce la fisa principala.
     
  20. aurelius74

    aurelius74 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 80,2000cmc,1994.ABK
    multumes iora...credeam ca este cu platina
     

Distribuie pagina asta