salut. dupa cum am mai spus ,masina mea :audi 80 2E abk. dupa rezolvarea problemei cu aprinderea, am mari oscilatii la relanti scade si urca 500-1200. dupa incalzirea motorului imi sta la 900 cu mici oscilati . am scos mufa si relantiul nu mai oscileaza,dar in schimb mi-a scazut relantiul la 800. prima intrebare ar fi: cum se numeste,ce rol are? si 2 daca scoaterea mufei cauzeaza .
Se numeste stabilizator de relentiu, e un motoras comandat de calculator pentru stabilizarea relantiului cand pedala de acceleratie este "lasata". Vezi urmatoarele: -la clapete de acceleratie ai 2 comutatoare unu pentru relantiu si una pentru pedala "full" (WOT) (pana la podea) verifica firele pana la calculator daca dau comanda -toate alimentarile pentru calculator si nu neaparat plusul vezi si minusurile sa fie ok(ai pe blok 2 legaturi de masa....da borna jos daca te apuci sa le cureti) -incearca cu un spray de carburator sa dai peste motor in timp ce merge....vezi cu atentie....pe la injectoare, furtune de vacum daca nu cumva trage aer fals.
multumesc. ramane sa verific. aer fals nu trage(verificat la sange) o zi buna. am sa revin sper cu rezolvarea problemei.
Salut. De curând mi-am achiziționat un B4 2.0 ABK și am observat ca după ce accelerez puțin sau puțin mai mult și iau piciorul complet de pe accelerație după aceea, motorul îmi dă un șut, ca și cum nu s-ar alimenta pentru o secunda, apoi revine și merge rotund. Aveți idee de la ce ar putea să fie?
consum mare bujii afumate abk Detin un audi A6 C4 motor 2.0 ABK imi afuma bujiile si consuma foarte mult cam 18 %. Am schimbat sonda Lambda, bobina inductie, debitmetru aer, chiuloasa cu semeringuri supape noi, senzori temperatura si ECU. Daca curat bujiile si am sonda scoasa cand le scot sunt caramizi lucreaza, daca leg mufa la sonda le afuma imediat. Care ar fi problema ? Astept un raspuns, poate ma ajuta cineva, multumesc .
Am cumparat o sonda Lambda SH, se vedea pe ea ca a lucrat dar degeaba. Am cumparat una noua BOSCH originala si tot afuma bujiile. Cand este conectata sonda Lambda vine prea multa benzina. Ar putea fi pompa de benzina de vina ?
nu are nici o treaba pompa ; ceva nu ti face amestecul corect ; ai verificat toate bujiile iti sunt afumate sau este vreuna care este ok ?
@ alexander N-ai menționat de diagnoză , ar trebui facută să vezi ce coduri de eroare dă . Te va ajuta .
Toate bujiilor sunt afumate Cobi, iar p diagnoza nu da nimic legat de sonda , este posibil ca sonda sa nu trimită semnal corect la ECU am inteles că galeria sa fie prea ruginita si sa nu facă masa este posibil ? Sau vreun releu ceva sa fie defect.
Poate iti trage aer fals pe undeva: -Cand scoti mufa la sonda, ecu da mai multa benzina si cu aer fals, sa fie amestecul corect si bujiile sa fie caramizii. -Cand conectezi mufa, tine cont de debitmetru, cantitatea de benzina difera => ardere incompleta.
Dar cand sonda este scoasă bujiile sunt caramizi si consumul scade foarte mult cam la 9-10% dar cred ca nu baga benzina corespunzător, nu prea se accelerează si merge foarte prost. Cand merg fara sonda trebuie sa dau relantiu mai mare sa fie mai turata, poate trage aer fals pe la injectoare ? deoarece la admisie am schimbat garnitura Dar de ce fara sonda sunt cărămizi bujiile? Si cu sonda băgată baga prea multă benzina. O sa încerc maine sa vad daca face masa sonda. Oricum, multumesc pentrut sfaturi.
Buna seara, Am legat un fir de la sonda Lambda la motor ca sa ii fac masa dar degaba tot afuma bujiile. M-am uitat mai atent la bujii si sunt afumate mai mult pe o parte iar pe partea cealalta ceramica este caramizie. Nu stiu ce as putea sa mai schimb la ea poate imi mai dati niste sfaturi. Multumesc.
Salutare la toata lumea am si eu o problema care ma enerveaza la culme, detin un b4 2.0 abk : relantii instabil oscileaza intre 900 si 750 rpm, accelereaza bine pana in 3000rpm dupa care trebuie sa o las la relantii 3 sec ca sa pot accelera . Mentionez ca pompa baga 4bari capac delcou . fise , bujii , debitmetru , filtru benzina toate au mai putin de 2 luni. Detin masina de 7 ani asta este singura problema cu care m-am confruntat. De la ce poate fii?? multumesc anticipat..
Bujiile sunt maronii NGK cu 3 electrozi. Masina porneste la sfert doar ca in mers la accelerare se simte ca nu ar avea benzina o las 2-3 sec la relanti sau apas ambreajul si se accelereaza iar perfect pana 6-7000 timp de 5-6 secunde pe urma o iau de la cap. Singura eroare este sonda lambda , dar stiu de eroarea asta de 4 ani si a mers perfect pana acum. La ce senzor te referi? cel din delcou? sau cel de la placa de presiune??
La cel din delcou . Cu sonda lambda poti face testul cu firele cuplate si cu ele decuplate . Interesant ca ti face " figura " doar in sarcina . Posibil sa nu fie reglat bine avansul
Problema s-a rezolvat , aveam garnitura de la epurator care intra in capacul de la culbutori rupta si tragea aer fals. Multumesc colegilor pt raspunsuri prompte
Audi 802.0 abk nu porneste Buna seara, am un audi 80 2.0 benzina motor abk. Nu vrea sa mai porneasca deloc. Am oprit masina in mod normal iar peste jumatate de ora nu a mai vrut sa o ia sub nici o forma. Am verificat distributia, am schimbat delcoul, pipa, bujiile, filtru benzina dar fara rezultat. Am montata pe ea si o instalatie GPL secventiala. Poate sa ma indrume cineva catre un mecanic care se pricepe la acest model si care ma poate ajuta sa repar masina? Sunt din Bucuresti. Multumesc,