Clapeta de accelerație nu mai este reglată de fabrică șurubul nu mai prezintă sigiliul galben de vopsea pe șurub,datorită unui mecanic" priceput" care după ce a schimbat distribuția a decalat cu un dinte delcoul, nu trăgea motorul și a umblat și acolo. În grupul 004 ce zici că se întîmplă ? 2,0 ÎPMS este doar un screnshot modificînduse de la o secundă la alta exemplu:5 apoi 8 apoi 3 apoi 9etc. Mulțumesc încă o dată pentru timpul acordat, interes și cunoștințele tale.
In manual este specificata si procedura de reglare fizica a clapetei ,in caz ca s-a umblat la ea , caut si daca ai timp o poti face si tu calibrarea, iar dupa aceea o adaptare din VAG-COM. E important sa fie facuta deoarece se deregleaza emisia de CO. Avansul trebuie verificat in Basic settings la 2000-2500 ture,cred ca am scris in postarile anterioare cum
Trebuie sa verifici in primul rand avansul . In basic settings 04 -000 celula 9 la IDLE intre 3 -7 ,la turatia de 2000-2500 rpm sa fie intre 4-8 inainte de TDC. motor cald la 85-90 grade si fara consumatori electrici, fara erori stocate in ECU. In atasament procedura de reglare a clapetei fizic.Spor la mesterit
Am si eu o problema la care nu i-am aflat cauza ,inca.In luna iulie anul acesta avand 47000km de la schimbarea distributiei, s-a gripat rola intinzatoare a curelei de distributie!? (am presupus ca atat a tinut ) . Am schimbat rola imediat cu una identica noua, iar in luna august am demontat motorul si i-am facut o revizie generala programata dinainte..Bineinteles am montat si o distibutie noua impreuna cu o rola SKF VKM11001 si o curea Gates 5308. Cureaua am intins-o conform specificatiilor, pentru a permite o rotire la 90 grade.Am montat capacul distributiei .Dupa aproximativ 1000km de la montare, se auzea cu motorul incalzit un sunet de rulment cu bilele uzate in zona capacului .Am verificat si am vazut vaselina iesita prin capacele de protectie ale rolei intinzatoare.Am verificat intinderea curelei la rece si conform manualului, intinzatorul termic al curelei. acesta avea 49mm la rece insa la cald ,la prima pornire a ventilatoarelor radiatorului nu atingea distanta specificata de 7,2 -7,3mm, doar 5mm. L-am schimbat-o cu altul nou original 048109479A , conform recomandarii din manual, deoarece presa rola prea tare pe curea la cald datorita cursei mai mici. Am schimbat iarasi cureaua de distributie , cred ca nu era cazul, insa pentru a elimina alte probleme, am intins cureaua si am verificat buna functionare a intinzatorului, care de aceasta data s-a intins cu 7.3mm.Deci totul trebuia sa fie ok. Am parcus 70km si la o verificare vizuala a rolei, stupoare , aceeasi problema cu vaselina tasnita peste rola. Bineinteles ca am strans la montare totul cu cheia dinamometrica ,respectind cuplurile din manual.Am facut un test de etansare la cald la 100 grade a izolatiei rolei care a curs dupa 1000km si se vedea cum pierdea vaselina la rotire cu mana. Am desfacut capacele sa verific cantitatea de vaselina ramasa , am sters capacele de vaselina , precum si zona de contact cu rulmentul si am refacut testul , tot asa la mana , rotind la cald si se pare ca nu mai pierde vaselina. Sa fie o problema la aceste role? Sau ce ar putea cauza pierderea vaselinei si uzura prematura? Teoretic vaselina ar trebui sa reziste la temperatura motorului si sa nu curga datorita fortei centifuge, iar capacele sa o retina in interior.Am verificat temperatura rolei si e de 82 grade.
Salut am schimbat senzorul de detonație cu unul nou, strîns corect am reglat clapeta de accelerație și nu sa schimbat nimic cu privire la afișarea avansului în grupul 004. În basic settings în celula 9 îmi afișează timpul de injecție (3). Cu privire la rola întinzătoare eu am renunțat la ea de 2-3 ani am renunțat la întinzătorul cu arc și am montat alt prezon de 10 de pe o chiuloasă de 1,6 diesel sau 1,8 benzină și am pus o rolă simplă ca la 1,8 benzină. Am recurs la această schimbare deoarece nu stătea cureaua pe roata de la axul cu came fix la mișloc ci venea în față uzând-o în marginea rolei întinzătoare Rezultatul se vede în poze nu mai uzează cureaua prematur rola simplă este la jumătate de preț față de cea cu intinzător În legătură cu problema mea ar ajuta dacă am lua legătura telefonic? Nr 0744561855
Da. este o rezolvare pentru jocul rolei in axul prins pe chiulasa si implicit al curelei pe rotile dintate, la ABK , mai ales dupa ce se uzeaza si rulmentul un pic.Ma gandesc ca ar putea afecta un pic doar strangerea curelei la temperatura de functionare insa posibil fara urmari semnificative asupra uzurii in timp al ei. Am vazut modificarea pe site-uri rusesti gen drive2. Eu prefer sa rezolv problema cu ce am pe masina, mai ales ca la prima schimbare de distributie in 2013 totul a fost ok, aceleasi marca si tip de piese .Din discutiile cu un mecanic mai experimentat, am inteles ca e normal sa arunce un pic de vaselina in primii km insa sa se stabilizeze in timp, insa nu sunt lamurit de ce dupa nici 1000km se simtea deja la mana un joc lateral pe axa la rola demontata.Rola cu in cauza arata asa in interior: referitor la problema ta, clapeta trebuie adaptata si ea din basic settings dupa reglarea fizica. un fisier video cu un live din vag-com poti urca aici : http://s.go.ro/n35vvrcc
Am văzut la ultimele 2 role pe care le am schimbat cele cu întinzător SKF, una prezenta urme de vaselină în afara pe rulment și cealaltă nu deși au fost schimbate la 50000 km diferența cea cu vaselină la exterior avea și joc cealaltă nu!. Acea cu vaselină la exterior avea rulmentul SKF ITALY, iar la celălalt scria doar SKF pe inelul de cauciuc, același cod pe rola de plastic GERMANY ambele. Cred că sunt mai mulți furnizori pentru aceste role și calități diferite.
Pe masina in acest moment e montata rola care arunca cea mai multa vaselina ,cea din imagine care are scris pe rulment intradevar ITALY B, se simte la mana ca merge usor insa acest lucru e din presarea prea larga a capacelor de plastic fata de cele fara inscriptie vizibila pe rulment .Oricum e clar ca problema e doar din calitatea rolelor , practic din lipsa etansarii ,mai ales la incalzire cand scade vascozitatea vaselinei si se dilata otelul si se maresc un pic jocurile in rulment. Am etansat prin curatare si represare si verificare la cald o rola SKF si o montez azi pe masina sa vad daca mai curge. Cristi , am incercat sa ma documentez un pic cum arata o rola originala insa din ce vad pe net , unele in ambalaj OE vin tot SKF, altele arata diferit cel putin la protectie. Pretul e undeva la 200 si ceva de la lei si daca as avea garantia ca nu e SKF in pachet si nu am rezultat pozitiv dupa schimbarea azi a rolei, comand pe original .Cureaua de distributie e clar ca pe original vine DAYCO VAG 037 109 119 C, insa cu rola nu sunt lamurit, poate a montat cineva OE multumesc pentru sugestie marcel16 deplasarea curelei spre exterior as fi rezolvat-o inlocuind doar axul pe care vine montata rola, se deformeaza capul cu filetul datorita uneltelor folosite la tensionare (nu cele recomandate de producator). Referitor la clipurile video, am observat o variatie anormala la relanti .Sigur totul e electric OK? debimetrul schimbat a fost curatat si verificat cu un ohmetru? Ai facut din setarile de baza o adaptare de clapeta eventual un video cand o faci si nu am vazut tot in setarile de baza valorile avansului la turatia de reglaj 2000-2500rpm, fa si aici un video si iti trimit iarasi un link pt upload In imaginea de mai jos e vizibila inscriptia ITALY B pe zoom maxim
Am montat rola SKF cu protectiile curatate si presate corespunzator in locul rolei noi SKF cu inscriptia ITALY B, am parcurs 45km de test cu masina , am verificat rola si totul este ok, nu se observa scurgeri, Concluzia mea e ca este un viciu de fabricatie , mai precis nu sunt presate perfect protectiile rulmentului. Cea mai mare cantitate de vaselina a aruncat-o rola cu inscriptia ITALY B, cum se observa si in imagini, pe ambele parti: oricum rola e recuperabila, exact ca cea dinainte
Salutare. Eu am reușit să schimb azi regulatorul de presiune benzină și totul a revenit la normal. Pornește normal la cald (și cred ca si la rece, văd exact maine dimineață) și nu mai fluctuează relantiul in primele 5-8 secunde de la pornire. Pentru cei care vor întâmpina probleme cu pornirea la rece si mai ales la cald, pot încerca să schimbe regulatorul. La mine ăla a fost de vină.
Salutare, A inceput motorul meu cod ABK sa consume ulei si ma gandeam sa-i fac o reconditionare sau sa iau altul. Niste recomandari ? Merci.
Si nu ti-a trecut prin cap ca “altul” poate consuma la fel de mult ulei ca al tau ? Poate din momentul respectiv, poate in viitorul apropiat. Totusi, vorbim de niste motoare cu uzura de aprox. 30 ani.
Problema consumului exagerat de ulei , care ajunsese la aproximativ 800ml/1000km, am rezolvat-o prin schimbarea simeringurilor supapelor care sunt coapte dupa atatia ani. Defectiunea e usor de verificat - la prima pornire a motorului fumul era albastru la esapament cateva secunde , din cauza uleiului care se prelingea pe langa tijele supapelor in camerele de ardere ,dupa ce masina era parcata peste noapte. Operatia se poate efectua fara a demonta chiulasa .Fa si un test de compresie la cilindrii si vezi starea motorului, daca nu e cazul de reconditionare. Am mai verificat si remediat si scurgerile de ulei vizibile pe motor (daca sunt). Ideal e sa rectifici cu aceasta ocazie chiulasa si ai accces astfel in motor sa verifici uzura lui. Cosumul de ulei dupa aceasta operatie e neglijabil , de la schimb la schimb, depinde cum o calci.
Salut, Tinand cont de varsta onorabila atinsa de masinile noastre, unele incadrandu-se chiar si la categoria de masini clasice, ce recomandari ati avea pentru inlocuirea catalizatorului original care isi arata varsta de aproape 30 de ani si care sufera de corodare accentuata la flansa de prindere, cu o versiune aftermarket ? Pe original din pacate nici chiar la audi tradition nu apare niciun model disponibil. Cod OE 8A0 131 702 PX. Ce pareri aveti de varianta de la Walker 18322 ? Multumesc