1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.6 la Audi A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de shobo01, 13 Oct 2009.

  1. OddyAte

    OddyAte 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2015
    Locație:
    Sacele
    Masina:
    A4 B6 1.6 2004
    Salut, am o problema mai mare la un Audi A4 B6 1.6. Erorile sunt urmatoarele, pana acum mai avea si ba Too Lean ba Too Rich. Daca dau un test in Measurement Blocks, imi spune ca EVAP OK. Ce alt ceva sa testez ? Problema se manifesta cu o tona de rateuri, chiar si 200 la stat pe loc 3 minute, si la porniri greoaie de pe loc. La viteze mari nu are probleme.

    16554 - Fuel Trim; Bank 1
    P0170 - 008 - Malfunction - Intermittent
    17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst
    P1176 - 008 - Control Limit Reached
    16825 - EVAP Emission Control Sys
    P0441 - 008 - Incorrect Flow - Intermittent
     
  2. 75sab 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 1,6 ALZ 2003
    Am si eu aceasta problema, tu ai rezolvat-o ? Merci.
     
  3. Adrian Popa

    Adrian Popa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 1.6 ALZ 2002, Audi A6 C6 2.0 BRE 2007 Multitronik JQL
    Nu am rezolvat nimic. Deja ma scoate din minti...de un an si jumatate umblu la mecanici cu problema asta
     
  4. Katsaw 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4, 1.6, 2003
    Adrian Popa aceasi problema și aici! Am mașina din vară, la căldură pornește normal la prima cheie, apoi pe măsură ce temperatura de afara a scăzut a început calvarul.
    În cazul meu se presupune că ar fi pompa de benzina deși am dubii după ce ți-am citit postarea. Zilele următoare o sa îți spun dacă s-a rezolvat situația.
     
  5. Adrian Popa

    Adrian Popa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 1.6 ALZ 2002, Audi A6 C6 2.0 BRE 2007 Multitronik JQL
    Salutare. Ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa pentru furtunul care vine de la filtrul de aer la pompa de aer secundar?

    Katsaw la mine se pare ca a fost pompa de aer secundar si furtunele ei si am schimbat si senzorul de temperatura de la radiator. Doar aceste doua erori le aveam pe masina. Am avut si "Fuel trim - bank 1 system too lean" dar aia a fost de la un furtun de vacuum. Nu stiu sigur...tot ce stiu e ca de cand am pus alta pompa de aer si am carpit furtunele - pana iau altele - masina porneste la prima cheie....sa vedem cat o tine. Zic ca a fost de la pompa pentru ca intre momentul de cand am schimbat conducta de la debitmetru pana la motor si pana cand am schimbat pompa de aer a trecut cam o saptamana si problema persista. In bord inca am "check engine" aprins dar inca nu am ajuns la un tester sa vad ce e. Cred ca ma duc azi...sa vad cum am timp. Am pus o pomp din dezmembrari doar ca trancane un pic cam tare...cred ca o sa iau una noua pe original chiar daca e 1000 de lei.

    Tu ce erori ai pe masina. Mie cand imi facea ca tractorul...imi aparea eroare si pe catalizator dar de cand am rezolvat problema de vacuum se pare ca nu mai da eroarea. Am citit forumul asta de mi-a venit acru. Mecanicul la care mergeam la inceput a zis ca "e problema de sofer"...pentru ca de fiecare data cand mergeam la el masina pornea la sfert. Am schimbat mecanicul si a zis ca e problema de compresie...nu stiu ce a masurat el acolo....am fost la alt mecanic....a masurat si el compresia...basca....compresie 14 pe fiecare cilindru...a zis ca e compresie de motor nou. Pana sa fac al doilea test de compresie eram decis sa segmentez motorul noroc ca nu a avut timp mecanicul...si asa m-am hotarat sa merg la altul sa ii fac motorul doar ca ala a observat ca e buna compresia. Era sa cheltui 3000 de lei degeaba...si am mai vaut o postare pe careva forum - nu pe asta parca - un tip spunea ca a segmentat motorul si ii facea mai rau ca la inceput...si ii manca ulei in draci.

    Cand reusesti sa faci o scanar cu Vag Com...pune si tu rezultatul aici ca sigur iti da cineva ceva idee de unde sa incepi.

    Sorry for the long post.

    Bafta si va tin la curent cu evolutia problemei.
     
    Ultima editare: 24 Noi 2017
  6. CristianCosma

    CristianCosma 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    Tarcău
    Masina:
    A4 avant 1.6i
    Bunaseara ,
    Aseara conduceam cu o viteaza de croaziera pe tempomat de apxx 80 kmh , am facut o pauza de 20 de min , si cand am pornit iar masina a inceput sa tremure si martorul de la motor a inceput sa palpaie .
    Este vorba de A4 avant 1.6i din 2004
    Am facut o diagnoza cu vcds , am atasat aici erorile ...
    A mai patit cineva asa , ce sfaturi imi dati? va multumesc anticipat , o seara buna
    audi.jpg
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Lasa Cristi ca i am cautat eu, poate omul nu are net!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu are net cum a scris aici ?
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu are net sa caute ca sa nu spun altceva!:):)
     
  11. CristianCosma

    CristianCosma 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    Tarcău
    Masina:
    A4 avant 1.6i
    Am reusit sa scap de primele 2 erori dupa ce am inlocuit ambele sonde Lambda si senzorul G28 , dar a treia eroare a ramas, mi-a spus un prieten ca ar putea fi de la fisa de bujie. O sa verific. Multumesc pentru raspunsuri.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu ai vazut pozele puse de Romy mai sus ? Scrie clar "Sistem de aprindere", care include fisele si bujiile.
     
  13. CristianCosma

    CristianCosma 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    Tarcău
    Masina:
    A4 avant 1.6i
    Am schimbat fisa cu tot cu cablu , pe pistonul 1 si masina merge din nou perfect , multumesc pt sfaturi , la multi ani
     
  14. Gavrea Alin

    Gavrea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2016
    Locație:
    Manastirea
    Masina:
    A4,1.6,2003
    Buna ziua,

    Am si eu o problema cu o bataie ciudata la motor mai tare in partea dreapta. Face asa doar cand motorul este cald si numai la ralanti (nu se schimba daca apas ambreiajul).
    Uleiul este schimbat de 1000 km. Mai jos un filmulet, poate are cineva o idee. Multumesc

     
    sebygabi apreciază asta.
  15. dma

    dma 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 , 1,6 ALZ , 2004
    Salut,
    Posibil sa fie de la o rolă!
    Cel mai bine apelează la un mecanic priceput!
     
  16. Gavrea Alin

    Gavrea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2016
    Locație:
    Manastirea
    Masina:
    A4,1.6,2003
    Si eu m-am gandit la ceva rola, dar abia am luat-o de la mecanic. A schimbat distributia, fulia de la alternator (zice ca era blocata), curea de accesorii, role. Raspunsul mecanicului pentru zgomotele astea a fost ca nu are nimic si s-o las asa.
    Cred ca prima mare problema este ca nu stiu un mecanic bun.
     
  17. dma

    dma 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 , 1,6 ALZ , 2004
    Oare când zgomotul devine mai puternic "mecanicul" o sa-ți spună sa dai muzica mai tare?
    Orientează-te spre altul competent !
     
  18. CristianCosma

    CristianCosma 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    Tarcău
    Masina:
    A4 avant 1.6i
    Pentru cei care au simptoma asta la masina:
    Eu aveam fluctuatii asemanatoare dar imi arata la diagnoza ca e defect senzorul de acceleratie motor G28. L-am schimbat si nu am mai avut probleme. Costa in jur de 230 de lei. Faceti o diagnoza mai intai. Succes.
     
  19. mariusl 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4 b6 2002
    Salut. Mi s-a oprit masina in mers fara alte simptome si nu mai porneste. Nu da scanteie. Pe tester nu da nicio eroare. 2 mecanici au zis ca e crankshaft sensor. L-am schimbat dar tot nu porneste. Sigurantele si releele sunt ok. Eu sunt in Anglia cu masina si mecanicii romani de aici nu-i dau de cap. Pareri? A mai patit cineva asta?
     
    Ultima editare: 24 Apr 2018
  20. Rosu ion 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi, 1,6 benzina alz,2003.
    Sunt doi senzori,la arbore și la axa cu came,senzor poziție axa cu came,responsabil cu aprinderea și senzor turație arbure.daca cei doi nu comunica intre ei mașina nu pornește.
     

Distribuie pagina asta