1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.6 la Audi A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de shobo01, 13 Oct 2009.

  1. OddyAte

    OddyAte 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2015
    Locație:
    Sacele
    Masina:
    A4 B6 1.6 2004
    Stii care este intervalul normal pentru debitmetru?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La ralanti intre 1-25g/s.
     
  3. OddyAte

    OddyAte 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2015
    Locație:
    Sacele
    Masina:
    A4 B6 1.6 2004
    M-am uitat la MAF, la relanti este in mare parte in jur de 3, tot acolo se invarte. Turatia nu stiu daca este ok, 736/766, alt luctru care nu prea am inteles, tot sarea intre 36 si 66 valoarea, dar doar astea 2. Daca accelerez si eliberez pedala scade si la 630, urca pe la 800 si se stabilizeaza la 736, aici ai senzatia ca o sa moare motorul. Load mi-se pare un pic cam mare, inre 25-26 % cand e la relanti.

    Eroarea completa din Engine:

    2 Faults Found:

    16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

    P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

    16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

    P0441 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. Dreghy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2015
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A4 B6, 1.6, 2002
    Problema mare

    Salut!

    De 2 luni mi-am cumparat un Audi a4 B6 1.6 ALZ, 75 KW, la o zi dupa ce a fost adus din germania!

    Am mers o luna prin tara cu ea cu o singura problema, senzorul de temperatura al motorului era crapat, dupa 1300 de km am schimbat senzorul, si am facut schimbul de ulei, am pus Castrol Magnatec 10W40 Part sintetic.

    Dupa fix 1000 km, in bord mi-a aparut eroarea oil level min.
    A consumat de la maxim pe joja pana la minim pe joja in 1000 km.

    Pana sa ii fac schimbul de ulei nu am avut nicio problema cu uleiul.

    Pe scut sub motor s-ar vedea ceva licarind.
    Am accelerat masina pe liber, si imi arunca ceva lichid pe evacuare, si iese fum.

    Ce sa fac? Va rog sa ma ajutati, daca ati patit, sau cunoasteti pe cineva care a patit asa ceva!

    Imi place masina, prea mult ca sa renunt la ea!

    Va multumesc!
     
  6. alex_bz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a4 1.6 2002
    eroare

    Salutare,
    Am si eu o problema: am schimbata recent clapeta de acceleratie din cauza ralantiului, functioneaza, am pus testerul pe masina si mi-au aparut mai multe erori pe care le-am rezolvat dar una singura ramanandu-mi:
    17923 Variable intake manifold, switchover valve; short circuit to ground. Mentionez ca am un motor 1.6 ALZ. Stie careva despre ce este vorba ? Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2015
  7. Necro77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Slatina-Olt
    Masina:
    Audi A4-B6 1.6, 2002
    Salutare tuturor. De curand am achizitionat un Audi A4 B6 1.6 benzina si am urmatoarele probleme:
    1. dupa ce pornesc relantiul oscileaza de cateva ori apoi se stabilizeaza;
    2. in timpul mersului daca o scot pe liber la fel relantiul oscileaza de cateva ori apoi se stabilizeaza;
    3. in momentul cand demarez si debraiez pentru a schimba treapta de viteza in sens crescator motorul ramane foarte turat;
    Mentionez ca in momentele in care relantiul oscileaza turatia motorului scade sub 500 rot/min.
    Rog daca stie cineva care sunt cauzele acestor anomalii sa ma ajute sau sa ma indrume in ce trebuie sa fac pentru a remedia problemele respective.
    Multumesc anticipat. Sarbatori fericite !
     
  8. titisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi A4 1,6
    Salut,
    Am si eu o problema cu motorul (1,6 benzina ALZ): am pornit dimineata fara probleme si dupa un minut l-am oprit sa iau ceva din portbagaj si cand am incercat sa pornesc nu a mai pornit deloc.
    Am verificat pompa de benzina si functioneaza, am dat la automat de vreo 10 ori si nu a pornit. Aveti ideie ce se poate intampla ?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Necro77 o problema asemanatoare am intalnit ceva timp in urma. Problema era la corpul farfalar, care era murdar de depuneri, si care astupa orificile. Trebuie sa cureti bine si sa verifici ca inchide bine. Banuiesc ca la relantiu cu luminile aprinse oscileaza mereu?
     
  10. titisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi A4 1,6
    da asai, am observat asta numai cand e rece dupa ce see incalzeste nu mai face ,cateodata imi inchide si casetofonul
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Titisor la tine tin sa cred ca este pompa de benzina. Stiu ca pe acest motor este frecvent acest defect. Nu stiu daca si pe modelul tau, in spate, ai un filtru. Verifica sa nu fie infundat.
     
  12. titisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi A4 1,6
    MarianMaxx am eliberat presiunea din rampa si am pus contact si a pornit pompa ,dar eu mai aveam probleme si cu fisa 1 si 4 mi se intrerupea din mers (posibil sa fie bobina de inductie)?
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este posibil sa fie bobina. Ferifica fisele daca nu sunt intrerupte si vezi daca trece curent. Inainte de a incerca sa o pornesti verifica starea bujiilor.
     
  14. Necro77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Slatina-Olt
    Masina:
    Audi A4-B6 1.6, 2002
    Nu fluctua deloc la relantiu nici cu luminile stinse sau aprinse. Care este corpu farfalar ? Am curatat corpul cu clapeta, am schimbat furtun recirculare gaze carter si nu mai face. Persista cealalta problema si anume ramane turata mult mai mult timp de cat este normal ( sa zicem ca demarez cu a 2 a si o urc la 2500 rot/nim si calc ambreiajul pentru a schimba a 3 a. In momentul in care apas ambreajul si scot din a 2 a pentru a schimba a 3 a in loc sa scada in turatii, ramane cca. 3-4 secunde turata ). De la ce ar putea fi ?
     
    Ultima editare: 25 Ian 2016
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Corpul cu clapeta este corpul farfalar. Daca urca in turatii, posibil sa nu isi regleze bine amestecul. Scoate cablul de la sonda lambda si vezi daca mai face.
     
  16. titisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi A4 1,6
    Referitor la ce am spus mai sus: am ajuns cu ea la service si am mai incercat odata la automat si a pornit dar mi-arata rezervorul gol si el e plin. Credeti poate sa fie un scurt doarece nici porbagajul nu se mai deschide ?
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai daca tot esti la un service, de ce nu intrebi pe ei sa se uite, noi de acasa nu prea avem cum sa ghicim.
     
  18. Pufulet1 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b6 1.6 2002
    Salut băieți,
    Am si eu un A4 B6 din 2002 cu motor de 1.6 adus din Germania de curand si imi manca uleiul. In 7.000 de km mi-a mâncat 2.5 l. Am schimbul facut la noi in service cu castrol 5w40. Cu uleiul din Germania nu am avut treaba dar pe asta il mănâncă rău. Masina are 213.000 de km. Ce credeti ?
    Am si chek-ul aprins.
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Probabil Castrolul ala nu e Castrol. Vezi ca exista un topic de uleiuri la Motoare si Transmisii parca, alege ceva recomandat acolo.
     
  20. Valentin007 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4,1.6,2001
    Vă salut.Am și eu o problemă cu check engine aprins.Am schimbat de curand distribuția și după această operațiune îmi stă aprins în bord această avertizare.
    Am pus-o pe tester și apar erorile
    -17698 - coolant temp sensor at radiator outlet (g83) signal too small-intermitent
    -17831 - secondary air injection system bank 1 insufficient flow-permanent.
    Înainte de schimbarea distribuției nu aveam nici o eroare.Motorul merge perfect. Dacă mă puteți ajuta cu niște sfaturi.
    Mașina este A4 2001 1,6 ALZ
    Mulțumesc!
     

Distribuie pagina asta