1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.6 la Audi A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de shobo01, 13 Oct 2009.

  1. pavel paul 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2016
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    audi a4b61,62001
    Salut,
    Am un audi A4 B6 1,6 2002 si cand e rece motorul tuseste, pocneste ca atunci cand ar avea multa benzina si nu are aer pentru ardere. Cand se incalzeste e ok dar scoate un fum alb cand folosesc marche-arriere. Are cineva ideie ce are ? Multumesc anticipat
     
  2. Farcray 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2015
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,1.6 ALZ,2002
    1-Test compresie.trebuie sa fie 12 și diferența între cele 4 max 1.
    2- Verificare/ inlocuire senzor temperatura (spate chiulasa).
     
  3. alex_bz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a4 1.6 2002
    Salutare,
    Am si eu o problema cu motorul: mi se aprinde becul de ulei pe rosu, semnaland lipsa uleiului. Am fost la mecanic si am schimbat sonda de presiune, pompa de ulei, s-a curatat sorbul si continua sa mi se aprinda martorul pe rosu. Cineva s-a mai intalnit cu acesta problema, ceva sugesti, solutii ?
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Probabil ai joc prea mare la cuzineti si pe acolo pierde presiune. Ce ulei ai folosit?
    Nu ar fi rau sa masori presiunea de ulei.
     
  5. alex_bz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a4 1.6 2002
    Am facut si schimbul de ulei 10W40 semisintetic Castrol, numai pe asta a mers masina. Maine dimineata vreau sa ma duc sa ii fac un test de presiune sa vad care e problema. E ciudat. Partea nasoala e ca mecanicul a scos mufa de la sonda, a legat-o la masa si in mod normal nu ar trebui sa se mai aprinda in bord martorul dar incontinuare ramane aprins. Ciudat
     
  6. Valentin007 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4,1.6,2001
    Va salut..am su eu o intrebare...se poate dezactiva senzorul de la pompa secundara de aer ?Am scos mufa de la ea pentru ca mergea continuu si din cand in cand imi apare eroarea17831 - secondary air injection system bank 1 insufficient flow..anulez cu vag-com dar după câteva sute de km reapare...vreau să știu dacă pot să anulez eroarea definitiv,să dezactivez sezorul sau orice alte idei pentru a scăpa de chek engine-ul din bord....mulțumesc.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cel mai indicat ar fi ca eroarea de check sa o faci disparuta prin rezolvarea cauzei aparitiei, nu prin anulari de senzori...
     
  8. Valentin007 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4,1.6,2001
    Așa ar trebui dar din câte am mai citit acest circuit secundar de aer are rolul de a pompa aer câteva zeci de secunde la pornirea la rece pentru reducerea noxelor, neafectand funcționalitatea motorului..astfel prefer anularea senzorului.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rezolva-ti omule problema, maine-poimaine intrebati cum sa anulati placutele de frana cand s-o aprinde martorul in bord.
    Din cauza unei mici probleme tu cauti sa anulezi tot sistemul ? Asta da intretinere a masinii, nu gluma.

    Vezi ca eroarea ta nu e obligatoriu de la senzor, poti avea un furtun fisurat sau o siguranta arsa.
    Ai detalii in link-ul de mai jos.

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17831/P1423/005155
     
  10. Dicky 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    AUDI A4 B6/Benzina/2003
    Buna ziua domnilor,
    Va solicit ajutorul intrucat ma aflu intr-o situatie stresanta. Detin un audi a4 b6 1.6 benzina. Imi este tare draga dar intampin urmatoarele atrocitati:
    • am un martor aprins de genul galben, seamana cu o conducta si te face sa te gandesti la faptul, Dumnezeule s-a dus dracu;
    • desigur martorul vine cu o pornire grea la cald (atunci cand temperaturile de afara depasesc 15, 16, 17 grade), acea pornire care fac membrii familiei sa spuna "ala a cumparat o rabla, ce prost";
    • imediat dupa pornire, mergi cativa metri si apoi stagneaza pentru cateva secunde si incep ceilalti participant la trafic sa te claxoneze, sa injure si tu intri in panica dar isi revine spectaculos dupa ce apesi acceleratie si devii imediat stapana peste asfalt.

    Doresc sa evidentiez cateva dintre solutii/probleme pe care le-am observat/auzit la acest demon pe roti:
    • un racord (sau ceva in genul asta asemanator cu + de unde incep tot felul de furtune/conducte, etc care este mereu uleios, murdar);
    • zvonuri despre furtunul de vacuum de la intercooler (habar nu am ce este dracia asta);
    • in mod cert ceva legat de un amestec de aer care cu este conform cu cerintele motorului;
    As aprecia daca colegi, de-ai mei cu o masina din aceeasi categorie mi-ar putea oferii explicatii cu privire la solutionarea acestor probleme. La randul meu si eu as putea lamuri un om disperat cu o problema asemanatoare.

    Multumesc CLUB AUDI
     
  11. alex_bz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a4 1.6 2002
    Salutare,
    Am si eu o problema cu pacatosul asta de motor. Am citit cam tot ce era de citit cu problema cu relantiul, diferite probleme cu diferite solutii. Pe mine m-a exasperat relantiul asta. Am schimat clapeta de acceleratie (noua), bobina de inductie, fise, debimetru, valva vacuum, sondele lambda, kit ambreiaj, distributie completa (tot OEM) care toate m-au costat o avere si tot persista problema. Pe tester am doar o eroare care nu cred ca e asta problema (sau da)
    17923 - Intake Manifold Valve (N156)
    P1515 - 007 - Short to Ground

    Ceva sugesti, solutii ? Va multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba chiar aia e problema, verifica intai mufa valvei N156 si daca totul e ok, schimb-o cu una OE, nu aftermarket.
     
    alex_bz apreciază asta.
  13. alex_bz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a4 1.6 2002
    Salutare.Revin cu problema.Am verificat mufa...Inexistenta ..Lipseste ...Am cautat-o peste tot cu un electrician si nu este,zice ca e smulsa sau taiata..idea e ca treubuie scoas alt cablu auxi;iar si alimentat intrun fel valva respectiva.are cineva vreo schema ceva sau vreo sugestie?Si azi am pus vag-ul si mia mai aparut cateva bube :)
    16825 - EVAP Emission Control Sys
    P0441 - 008 - Incorrect Flow - Intermittent
    16555 - Fuel Trim; Bank 1
    P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent
    Am schimbat valva n80 ,valva de purjare si tot imi apare?care crezi ca ar fii buba?tot electric??
     
  14. ciprivw 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 163CP S-line
    Am si eu o problema. De cateva saptamani porneste tot mai greu dimineata, am ajuns la 4-5 chei. Am dus-o in service, au schimbat bujiile, au curatat injectoarele cu ultrasunete, au pus aditiv in benzina (au zis ca era benzina proasta si mirosea ciudat), am adus-o acasa, a doua dimineata, la fel. Am dus-o din nou in service ieri, m-au chemat azi. Au verificat pompa de benzina, e ok, au verificat compresia, e foarte buna, pe diagnoza niciun cod de eroare. Ce poate fi? Nici ei nu prea mai stiu ce sa faca. In mers, merge foarte bine. Problema la pornire e doar dimineata, peste zi porneste normal.

    PS. Nu e masina din semnatura, e un B6 1.6 bezina, 156.000km reali.
     
  15. titisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi A4 1,6
    ciprivw verifica senzorul de temperatura de pe motor


    Am si eu o problema: cand e motorul cald imi da random misfire P0300 si cilindru 1 si 4. Nu se intampla tot timpul si merge intrerupt motorul, il opresc si dupa aia il pornesc si mai merge un pic si tot asa. Bujii schimbate, bobina schimbata. Nu mai stiu ce sa mai schimb.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Incearca sa masori compresia. Poate ai pistonul afectat sau o supapa.
     
  17. titisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi A4 1,6
    Am sa incerc. Merci.
     
  18. titisor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi A4 1,6
    salut
    - am masurat compresia la pistoane si mi-a dat cilindru 1 = 12bar.,2=14bar.,3=14bar. si 4 = 6 bar. ar putea fi asta cauza de imi da misfair pe pistonul 1 si 4 ?
    - sau poate e bobina de inductie ieftineala si sa incerc una pe original?
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cine a masurat ce spune?
    Fara sa stiu valorile de toleranta, imi suna ciudat ca un cilindru sa fie sub jumatatea altuia.Este clar ca ai probleme pe cel putin un cilindru.
     
  20. stiva4b6 Junior Member

    Înscris:
    27 Iul 2016
    Locație:
    cluj
    Masina:
    a4 b6 1.6 2002
    Buna ziua,
    Aatazi am cumparat un audi A4 B6 din 2002 cu motorul de 1.6 cod ALZ. Dupa cumparare am dus-o la tester si a dar eroare: rateu pe cilindrul 1. I-am facut testul de compresie si mi-a dat compresie intre 4 si 5 bari pe fiecate piston.
    Masina merge destul de bine dar vreau sa stiu cum ar trebui sa procedez corect si cam cat ar costa o schimbare de pistoni, segmenti, etc., tot ce tine de partea aceea.. Multumesc si nu fiti prea rai, e prima masina.
     

Distribuie pagina asta