1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 T la Audi TT Mk1 (8N) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de ulysse, 18 Iun 2007.

  1. tyger_lelee 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Nu stiu daca cei care au facut site-ul acesta au gresit sau poate restu masinilor pe care le-am vazut eu unde scria destul de clar V5, V6, W8, W12, W16. Dar nu ma contrazic, crezi ce vrei cu 5v-ul tau!bafta
     
  2. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Cum nu te contrazici, cand tocmai imi spuneai ca nu am dreptate. :sign_omg: As vrea sa stiu unde pe site-ul asta, scrie ca exista TT V5. Nu am nevoie sa-mi spui tu ce ai vazut pe alte masini, ca aici vorbeam de TT, atat! Care e V5-ul ala care a fost pus pe TT, cati cmc, cati cai, ce cuplu... d-astea!?! Cum ai vazut tu si pe alte masini....
     
  3. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Bestie are dreptate nu exista TT V5 ci TT 1781 cmc 5V adica 5 valve pe cilindru. V5 ala ar insemna 5 cilindri in V ceea ce e imposibil 3 pe o parte si alti 2 pe o parte echilibrul motorului unde ar mai fi nu cred sa existe un asemenea motor iar daca ar exista precis nu este montat pe TT.
     
    Ultima editare: 6 Noi 2008
  4. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    V5 exista in grupul VAG, este sigur montat pe Golf IV, are 2.300 cmc si este pe benzina, dar in nici un caz pe TT. :)
     
  5. tyger_lelee 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Da, aveti dreptate, imi cer scuze!
     
  6. mario_zyx 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    SIBIU
    Masina:
    AUDI TT `99
    hmmmm

    dupa cate citesc p aici cam avem probleme cu `tt`-urile astea...acum intrebarea mea e .....ma poate ajuta si pe mine cineva cu rateurile astea...???am dat un msg si pe pagina principala...si nik....chiar am probleme cu ea si nu pot sa ii dau de cap..si sincer am fost si la TESS SIBIU cu ea...nimik...totu ok si nu ii da de cap...acum sa ma duc pana la bv la reprezentantza AUDI sa imi zica si aia asa????ce draq sa ma mai fac cu ea???:sadlike:
     
  7. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Ai probleme si la relanti cu ea? In sensul k apar mici trepidatii? Eu am avut o asemenea problema, dadea si rateuri, insa nu puternice(pot spune k erau chiar placute:)) si mici trepidatii la relanti. Era de la niste coliere. Undeva sub motor este o supapa, in forma de T, in care intra 3 furtune, si colierul de la un furtun era slabit. Dupa strangere s-a rezolvat problema. Am mai auzit de problema rateurilor si persoana respectiva ori avea decuplat, ori nu avea delec senzor de temperatura exterioara, insa dupa ce a remediat problema, au disparut si rateurile. Nu stiu cata legatura are senzorul de temperatura, insa el asa e reusit sa scape de rateu
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    S-a rezolvat pana la urma prolema?? De la ce era?
     
  9. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Aer putin nu ai cum sa ai, ori ai benzina prea multa ori prea putina.
    aerul intra de afara direct in turbo si mai departe in admisie...benzina e controlata in functie de aerul pe care il primeste masina.

    sunt mai multe cauze ai putea totusi sa verifici daca mergi sarac sau bogat.
    pot fi mai multe cauze: debitmetru, bobine, bujii, injectoare..pierderi de aer pe traseu...
     
  10. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Ma gandeam la un motor aspirat din pacate :keule:...ai dreptate Adi
     
  11. cccp00

    cccp00 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audii tt 224 cai
    si eu am avut aceasi problema si am schimbat debilmetru de aer si nu mai am probleme
    sper sda te ajute informatia
     
  12. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Daca tot veni vorba de debitmetru, am si eu o intrebare. Cu riscul de a fi injurat pt offtopic, o pun: Cu softul original al masinii, imi da o valoare maxima de 164g/s, echivalentul a 205 cp(225 are original masina), si cu soft, maxim 193g/s, echivalent a 242 cp. In cazul asta, are debitmetru o pb? Dc il schimb voi avea cu soft original 180g/s si cu soft modificat undeva la 205g/s, adica cca 250-260cp? Ma bate rau gandul sa-l schimb, insa nu as vrea sa dau niste bani pe el si sa ma trezesc ca valoarea maxima la softul modificat este aceeasi, mai ales ca piesa o dai la schimb si nu poti la o adica sa vinzi piesa noua, daca constati ca cea veche era buna.

    Ps. As fi vrut sa gasesc pe cineva sa-mi imprumute o zi debitmetrul lui sa fac o proba, inainte de al cumpara, insa nu am gasit
     
  13. darktt

    darktt 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2009
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi tt 1999 1.8 turbo
    sal

    am si eu un tt din 1999 1.8 quatro si turbina nu baga mai mult de 0,3 bari /cum imi pot da seama daca are soft pe ea ?
     
  14. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    darktt probabil turbina ta este in Limp. si nu face presiune mai deloc...
    mai bine pune un Vag com pe ea si vezi daca ai ceva coduri de eroare. turbina stock trebuie sa faca 0.8 presiune...ceva de genul.
     
  15. darktt

    darktt 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2009
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi tt 1999 1.8 turbo
    Am fost si am facut o diagnoza, a sters erorile dar a zis ca este EGR-ul de vina . Sa stii ca testerul nu te ajuta prea mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mai 2014
  16. TiTina

    TiTina 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi TT, 1.8, 224cp, 6+1, 4wd
    Motor benzina 1.8 T la TT Mk1 (8N) - diverse probleme

    domnilor,
    cu multumirile de rigoare pentru calduroasa primire si dupa euforia provocata de primele drumuri cu TeeTee a venit vremea sa va cer cateva sfaturi (cu precizarea ca masina a fost testata in service si nu da nici o eroare):

    - cu rezervorul plin, indicatorul de benzina sta la 3/4, cum ma prind daca-i doar de "mutat" acul sau e sonda din rezervor?
    - desi am umplut rezervorul de lichid si am spalat parbrizul doar de vreo 2 ori mi s-a aprins pe bord "fantana arteziana" :p. am facut plinul din nou, s-a stins, doua fasuri... iar s-a aprins, ce-i de facut?
    - imi lipseste butonasul de la navigatie (de pe coloana dintre scaune). "ciotul" ramas e functional, dar arata urat. de unde-l pot cumpara?
    - CD navigatie pentru romania, de unde?
    - manual de utilizare in engleza are cineva?
    - desi pana acum temperatura lichidului de racire se ridica la 90 de grade in circa 5 min de mers prin coloana (si acolo ramanea), azi in juma' de ora eram inca la 70 de grade. intr-un final apoteotic a urcat la 90 unde a si ramas... da' mi se pare nitel ciudat sa-i ia asa de mult timp fiind ca afara era frig, da' nici chiar asa. in plus ma-ntreb ce-o sa fac la iarna? stau 2 ore pana ajunge la optim???

    multumesc si enjoy the ride,
    ioana
     
  17. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    - inclin sa cred ca este senzorul
    - idem, senzorul este defect, ori s-a umblat in zona respectiva si a fost mutat de pe pozitie.
    - incearca sa vorbesti cu oamenii care aduc piese EOM, din sectiunea publicitate
    - nu stiu
    - ai mai pus intrebarea asta... :) incearca sa faci o solicitare la discutii generale >> Documentatie tehinca
    - este normal sa se ridice mai greu pe timp de iarna, daca este foooarte frig, poti parcurge si 6 Km fara sa atinga 90. dar peste 5 grade, ar trebui ca in 4 km sau 15 minute de mers, sa se ridice. nu te speria daca nu se ridica atat de repede, atat timp cat consumul nu e in balarii


    PS: ai pus mana p invatat? ca te ascult pe sarite!!! :) sper exemplu care este presiunea maxima in PSi pe care o poate citi VAG-COM-u?l ;)
     
  18. TiTina

    TiTina 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi TT, 1.8, 224cp, 6+1, 4wd
    VagComu' masoara pana la 2450 mbar (inclusiv presiunea atmosferica de 1013 mbar la nivelul marii, atentie la altitudine si la conditiile meteo, poate varia destul de mult :p), akka boost pressure 1.54 bar sau in viziunea autorilor manualului 21.75 PSi. Aritmetic vorbind: (2450-1013)*0.0145=20.8365 PSi, de unde-au scos restul de 0.91 PSi, ma depaseste si nici nu cred ca-i important.

    p.s. va scutesc de formule si calcule dar rezultatul final si aproximativ este: presiunea atmosferica scade cu circa 84 mbar la 1000 mt altitudine (in conditii meteo ideale), asa ca... nu comparati masuratori de brasov cu rezultate de constanta :p

    p.p.s. adi, am trecut examenu'?
     
  19. bruce77 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8T
    Pt primele 2 probleme si ultima inclin sa cred ca ti s-au defectat ceasurile (dashpod), e o defectiune cunoscuta si destul de des intalnita la TT-uri.
     
  20. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    TiTina, asta a fost proba scrisa si ca un profesor indulgent ce sunt ma fac ca nu te-am prins copiind :))
    Dar sa te vad la proba orala! :p

    burce, pentru prima problema, este posibil sa fie stricat instrumentul din bord, dar pt al 2-lea ia gandeste-te un pic....este un mesaj electronic venit din calculator, care acesta preaia informatia de la un senzor electric/mecanic whatever... so? ce dash pod?
     

Distribuie pagina asta