1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 T la Audi TT Mk1 (8N) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de ulysse, 18 Iun 2007.

  1. ct20bre 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    opel astra
    chestia cu zgomotele astea care ti se pare tie ca nush ce.....asta e si in functie de cat esti tu de paranoia....eu mai demult o luam razna chiar si atunci cand drumul nu era drept si imi zdranganea fermoarul de la geaca....aveam impresia ca nush ce bate la masina :) ....acuma cere si tu pareri la altii....ia baietii pune-i sa asculte motoru poate ei nu aud nimic....numai bine
     
  2. mihai_buldogu

    mihai_buldogu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt cupe 1.8 T
    role curele verificare

    role intinzatoare , curele distributie sau auxiliare ! verifica cel mai bine la Porche Romania ! nu e asa scumpa o constatare cred ca 150 ron !
     
  3. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Probleme multiple Audi TT. Va rog sfatuiti-ma

    Prietena mea, are un audi tt 1,8T quatrro, 180 CP. Pentru ca facea zgomote pe fata, l-am dus acum o luna la o diagnoza la dealerul Audi din Bacau. Mi-au zis urmatoarele:
    - intrucat de apropie de 90.000 km, trebuie schimbata distributia, si transmisia.
    - trebuie sa fac o schimbare de ulei si filtre ca are martorul aprins in bord
    - trebuie sa schimb discurile fata, placute frana fata si spate
    - e dus un amortizor fata. Ei mi-au zis asa „Amortizor dr. fata scurs”
    - cica calculatorul haldex e dus, de asemenea trebuie schimbat si uleiul la haldex si filtrul
    - trebuie schimbate si bujiile
    - bielete fata si spate
    Vreau sa va cer cateva pareri:
    Mi-e clar ca tre sa-i fac distributia, dar oare trebui sa schimb si kitul de transmisie?. Pe kitul de distributie mi-au cerut 900 RON, pe transmisie 600RON.
    Apoi ce ulei ma sfatuiti sa bag in el si ce filtre pentru benzina si ulei ma sfatuiti sa cumpar. Ei mi-au cerut 1000 RON revizia. Sunt foarte scumpi, si fac precizarea ca toate preturile pe care le-am mentionat contin TVA, insa nu au inclusa manopera. As prefera sa cumpar eu materialele de unde pot, caci poate scutesc ceva bani. Dati-mi vreo idee. Voi ce ati facut cu revizia? De unde ati luat piesele
    Masina merge bine. Doar ca uneori mai simt un impuls de energie, cand masina merge, cam in treapta 1-2, deci viteza de pana in 20 de km pe ora, parca are ozvacnire un plus de forta. E un impuls de maxim 1-2 secunde, apoi revine la starea ei. O fi haldexul??
    Cei de la service mi-au zic ca acum, nu trage decat fata, ca-i dus calculatorul haldex. Ala mi-au zis ca ma costa undeva la vreo 3700 Ron.
    Ma gandesc ca, astia de la reprezentanta m-au incarcat cu chestiuni care nu ar trebui facute: kit transmisie, discuri fata (sunt un pic tocite, au un cant, insa masina franeaza perfect.) Amortozoarele fata, clar ca trebuie schimbate amandoua. Insa bujiile???
    Va cer sfatul. Voi ce ati face.???
     
    Ultima editare: 27 Ian 2010
  4. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    in primul rand eu n-am auzit de "kit transmisie"; transmisia reprezinta schimbator de viteze, ambreiaj, diferentiale, semiarbori planetari eventual arbore cardanicplus reductor daca e cazul

    e vorba cumva de kitul de ambreiaj?
     
  5. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    eu ti-as sugera daca tot vei baga ceva bani in masina , sa iei niste piese mai bune decat cele originale , daca costa 3700 Ron calculatorul de haldex mai bine iai un Haldex Performance Gen 1 este chiar mai ieftin undeva la 900$ , daca tot schimbi amortizoarele incearca sa pui bilstein , la discuri de frana si placute iti sugerez EBC dar daca tu zici ca esti multumit cum franeaza masina nu are rost sa le schimbi . bujiile trebuie sa vezi daca dau scanteie cum trebuie , la km care ii are masina ar merita schimbate ti-as sugera NGK , iar la cutia de viteze as pune un kit de ambreaj stagiul 1
     
  6. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Sa fiu sincer nu stiu la ce s-au referit aia la reprezentanta, insa pe hartiile lor sta scris clar "kit transmisie" 600 RON (la ei), care impreuna cu kit distributie (900 ron) + manopera la ei la service-ul audi se duce cica undeva pe la 2000 RON. Acuma, sunt constient ca tre sa bag niste bani in masina asta, dar dupa parerea mea nu schimb nici un kit de ambreiaj, masina schimba bine, nu se ambaleza in gol, deci cred ca renunt la ambreiaj. Oricum Pfaizzzer multumesc pentru raspuns, totusi mai zi-mi ce ulei bagi tu intr-a ta si de unde procuri filtrele. As vrea sa mai stiu astea pe la ce preturi mai ajung?
     
  7. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Multumesc Predator pentru sugestii. Sunt bune marcile pe care mi le-ai recomandat. Am auzit si eu de blistein, sunt un pic mai scumpe ca originalele, da-s oki. As avea totusi o intreabare. Oare ce risc daca nu mai fac haldexu si-l las asa, sa traga doar fata? Inteleg scade performanta masinii, insa nu ma doare prea tare capul. Bujiile NGK cele cu iridium ?
     
  8. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Cel mai bine decupleaza Haldex-ul din siguranta si iti v-a trage doar fata , sigur ca iti vor scadea performantele masini si manevrabilitatea .Bujiile NGK iridium sunt bune.
     
  9. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
     
  10. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Salut Barladi. Nu sunt impotriva servisurilor aurorizate, sau de cartier. Probabil o sa merg la unul din ele si nu la reprezentanta audi, ca aia ma rup si la piese si la manopera. Dar totusi cum de te-a ajuns pe tine distributia asa de ieftin?Ai schimbat tot kitul si role si pompa de apa, sau doar cureaua? Cca 450 RON piese si 200 RON manopera mi se pare foarte ieftin. Am vb azi la ei la reprezentanta. Prin "kit distributie" ei ineleg restul de curele: alternator, servodirectie ceva de genul asta care zic aia trebuiesc neaparat schimbate, ca cica daca crapa una rezultatul ar fi similar ruperii curelei de distributie: se distriug supapele , etc.
    Sper sa nu va te superi, nu posed cunostinte extraordinare de mecanica, iar masina o am de cateva luni, nu o cunosc.
    Te rog Barladi zi-mi in primul rand de ulei: AI zis Castol SLX 5W30. Cred ca ala profesional. Zi-mi o chestiune: Pe bidonul de ulei, specificatiile alea tehnice se potrivesc cu ce spune producatorul?? Auzisem pe undeva de Castrol EDGE 5w30. Dar asta Edge nu e numai pentru turbodisel??Si te rog zi-mi ce marca de filtre bagi tu intr-a ta, caci am vazut ca ai o "bestie" pe cinste ...260 CP:applaus: nu stiu ce marca sunt filtrele "originale", sa pun oare alte marci gen bosch si care sunt mai ieftine?? Eu as prefera sa bag filtre mai de calitate, caci doar o fac pentru mine nu pentru vanzare.
    Zici ca la haldex uleiul e undeva la 80 si filtrul 230. De unde pot procura astea doua chestii ?? Ce marca sa intreb?? Astia de la reprezentanta mi-au cerut aodr pe ulei haldex si filtru FARA MANOPERA 500 RON. Mi se pare mult, da-l draq ca doar nu-i ferrari:keule:
    Mai zi-mi te rog, ce placute de frana sa cumpar? Nu mai schimb discurile, caci pe fata cantul are undeva la vreo 1,5-2 mm. Cum ziceam, franeaza bine, cam la jumatatea cursei pedalei , si nu in podea. Insa am intrebat de placute, astia de la magazine de piese ma intreaba de dimensiunea discului de frana. Ce marci ma sfatuiesti sa iau. Daca-ti vine greu sa imi raspunzi la toate astea, da-mi te rog un id de mess ceva sa te contactez acolo. La bujii am sa bag NGK cu iridium. Da si bieletele le voi schimba, dar zi--mi vreo marca buna si aici sa stiu ce cer. Incerc sa cumpar tot grupul la haldex, cu toate ca nu stiu inca in ce stare e, posibil sa-mi trebuiasca doar canculatorul. Astept cu interes un raspuns de la tine. Pana atunci iti multumesc !
     
    Ultima editare: 29 Ian 2010
  11. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
     
    Ultima editare: 29 Ian 2010
  12. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    la ulei eu as sugera Motul 300v power racing 5w30, iar la frane discuri EBC turbo groove si placute EBC red stuff si daca tot schimbi franele e bine sa schimbi si lichidul de frana tot cu lichid de frana EBC(60 ron) care rezista pana la temperaturi de 300 grade C
     
    Ultima editare: 29 Ian 2010
  13. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    la ulei, si eu tot MOTUL folosesc, 300V 5w40 (care dupa parerea mea se preteaza mai bine pt 90.000 km)
     
  14. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    La distributie am schimbat toate rolele si cureaua de distributie, in afara de pompa de apa. Chiar nu mai stiu exact, dar am impresia ca toate erau Bosh. Eu am facut distributia prin toamna si astea erau atunci preturile, am facut-o la un service autorizat, nu la reprezentanta(avantajul meu a fost ca acolo lucra un prieten si mi-a facut si ceva reduceri). Dar in general, cam asta este esentialul cand schimbi "distributia" : curea de distributie si role fixe si intinzatoare. Restul pot fi schimbate(si este recomandat), dar nu obligatoriu.

    Castrol EDGE nu e numai pentru TDI. Chiar si eu am folosit atat SLX cat si EDGE. Denumirile astea mie imi par mai mult pentru marketing. Filtrele, nu stiu ce firma sa-ti recomand. Oricum ceva sa nu fie ieftin. Eu folosesc in general Mann. Si Bosh este foarte bun.

    La uleiul de haldex, si la filtru, pretul il stiu de la reprezentanta. Pe mine atat m-a dus. Le-am schimbat acum cca 2 luni. Dar am inteles ca se gasesc si la alte magazine de piese. Pe mine m-a dus 400 lei ulei, filtru, manopera, facute la Cardinal Motors Ploiesti. Te duci cu talonul si la alte magazine, si vezi daca gasesti si la ce preturi.

    Cum a spus si colegul Predator, discurile si placutele EBC sunt foarte bune. Daca totusi vrei sa iti iei ceva mai ieftin si de asemenea sa fie destul de bune, iti pot recomanda marca ATE. Foarte multa lumea le-a folosit si toti au fost multumiti. La mine, dimensiunea discului este de 312x25 mm. La tine 95% sunt mai mici discurile, dar nu stiu exact. La fel, poti afla ducandu-te cu talonul masinii la un magazin de piese

    Ce tine de biele, bucsi, eu ti-as recomanda sa le iei pe original, fie de la reprezentanta, fie de la magazine, insa doar pe original. Cele facute de diversi producatori, eu personal nu a incredere, pentru ca am incercat mai multe variante, la mai multe masini si toate picau dupa 2-3 luni.....Iar montajul ti-l poti face pe urma la un alt service decat reprezentanta

    La haldex este decizia ta daca vrei sa iei doar calculatorul(cca 700-800 E ) sau preferi sa cumperi un ansamblu complet second. Numai bine si bafta sa o repari cat mai repede :)
     
  15. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    "La haldex este decizia ta daca vrei sa iei doar calculatorul(cca 700-800 E ) sau preferi sa cumperi un ansamblu complet second. Numai bine si bafta sa o repari cat mai repede "

    eu nu as cumpar in nici un caz calculator original , cand la aceeasi bani sau mai putini iti iei Haldex performance gen1 care iti imbunatateste performantele masinii , http://www.esetuning.com/Haldex-Gen-1-AWD-Electronic-Control-Unit-p/haldex01.htm
     
  16. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    De ce zici ca se preteaza mai bine dupa 90.000 km? Te referi la vascozitate. M-ai facut curios. De uleiul Mobile 5w40 ce parere ai ?
     
  17. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001

    Salut Barladi. Multam pentru mesaj. M-am mai lamurit putin ce-i cu masina asta. Am vb zilele astea cu un mecanic. Cica bosch pentru filtre si curele inclusiv distributie sunt oki. Ma gandesc sa merg cu partea de distributie la reprezentanta, chiar de-i mai mare manopera. Restul lucrarilor, le fac la service-uri autorizate.
    Daca pe tine uleiul si filtrul haldex te-au ajuns undeva la vreo 400 roni, la reprezentanta , astia de la mine de la Bacau mi-au cerut 500. Acuma cred ca o mai fi loc de vreo negociere. Bielete , bucsi , iau orginale.

    Chestia cu calculatorul de Haldex, mi-a zis un mecanic , o cunostinta de-a mea , e ca daca il iau second hand (asta in cazul in care gasesc ceva, ca pana acum nu am gasit nimik) e posibil calculatorul central al masinii sa nu-l citeasca, sa nu-l recunosca. Te intreb , smecheria aia de haldex (ma refer la unit-ul electronic nu la tot ansamblul) vine cu soft, cu vreun cd ceva?:uhm:
    Cred ca am sa urmez sfatul lui predator cu un haldex generatia 1 luat la vreo 1000 de dolari, dar nou.

    Si inca ceva. Ati folosit vreunul spray penru intretinutul pielii de pe scaune. Astia de la audi, ca sa ma beleasca de bani, mi-a zis ca ar cam fi cazul sa dau cu saraia aia. E mica si-i scumpa al draq. 100 RON un spray cat ala de aparare persoanala, cat spray-ul paralizant. Ori ............???:uhm:
    Mai vb. O saptamana buna iti doresc.
     
  18. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    exista un baiat Filip in bucuresti , in cazul in care ai zgarieturi pe scaune , pe fetele de usi , sau ai material rupt get portbagaj sau plafon , o sa ramai uimit de cea ce poate face , le scoate fara probleme , eu nu mai am nici o zgarietura in masina indiferent ca era pe piele , material sau plastic
    vezi ca sunt multe produse pt intretinut pielea , unele nu se absorb asa bine si o sa ajungi sa aluneci pe scaun iar vara sa te patezi
     
  19. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi

    da, la vascozitate ma refer.
    Am avut Mobile1 5w40 si mi-l papa repede...in comparatie cu Motul-ul care este perfect pt alergatura.
     
  20. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Mobil1 esp forumula este bun , dar nu se compara cu Motul 300v power racing
    dar daca vrei sa economisesti bani poti merge pe Castrol sau Mobil1 , totul depinde de tine
     

Distribuie pagina asta