1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 T la Audi TT Mk1 (8N) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de ulysse, 18 Iun 2007.

  1. seliuc daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    p-neamt
    Masina:
    tt 18t 2001
    salutare tuturor pe 2011........nu cred ca e normal la absolut nici o firma producatoare ausa sa apara probleme de genul asta la 70.ooo km. de fapt problema e alta........uleiul...1.8t vw nu recomanda decat 0w30, nimic altceva, ori in cazuri de necesitate 0w40...am audi tt, cred ca a sarit de 200.000 km ,nu stiu exact pt ca nu merge kilometrajul si nu am avut probleme de nici un fel, nici cu EGR-ul nici cu turbina nici cu presiunea la ulei. specificatia ulei pt 1.8 t data de vw , in cazul in care intereseaza p cineva 503.01 respectiv 503.00
     
  2. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Esti sigur de specifica data de vw? nu cumva se refera la noul 1.8 tfsi? Tu ce ulei ai in motor? Ce motor ai?
     
  3. seliuc daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    p-neamt
    Masina:
    tt 18t 2001
    1.8 t........din 2001 care sigur nu e tfsi. ulei am 0w30 l.... moly. sunt absolut sigur ca 0w30 este specificatia vw doar ca exceptie face shell 5w40 care se incadreaza iar total 0w30 cica nu respecte normele. am rasfoit tot net-ul si toate recomandarile sunt 0w30.
     
  4. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Ok, am inteles ce ulei ai in motor,totusi ce motor ai? ce sigla? nu sunt egale nici macar toate motoarele 1.8t. Specifica 503 01 mi se pare ca inseamna longlife,iar 503 este uleiul motorului de 225 de cai. Eu am pus 0 w 40, 502 00,503 01,505 00 si nu imi merge bine,poate am probleme,nu stiu...
    Teoretic uleiul 0 w 30 este conceput in primul rand pentru consum,nimeni nu are curaj sa recomande acest ulei pentru pista...Personal nu as baga acest tip de ulei nici daca l-as primi cadou,asta numai din cauza ca eu folosec toata masina.
     
  5. seliuc daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    p-neamt
    Masina:
    tt 18t 2001
    TT-urile toate au un tacanit in dreapta in spatele farului. Cine nu il aude probabol nu vrea sa-l auda. De fapt sunt mai multe zgomote suspecte la TT doar ca nu prezinta probleme majore, in fapt sunt motoare destul de vechi si realist vorbind nu e vw grup firma care produce motoare prea silentioase.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Oct 2013
  6. adi.tt

    adi.tt 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi TT, 1.8 Turbo, 2002
    Poate sa fie si de la tacheti. Vezi daca dupa schimbul de ulei..iti mai face la fel.
     
  7. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Vibratie motor 1.8T - Mk1 8N - cauze si rezolvari

    Buna ziua. Detin un quattro coupe din 2001, cel cu 180 CP. La relanti cu motorul pornit am o f f fina vibratie in volan permanent si vara si iarna.Un foarte fin tremurat, perceptibil daca stau cu mana pe el la semafor in stationare. Cand accelerez se pierde complet. Motorul merge cum a mers dintotdeauna , rotund, fara sunete deosebite. Cand e totusi rece o rola de la distributie scartie, caci distributia a fost schimbata toata inclusiv role , intinzatoare curea, pompa de apa in urma cu vreo 2000km. Ce ma sfatuiti. Si la voi existra vibratia asta ?
     
  8. Songoku17

    Songoku17 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A 6,2500 TDI-163 hp,2004
    salutare,
    Verifica suportii de motor si cel de cutie (daca simti vibratie in schimbatorul de viteze)
     
  9. TiTina

    TiTina 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    audi TT, 1.8, 224cp, 6+1, 4wd
    @fischer30
    ai si variatii fine de turatie la relanti?
     
  10. dan.zirina 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T quattro, 2000
    Salutare tuturor,

    Si eu am acceasi problema descrisa in topic. Mentionez ca este vorba de un TT 1.8 quattro 180 cai din 2000. Tamponul de la cutie a fost schimbat, cei de la motor sunt in regula. Masina are si niste variatii foarte fine de turatie la relanti.

    Ceva idei?

    Multumesc,

    Dan
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2011
  11. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns. Oscilatii la relati nu are. Suportii de motor i-am verificat acum 2000 km cand am schimbat distributia si am facut revizia. Sunt oK. Pe schimbator nu se simte chiar asa tare vibratia. Mai degraba pe volan e mai deranjanta. Eu am sa merg asa in continuare. Daca o sa observ ca se amplifica, ma voi duce cu ea in service. Ce va mai pot spune despre TT este ca nu il menajez. Nu plec cu scartait de roti la semafor, nu fac curse de nici un fel, insa o calc mai iute un pic.
     
    Ultima editare: 27 Noi 2011
  12. vl07spy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi TT 1.8t quattro
    Salut. am o mare problema cu TT-ul. Nu am gasit nicaieri problema pe forum nici la service-uri.

    Masina accelereaza bine dar uneori nu cat ar trebui. are momente cand trage foarte bine dar are momente cand pur si simplu accelereaza dar nu cat ar trebui iar pe la 4500-5000 de ture sau chiar mai tarziu isi da drumul dintr-o data. Ori accelereaza greoi fara a se mai simti cuplul ori isi revine cuplul dintr-o data... ori merge bine:) Am observat cand nu trage iau piciorul de pe pedala si o apas din nou isi revine... uneori nu mereu.

    nu stiu cum sa descriu mai detaliat problema..ca si cum masina ar accelera lin fara a se mai simti puterea turbinei cateodata

    Nu stiu ce sa-i mai fac. masina a fost ingrijita.. are 140 000 km acum...

    am fost in service.. nici o eroare pe tester.. am pus-o pe cateva testere diferite si nimic... are clapeta de acceleratia curatata.. bujii noi.. kit ambreiaj nou..debitmetru nou... bag numai benzina scumpa in ea...

    Parerea unora turbina sau pompa benzina(am ramas de cateva ori fara benzina dar nu am avut probleme si nu am fortat-o sa mai porneasca.. nu din vina mea.. ci a indicatorului benzina) Astept parerile vostrea.. multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2012
  13. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Ma bag ca musca-n lapte pentru ca nu stiu cum sa te ajut eu, dar ce vreau sa spun e ca trebuie luata la "pipait" de un mecanic adevarat. "Mecanicii" din ziua de azi atata stiu: vin cu laptopul, fac testul.... si: "-Masina n-are nimic dom-le! -Merge normal!"
     
    Ultima editare: 5 Feb 2012
  14. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    @vl07spy motoarele de 1.8t sunt foarte bune si rezistente insa au si ele ascunzisurile lor. :)
    Partea proasta este ca nu mecanicii te vor ajuta sa-ti rezolvi problema, asa ca cel mai bine este sa apelezi la proprietarii de 1.8T pt ca sunt foarte multi cunoscatori de 18t.

    Simptomele pe care le descri in mod frecvent apar din cauza:
    1) debitmetru
    2) bujii
    3) bobine inductie
    4) sonda lambda arsa
    5) catalizator infundat
    6) actuatorul de pe turbina nu tine presiune (dar se manifesta in VAG prin eraore la nivelul valvei N75 sau N249)

    In mod normal oricare dintre problemele de mai sus ar trebui sa apara si pe VAGCOM intr-un mod sau altul.

    Problemele care nu prea apar in VAG si se pot manifesta conform descrierii tale ar fi:
    1) Capacul de la filtrul de aer nu este montat corect si trage aer fals
    2) Undeva pe partea de admisie exista fisuri in furtunele de cauciuc, pe unde motorul din nou poate trage aer fals
    3) Intake Manifold fisurat (desi este greu de crezut ca poate fi vorba de asa ceva)
    4) Diverter-ul 710N are membrana fisurata si nu prinde bine, scapand aer, iar turbina pierde presiunea

    Incearca sa gasesti pe cineva mai priceput si poti merge la un garaj ceva sa se uite atent la masina.

    O alta recomandare pe care nu doar eu ti-as propune-o ar fi sa faci 2-3 logari in mers, de acolo se pot obtine mai multe rezultate considerabil valoroase!

    Bafta
     
    Ultima editare: 9 Feb 2012
  15. cristian_cdt

    cristian_cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2012
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    Audi TT 1.8 turbo quattro 2001
    de o vreme incoace si mie imi face si mie figuri masina. am pus-o pe tester, si mi-a dat eroare la sonda lambda.Masina mai merge din candin cand, dar in ultima vreme nu prea. (eventual daca tot trag de ea , dupa 3-4 minute de turatii mari , poate isi da drumul.) saptamana asta vreau sa schimb sonda , si daca problema persista, atunci o sa am nevoie de ajutorul vostru.
    Daca aveti ceva sfaturi ... va rog !!

    P.S. Audi TT 8n 2001 1.8 T quattro 224 cp
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    vezi ca ai doua sonde tu! una imediat dupa evacuare pe downpipe si una dupa catalizatori. VAG-COM-ul isi spune care dintre sonde este.
    Iti spun asta sa stii sa nu cumperi sonda gresita :)

    Ai modificari la evacuare cumva? Daca da, posibil ca sonda POST CAT sa iti dea eroare insa nu ea este neaparat de vina pt mersul intrerup sau "prost" al masinii.
    am nevoie de mai multe detalii ca sa te pot ajuta macar cu un sfat.
     
  17. cristian_cdt

    cristian_cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2012
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    Audi TT 1.8 turbo quattro 2001
    Masina e stock, nimic modificat, absolut stock de la mama ei de acasa:)
    am verificat cu VAG-COM-ul, si de prima sonda este vorba. Intrebarea mea e daca cumva sunt sanse sa schimb sonda, si masina sa mai faca inca figuri... de aceea am pus si intrebarea....

    Multumesc pentru orice fel de raspuns.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Sep 2012
  18. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    sincer sunt sanse sa faca figuri si dupa schimbarea sondei, insa mici. Daca intradevar sonda e problema.
    Sonda/Sondele sunt foarte importante fiindca intre ele se face masurarea noxelor si mai departe ECU proceseaza informatia si in functie de valorile sondelor si ale debitmetrului iti face amestecul. Recomandarea mea este sa schimbi acea sonda sa n-o dai in alte alea . :)
     
  19. Alexgma 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 2000
    buna ziua,ma puteti ajuta in legatura cu pozitia turbinei la audi tt 8n 180hp? incerc sa verific niste furtune si nu gasesc unde este turbina.Multumesc
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Turbina este pozitionata in dreapta motorului,intre acesta si caroserie;accesul este f greoi.
     

Distribuie pagina asta