1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 T la Audi TT Mk1 (8N) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de Emeraldu, 19 Iun 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultimele 2 nu au legatura cu problema ta. Problema ta este de la erorile de pe cilindrii si eroarea de turatie. Pentru inceput schimbi toate bujiile si bobinele masinii daca nu au fost schimbate.
     
    Ultima editare: 8 Aug 2017
  2. Pauluc92 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2017
    Locație:
    cluj Napoca
    Masina:
    Aud TT
    Mersi fain, acuma urmează sa schimb, oare ce ar mai trebui sa verfic ?
     
  3. Audi ttrs 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    Atlantida
    Masina:
    Audi ttrs 1.8
    Salutare,
    Am schimbat motorul de TT 1.8T quattro 224 cp cu altul ce are cod APX. Cum pot monta conductele de la turbo, pentru ca am pus motorul și nu prea mai am loc, asta a făcut mecanicul, vrea sa demonteze din nou motorul.
    Vreau sa ii spun cum sa facă pentru ca mecanicii astia de la tara sunt de coșmar.

    Mulțumesc anticipat
     
  4. OvidiuAUDITT 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT
    Buna ziua,
    Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar problema mea este urmatoarea. Sunt posesorul unui Audi TT 1.8 benzina turbo din 2005 iar in urma unor probleme am fost nevoit sa inlocuiesc motorul cu unul de tip APP ce a fost luat de pe un SEAT CUPRA ! Toate bune si frumoase- masina functioneaza perfect- dar , pe motorul vechi exista senzor de ului pe baie in timp ce pe motorul nou APP nu am senzor pe baie. Prin urmare am ramas cu mufa pe care nu am unde sa o cuplez iar in bord i-mi apare cu galben semnul de ulei-sensor! Mentionez ca nu mai am baia veche si senzorul. Exista vre-o posibilitate sa pacalesc cumva mufa fara sa fiu nevoit sa schimb baia de ulei?
    Va multumesc!
     

Distribuie pagina asta