1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de marc99m, 26 Ian 2009.

  1. p.hinkov 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8l 1.8T quattro an 2000
    andreicioranu Salut. Am avut si eu batai de cap la masina mea. Daca te uiti pe log iti intarzie boostul si din cauza asta si eroarea pe care o ai. La mine s-a rezolvat schimband DV-ul si N75. Practic N75 iti controleaza wastegate-ul cum sa deschida si cand.
     
  2. marius_iasi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L Sline, 1.8T, Cod motor AUM, 2001
    Salutare,
    Am avut si eu fix aceiasi problema, am fost pe la zeci de mecanici nu au reusit sa-i dea de capat pana am gasit pe cineva si s-a dus direct pe problema. Era de la clapeta de acceleratie partea spre admisie. De jur imprejur plina de calamina, dupa curatare am scapat de probleme. Spor
     
  3. marius_iasi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L Sline, 1.8T, Cod motor AUM, 2001
    Salutare, ma poate ajuta cineva cu urmatoare eroare, este sonda care se afla direct in catalizator?? Multumesc anticipat
    17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst
    P1176 - 35-00 - Control Limit Reached
     
  4. Andrei R. 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S3 8L
    Salut!

    Am luat hotararea sa cumpar un Audi S3 8l, masina mult dorita dar cred ca am o mica problema cu ea. Acum cu vremea rece scotea pe evacuare abur de la condens dar si dupa ce motorul a fost cald, la semafor sau in trafic m-am trezit ca inca scoate fum. Inca nu sunt convins daca e abur sau ulei/antigel. Ce este ciudat e faptul ca nu scoate tot timpul.

    Tin sa mentionez ca masina are acum un ulei mai vechi 5W40 care necesita schimbare deoarece a fost de rodaj dupa instalarea bielelor IE.

    Configuratie masina:
    1.8T BAM
    Evacuare pe 76 Longlife
    Biele Integrated cu pistoane stock
    Injectoare 630CC Bosch
    Pompa in tank bosch 040
    Turbina GT2871 - proprietarul spune ca a fost refacuta acum ~1000km. Voi verifica astazi daca are joc in ax.
    Mentionez ca masina la ora actuala nu are un soft bun pentru aceste modificari iar sonda lambda s-ar putea sa nu fie buna si necesita schimb.

    Masina merge fara niciun fel de problema(ajunge la 90C si in trafic intens nu trece de aceasta valoare) si nu am alergat-o deoarece necesita soft.

    Exista vreo modalitate sa testez daca exista pierderi de antigel? ( presiune pe traseul de racire etc)

    Multumesc
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pune returul ce vine in vas intr-o sticla mai mare iar daca vezi bule de aer ar putea fi garnitura de chiulasa.

    Daca nu , urmareste nivelul antigelului in 200-300km ar trebui sa scada daca e ciupita putintel.
     
  6. marius_iasi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L Sline, 1.8T, Cod motor AUM, 2001
    Salutare, intampin si eu o problema, intr o dimineata am pornit motorul, dupa vre o 5 secunde sa aprins check engine, am pus masina pe tester si am gasit urmatoarea eroare:

    16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
    Possible Symptoms

    Power Loss

    Possible Causes

    Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
    Fuel Pump Relay (J17) faulty
    Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.

    Possible Solutions

    Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
    Check Fuel Pump Relay (J17)
    Check Mechanical Timing

    Distributia a fost schimbata acum 2 ani inclusiv si lantul si intinzatorul, respectiv 44 mii KM facuti de atunci, am verificat distributia de pe curea totul e pe punct. Orice informatie va fi de folos :) Multumesc
     

Distribuie pagina asta