1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. DaNNyAHD

    DaNNyAHD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A4,1.8T,2003
    Motorul BFB are turbo K03S din cate am aflat eu,nu stiu tu ce fel de turbo ar trebui sa ai?
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Doar unele B7 1.8t au K03s.

    Eu cred ca droaia aia de probleme si erori nu aveau cum sa apara daca inainte masina mergea perfect si doar s-a schimbat turbina. Asta daca nu cumva ai omis sau e posibil sa nu stii ceva, gen "m-a lasat turbina" = posibil sa fi ajuns bucati de pale in motor, sau ai ales niste mecanici nepriceputi, necunoscuti si nici n-ai stat langa ei.

    Martorul rosu de ulei presupun ca inseamna oil pressure, caz in care nu trebuie sa mai mergi cu masina pana nu rezolvi problema.
     
  3. Coco_69

    Coco_69 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    http://www.filedropper.com/video-1489329512
    Ma poate ajuta cineva cu o parere ? Motorul este 1.8T cod AVJ an 2002. La rece se aude un tacanit dupa care dispare cand se incalzeste motorul. Proprietarul a facut plinul inainte sa o vanda :) poate sa fie si pompa de benzina cumva ? Doresc sa il achizitionez. Multumesc.
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Coco_69 apreciază asta.
  5. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    S-au adunat niste alte probleme la masina, pe langa muuuulte altele (norocosul de mine) si una din ele ar fi urmatoarea:

    Aud un tacanit in partea superioara a motorului, ca de surub desurubat si pentru asta am inteles ca trebuie schimbat lantul cu intinzatorul si tachetii. Numai ca nu prea gasesc aceste piese. De fapt am gasit ceva dar nu sunt sigur ca ar fi ele
    Acesta ar fi lantul? https://www.pieseauto.ro/lant-distr...udi-a4-cabriolet-8h7-b6-8he-b7-214466508.html
    Pentru set tacheti nu gasesc preturi..
    De la mecanicul care mi-a disecat masina am inteles ca ar fi undeva la 700 ron lantul si 1200 ron setul de tacheti
    Ce e mai bine de facut in acest caz? Se poate si de la dezmembrari? (aici ma refer doar la lant si nu la tacheti)
    Daca trebuie sa le iau de noi dupa ce marci trebuie sa ma uit?
     
  6. DaNNyAHD

    DaNNyAHD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A4,1.8T,2003
    Vezi ca gresesti,eu am b6 cu motor BFB si turbo e k03s 160 de cai...asta e stockul din fabrica,asa e acest cod motor BFB

    gabarea Ala pare sa fie lantul. Am impresia ca e la fel pentru toate. Cat despre tacheti, i-a vazut mecanicul ca trebuie schimbati sau doar asa a spus ca trebuie ? Asa spunea si mecanicul meu si cand am desfacut, tachetii erau in stare perfecta, nu aveau nici macar o urma pe ei. Poate sunetul care il ai e intradevar de la tacheti, depinde poate fi doar intinzatorul cu lantul sau or fi tachetii.
    Lant de 700 ron nici original nu stiu daca e atat. Oricum, am inteles ca tot SWAG face originalele.
     
  7. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Din cate stiu eu, toate lanturile originale la benzinare sunt facute de Iwis.
    Cand am schimbat si eu la A4 tot de Iwis era lantul original
     
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Aspectul asta s-a mai discutat aici pe forum si concluzia a fost cea pe care am scris-o eu. Acelasi lucru il gasesti si citind oriunde pe la straini. Cum ai stabilit ca ai k03s? Daca chiar ai k03-073 pe 163hp, si inca B6, probabil a fost schimbata turbina la un moment dat. Pana cand nu vad un k03-073 produs in 2002 - 2004 (s-au facut si pt 2005?), de varsta BFB-urilor, raman la parerea mea :)
     
  9. Veisa Constantin

    Veisa Constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4, B6 1.8T 163CP BFB, A.F. 2003/ Ex: Audi A2 , 1.4 Benzina , A.F. 2002
    Va salut!
    Am probleme cu motorul, 1.8T BFB 163cp. Saptamana trecuta a inceput motorul sa intrerupa in mers si sa scoata fum alb, gros, la greu. Eram in urcare spre Poiana Brasov si am zis sa ajung sus macar, urmand ca la coborare sa ma opresc la service insa nu am mai apucat caci s-a oprit dupa aproximativ 2 km si nu a mai pornit... Nu am insistat foarte mult si am dus-o acasa.
    A doua zi am vrut sa ii dau cheie dar nu mai aveam deloc curent in baterie, ma gandesc ca poate are vreo legatura...
    Masina este in service acum, mecanicul a spus ca pe tester da injectoare, toate 4.
    S-a confruntat cineva cu ceva asemanator?
     
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, am nevoie de parerea voastra intr-o problema ciudata. Oricat am cautat, nu am gasit nimic asemanator, inclusiv pe forumuri straine.
    Problema mea a inceput saptamana trecuta, cand am schimbat o bobina. Anul trecut, pe rand, am schimbat 2 dintre bobinele care erau pe masina, una fiind noua in momentul in care am luat masina. Astfel, acum am 3 bobine Beru cod ZSE 051 (masina e cea din semnatura), si o bobina originala schimbata la Audi prin programul recall. Dupa ce am schimbat bobina, am facut si o calibrare a instalatiei GPL, si se pare ca am o problema cu afisajul consumului mediu in bord: in trecut, pe acelasi drum/distanta, consumul mediu incepea dupa cativa kilometri si se stabiliza, scazand spre 9-10% - ceea ce e destul de corect. Dar acum, consumul mediu, indiferent de cati km fac intr-o "sesiune", se modifica imediat ce incep sa o calc putin, incepe si scade usor cand merg constant, dar creste imediat ce incep sa accelerez. In plus, nu mai scade sub 12-13% nicicum.
    Ati mai intalnit asa ceva? Ce ar putea sa fie in neregula? Ce pot sa verific?
    Multumesc

    LE Soc si groaza... la motor 1.8T, cod AVJ, ce bobine se folosesc?? Eventual in cod Beru, sa vad daca e bine ce am pus eu acolo :(
     
    Ultima editare: 18 Apr 2017
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Despre consum, pare normal, adica.. e posibil sa fi resetat consumul care era calculat pe multi km, a.i. nu il mai influenta asa rau ca mergeai 2km.

    Ce cod Beru ai pus? Catalog: beru.federalmogul.com/e-catalogue/vehicle
    Cod: ZSE043.
     
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Tocmai, ca nu am resetat nimic, si din cate stiu eu, la calculator 1 se reseteaza consumul mediu la fiecare oprire.
    Codul pus de mine este ZSE 051 - asta era pus de cel de la care am luat masina, apoi am mai inlocuit una cu acelasi cod, Audi au pus cred ca ceea ce trebuie, iar acum a 4-a tot 051 :( Ce chestie, cea inlocuita de mine prima data a fost vanduta dupa VIN, si chiar ala vroia sa imi dea ZSE 052... Deci, tre sa o inlocuiesc pe asta, si sa iau altele 2, cod ZSE 043. Nu stiu, poate asta o fi cauza... Desi, nu stiu, nu am mai auzit de consum mediu sa salte asa intr-o acceleratie, cu atat mai mult la a mea masinuta...
    Ce ar fi putut pati ca am mers atata cu ea cu alte bobine?
     
    Ultima editare: 18 Apr 2017
  13. Emil Paraschiv

    Emil Paraschiv 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 3 (5E), 1.4 TSI (CHPA), 2014

    Lantul pentru axele cu came: OE (https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/timing-chain-priced-each/058109229b/) si Iwis (https://www.ecstuning.com/b-iwis-parts/timing-chain-priced-each/058109229b~jwi/). Cu Iwis nu ai cum sa gresesti, asta as lua si eu daca las gasi la noi dar depinde cu cat se vinde si cel OE cu reducere de 20% la reprezentanta pentru masini mai vechi de 5 ani. Atentie ca mai este si intinzatorul hidraulic de schimbat: https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/camshaft-chain-tensioner/058109088k/. Cu asta e durere. Lantul se schimba la 180.000, nu stiu intinzatorul (dar devine zgomotos).

    Nimic, ai avut o aprindere defectuoasa. Eu cand am luat masina am cumparat preventiv si 2 Beru noi, ale draq zac in portbagaj, nu a cazut in 6 ani niciuna. Beru sau NGK sunt ok (http://www.epiesa.ro/bobina-aprindere-unitate-aprindere-audi-a4-8e2-b6-1-8-t/17146/subcat-10250/). Astea sunt la mine, ZSE043.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Emil Paraschiv Eu stiam ca se schimba la 250.000 Km. Da, se schimba si intinzatorul.


    Am gasit intre timp ca ZSE043 sunt cele pentru motorul asta, dar am ales sa iau ZSE032, adica cele de R8. Dar, sunt foarte dezamagit, a devenit mai puturoasa de cand le-am pus. Acum, as vrea sa imi fac putin timp sa reglez si gap-ul bujiilor, dar altfel nu stiu ce sa zic. Am pus si inaltatoarele, toate bobinele sunt noi, Beru si cu toate astea demarajul cel putin este un dezastru, in momentul asta cred ca fuge o Dacie pe langa mine de ... :(
     
  15. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Salutare, am o mare problema la un B6 din familie, care implica schimbarea motorului si v-as ruga sa ma ajutati.
    Este vb de 1.8T AVJ si nu-l gasesc deloc acelasi cod. Stiti cumva daca este compatibil 100% cu cod BFB la anexe, ECU, electronica, etc., sa stiu daca bat 500 km in tara dupa el.
    Multumesc!!
     
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Auuu, imi pare rau sa aud asta ...
    Din pacate nu stiu daca sunt compatibile ... teoretic, blocul motor ar trebui sa fie la fel iar din ce am gasit pe net, AVJ si BFB au aceeasi chiulasa.
    Dar .. ce a patit motorul tau ?

    Later edit :
    Am gasit asta : http://www.audizine.com/forum/archive/index.php/t-402069.html
    Se pare ca AVJ to BFB se poate realiza, cu mici mentiuni :
    "
    AVJ to a BFB car and there are some differences.

    the USA AMB is Identical to the BFB

    but the AVJ is different to the BFB and AMB.

    differences between AVJ and AMB:

    1. TIP (the rubber pipe that is the inlet to the turbo) they are different because of the mounting locations of the pancake valve
    2. the pipes that go to the combi valve (the one in the back of the head) are difrent and routed differently through the engine but the valve still mounts in the exact location
    3. alternators the avj has the pulley pinned to the alternator shaft anf the BFB has the pulley mounted on a one way bearing
    4. vacuum lines under the intake manifold. there is less lines and check valves on the avj than on the bfb,amb
    "
     
    Ultima editare: 15 Iun 2017
  17. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Mi-a transmis ca are biela stramba, supape strambe, au lovit in piston...etc :(
    Multumesc pentru informatii!!
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, am tot cautat pe aici dar nu am gasit nimic referitor la asta, poate nu am cautat bine, caz in care imi cer scuze.
    A curatat cineva, preventiv sau nu, turbo cu una dintre acele solutii de pe piata, de se pulverizeaza dupa debitmetru? Just asking, nu simt deocamdata niciun impuls sa fac asta, as prefera sa dau banii mecanicului sa dea turbo jos si sa il curete corect si complet, verificam si jocul cu ocazia asta, dar ca idee...
    Mersi!
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cred ca risti sa dezechilibrezi turbina daca faci asta. Asa cum e (murdara sau nu), e murdara uniform, iar solutiile respective, daca merg, nu cred ca inlatura uniform depunerile.
    Daca trage bine si nu fluiera, cel mai probabil este ok si ar fi bine sa o lasi asa.. adica eu asta as face.
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da da, cu siguranta nu ma apuc sa bag asa ceva in turbina. Prefer sa o dau jos sa o curat, desi acum nu se simte deloc nevoie, inca trage bine cand intra in functiune. Ma intrebam totusi care ar fi chichita, atata vreme cat solutia aia curata, cum zic ei, inclusiv depuneri de "cauciuc", cum de nu afecteaza tubulatura dinainte de turbina, ca acolo s-ar pulveriza...
     

Distribuie pagina asta