1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Buna seara colegi! Am un a4 b6 avj 1.8t 150cp...turbina este problema mea...inca nu e cazuta...trage bine....uneori scoate putin fum si din ce am verificat are joc in paleta. Ce ma sfatuiti sa fac?....sa iau sh oare stiu ce iau,de fapt cat tine? Sa o reconditionez, cat tine ?
     
  2. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Verifica traseul de furtune intercooler/ clapeta de acceleratie, daca nu ai ulei prin ele, ci doar vapori atunci lasa turbina in pace. Vaporii sunt normali, ulei in cantitate mare nu e normal atunci suspectezi turbina pentru o reconditionare sau inlocuire cu sh.

    Eu unul as alege sh in caz de ceva, e plin de masini de uk si poti gasi ceva bun la pret mic.
     
  3. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Pai problema este ca are joc in ax si sunt momente in care zici ca e un trabant. Nici chiar dar pe aproape cand scoate fum destul. Are momente cand scoate, momente cand nu scoate. De tras trage, zgomote ciudate nu scoate.
     
  4. mirgica 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, BFB, 2004
    Salutare am si eu o problema de ceva timp cu acest 1.8t. Lipsa putere foarte evidenta. Masina functioneaza ok fara trepidatii fara taieri bruste de putere. Tin sa mentionez ca am scanat cu vag com si nu a iesit nici o eroare, am schimbat filtre ulei la fiecare 7000-8000 de km, testat si curatat MAF, curatat si reglat clapeta acceleratie si acelasi rezultat si din cat am reusit sa imi dau seama nu sunt furtune de aer crapate sau fisurate. Am sa atasez o scanare care include testare vagcom boost si maf senzor. Am nevoie de o parere, interpretare a datelor legate de boost. Multumesc anticipat

    Vreau sa adaug si ca motorul merge rotund nu are niciun simptom. Vreun cunoscător, vreo idee, vreun sfat, ce as putea sa verific. Pls help
     
  5. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Eu am depistat problema mea. Turbina avea joc in ax si carcasa din spate cealalta de fonta avea 3 fisuri plus ca a fost incinsa bine sau de la joc, a topit fonta si a facut ca un bob de sudura unde se invarte ea bineinteles acolo miezul a facut loc.
    Toata treaba era ca motorul merge ceas, masina tragea ceas, turbina nu scotea sunete ciudate.
    Am cumparat ax nou original, carcasa noua dar nu stiu daca e originala. Deocamdata e la medic si apropo mirgica, nu am nici o eroare pe tester, doar putin fum pe tobe uneori.
     
  6. mirgica 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, BFB, 2004
    ok probabil ca voi ajunge sa verific si turbina desi nu scoate fum si din ce inteleg din logul ce l-am atasat face presiune. Turbina in sine nu cred ca da eroare pe tester
     
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @mirgica : cu ceva asemanator ma confrunt si eu. La mine in ultima vreme incepuse sa si fumege, rau - asta era din cauza unui furtun care leaga EGR de nu stiu ce, s-a schimbat furtunul e OK acum. Dar, mai departe, am facut ceva drumuri doar pe benzina (am si GPL) si se pare ca inca ar mai fi ceva, cu sonda lambda, pe care am incercat sa o "ard", sa se curete bine (am facut drum pana la mare si inapoi doar pe benzina, maxim a 4-a, turatie peste 3000). Am scos consum bun pe distanta Ploiesti - Constanta, mers constant la 4000rpm, cu depasiri ocazionale, si am scos consum de 7.8%. Acum, cred ca nu am reusit foarte bine sa resuscitez lambda, sincer nu ma asteptam dar cum eram foarte aproape de concediu, cu multe drumuri de facut, nu am avut timp sa o dam jos si sa o schimbam, am incercat si asta. O sa o schimb zilele urmatoare, pentru ca desi la drum intins scot consum bun cu agilitate sporita, la ralanti imi arata acelasi consum ca si inainte - 11%. Pe langa asta, se pare ca trebuie schimbata si electronica la alternator, pare ca e o problema si pe acolo, nu incarca cat ar trebui. Dupa asta, o sa merg sa reglez iar si instalatia de gaz, sa mearga asa cum mergea cand am luat masina, anul trecut. Cu siguranta as vrea sa dau si turbina jos, sa verific jocul in ax, dar cum am nevoie de masina zilnic, o sa fie mai complicat in perioada imediat urmatoare sa o las o zi intreaga, dar... trebuie facute toate.
    Deci, incearca sa cauti si sonda lambda, vezi cum se prezinta, schimb-o daca e cazul, si scrie aici, poate impreuna ii dam de cap. Cauta un mecanic sa iti ia tot traseul de vacuum la mana, toate supapele, astea au un traseu complicat si sensibil. Bafta!
     
  8. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    cum se face un LOG in mers..?
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  10. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Fratilor la un BFB daca il accelerez scurt de 2-3 ori pana la 4000 rpm sau merg putin mai sportiv o distanta scurta-medie imi ies aburi din zona turbosuflantei. Ce poate insemna asta? Am observat ca e o protectie termica nu departe pe ceva conducte insa nu-mi pot da seama ce se intampla si de ce ies aburii. Lamuriti-ma in cazul problemei daca a mai patit vreunul asa ceva.
     
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    E abur sigur? Sau e fum, in mod normal m as astepta la fum, scapa ulei pe la simeringuri si il arde.

    O singura data am scos fum din turbina pe transalpina cu 5 pers in masina si urcat numai cu 3-4000 de ture.
     
  12. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Sincer am avut problema cu scapare de ulei pe la capacul culbutori, dar problema s-a rezolvat si am presupus putin timp ca a mai ramas ulei si se arde si gata. Mie mi se pare abur deoarece se disperseaza repede si se misca rapid, fumul avand o densitate mai mare s-ar deplasa mai lin. Daca are logica ceea ce spun sau vorbesc prostii.
     
  13. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut,
    cautand pe net despre motorul Avj, am observat ca al meu difere oarecum de ce am gasit pe net
    In prima poza e motorul meu, poza facuta ieri .. si parca lipseste ceva (un combi valve) sau poate nu stiu eu bine
    In urmatoarele poze sunt piesele ce la altii apar..
    e normal asa ?
    sau la mine valva respectiva e locata in alta parte?
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    AVJ nu are chestia aia acolo. BFB si BEX au.
     
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Confirm, si al meu e AVJ, nici eu nu am valva aia.
     
  16. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    OK.. Mersi Mult!
    in acest caz.. m-am linistit..
    ... undeva tot ar trebui sa fie o valva asemenatoare.. e cea de jos de langa pompa de aer secundar?
     
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    La mine am vazut ceva asemanator, parca tin eu minte undeva jos langa turbina...
     
  18. CAnghel

    CAnghel 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4; 1.8T; 2002
    Salut,
    Scuze daca nu postez unde trebuie, sunt nou pe aici si e prima oara cand postez (nici nu am gasit ce cautam).
    Am o dilema cu un tub (cel din imaginile atasate), nu stiu ce este si daca ar trebui conectat printr-un furtun la ceva si daca da, unde (poate un posesor cu acelasi tip de motorizare m-ar putea ajuta mai mult). Masina nu are niciun fel de probleme in afara de un miros de noxe/gaze nearse care apare dupa rulare cand stationez.
    In poze se vede ca acesta inconjoara partea de sus a motorului incepand din zona filtrului de aer pana in zona jojei.

    Multumesc anticipat pentru ajutor.
     
  19. iulian hurjui 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    a4 b6 1.8t bfb
    Salut,
    Sunt proaspat posesor de A4 B6 1.8t cod BFB. Masina se comporta excelent, cu toate astea imi da o eroare 16804 - eficienta catalizator sub limita (bank 1).
    Masina are sondele si catalizatorul schimbate. Sterg eroarea din tester si reapare, nu imediat dar reapare.
    Sonda de dupa catalizator si catalizatorul au fost schimbate de vechiul proprietar, eu i-am schimbat sonda lambda de sus, la care ai acces cu capota ridicata. Are un consum foarte bun masina ( intre 8.5 si 10 in orasul in care locuiesc eu, iar extern sub 7 in functie de viteza de deplasare).
    Incerc sa gasesc rezolvare pentru ca nu mi place martorul aprins in bord. Astept parerile voastre, va multumesc anticipat.
     
  20. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salutare colegi! Am un 1.8t din 2000 cod motor ANB. As vrea sa stiu ce presiune trebuie sa aiba uleiul in instalatie la o functionare normala a pompei de ulei si ce compresie ar trebuie sa am pe cilindri... ca sa fie cat de cât in parametri. Are 300000de km. Daca or fi reali, dumnezeu știe. Multumesc!
     

Distribuie pagina asta