1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Mecanicul tau este putin cam idiot daca ti-a pus cu 1 l mai mult decat apare in datele tehnice. Cantitatea de acolo este cu tot cu filtrul de ulei.
    2. Nu poate sa ghiceasca nimeni ce s-a intamplat cu motorul tau in timpul in care ai mers cu 1l de ulei in plus si cu 10w40 in loc de 5w40. Pot fi prea multe cauze pentru suieratul respectiv si pana nu faci niste investigatii amanuntite (la un bun mecanic, nu la cel care ti-a facut schimbul de ulei) sunt slabe sanse sa ii dai de cap din fata PC-ului.
    3. Daca iti curge ulei prin locul indicat in poza, de acolo pleaca teava pentru alimentarea cu ulei a turbinei. Ai 2 O-ring-uri de cupru.
    4. Trece-ti codul motor in profil.
     
  2. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Asa am zis si eu ca a fortat probabil garniturile.Uleiul este invers am trecut de la 10w la 5w si ma gandesc ca fiind si mai subtire si cu un litru mai mult si-a facut loc pe la garnituri.Problema cu suieratul imi zice ca e de la o chestie a ambreiajului de la Cutia automata,desi nu cred.
    O sa las seria de motor asa cum mi-ati cerut.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu si-a facut loc pe langa garnituri ca intre 5w40 si 10w40 diferenta de vascozitate este la rece iar la cald este mult mai subtire decat la rece. Indicele la cald il ai acelasi 40.

    Problema este ca ai avut mult mai mult ulei decat era necesar.
     
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    A facut presiune, pe unde a iesit doar tu poti sa verifici sau un mecanic. Posteaza cand ai terminat ca nu suntem la ghici ghicitoare ghici.
     
  5. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Nu am terminat inca.Luni urmeaza sa ma duc la constatare.Daca uleiul si-a facut loc pe la acea teava ce e de facut?Se schimba suportul filtrului de ulei cu totul?Sau doar o garnitura ceva?
    La service astia isi cam dau cu stangul in dreptul.Oricum ei nu au recunoscut ca ar fi vina lor ca mi-au pus mult ulei.Sustin ca ei au vazut ca aveam pierderi si inainte .
    Ar trebui sa imi faca reparatia gratis dat fiind ca mi-au pus mai mult ulei in motor!?
    Va anunt ce voi rezolva saptamana viitoare.
     
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Daca aveai pierderi inainte trebuia constatat in scris si pe propria ta raspundere sa iti faca schimbul chiar daca nu rezolvi problema. Protectia consumatorului, cel mai simplu.
     
  7. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.Din pacate nu am rezolvat prb.cu uleiul.Mi-au spalat motorul si mi-au zis sa merg o zi cu masina ,sa ma duc a doua zi sa vad pe unde curge.Bineinteles ca a curs mult ulei si nu si-au mai dat seama de unde pleaca scurgerea si au zis sa spal iar motorul pe banii mei.Am vb.in alta parte si mia zis ca dupa ce spala motorul sa il porneasca direct pe elevator si sa vada pe unde incepe sa curga.Aveam si o problema ca suiera la rece dimineata ceva la motor. Se pare ca e de la pompa de vaccum.
    Acum intreb si eu !De ce anul trecut nu suiera pe vreme rece si acum suiera?Asa mi-a zis mecanicul ca suiera de la frig pana se incalzeste(suiera un minut).
    Ce efecte are asupra motorului acest suierat?
    Trebuie sa schimb pompa?
    Multumesc.
     
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  9. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Mecanicul sustine in continuare ca suieratul e de la pompa de vaccum. Mi-a explicat el ca motoarele turbo pe injectie au nu stiu ce pompa secundara si ca asa trebuie sa faca pana se încălzește. Ma intreb si eu: oare toate masinile turbo cand se lasa frigul fluiera la prima cheie ? O am de doi ani si din cate stiu iarna trecuta nu suiera cand o porneam.

     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai "nu stiu ce pompa secundara" este cea de care ti-am spus si eu. Ba chiar pe topicul asta cred ca s-a mai discutat de ea...
    Da, are pompa de aer secundara, nu, nu e normal sa faca in halul ala. Nici n-ar trebui sa o auzi. Eu zic ca aia e, incearca sa vezi daca zgomotul vine de acolo.
     
  11. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Asa am zis si eu,ca nu e normal sa faca asa,ca arcinsemna ca dimineata pe timp de iarna sa suiere tot orasul la pornirea masinii.Nu stiu ce sa mai zic.Eu am pretentii de la un mecanic care il aduc special in fata blocului sa auda el cu urechea lui cand pornesc motorul cum suiera.Initial mi-a zis ca este de la cureaua de accesorii!Altul mi-a zis ca e de la convertizorul cutiei,sa sflu dupa aceea ca nici nu are convertizor.
    O sa intreb alt mecanic despre pompa care mi-ai zis.
    In final cred ca trebuie sa ma fac mecanic.
     
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Problema e ca nu se rezolva in fata blocului. Cauta pe cineva si masina trebuie sa ajunga la el unde are canal/elevator, truse de scule si alte lucruri.
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cam asta e blestemul cu masinile vechi, trebuie sa ti-o repari singur :) pt pompa de aer nu iti trebuie canal sau elevator, dai bara jos si ai acces berechet.
     
  14. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Eu inteleg perfect ce spuneti,eu ma duc si la aervice dar daca am fost la trei serv.si am avut trei pareri?
    1.cureaua de accesorii
    2.convertizor cutie viteze
    3.pompa de vaccum
    In ritmul asta eu nu stiu ce trebuie sa schimb. Ma trezesc ca schimb toate cele de mai sus si rezultat zero. Si singur nu stiu ce sa ii fac.
     
  15. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Lowlife,asa a fost cum ai spus.Suieratul vine de la pompa secundara.Am scos grila de la farul de ceata de pe partea dreapta si am ascultat cu urechea cat mai aproape.Acolo suiera de te surzeste.
    Acum intrebarea mea este,de ce a inceput sa suiere?De la temperaturile mai scazute (explicatia mecanicului),sau are alt defect?
    Cum am spus dupa un minut nu mai suiera.
    Functioneaza normal sau trebuie sa o schimb?Sincer e destul de scumpa si daca s-ar putea remedia altfel?
    Cam ce efecte are la motor daca merg cu ea asa?
    Multumesc.
    Maine sper sa va dau raspunsul si la pierderile de ulei.
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cred ca porneste cand e antigelul sub o anumita temperatura si pana acum n-a fost asa racoare. Sau acum i-a venit ei. Vad ca are un furtun care merge in admisie, se incalzeste motorul mai repede...
    Eu as pune una SH ;)
     
  17. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Asa am sa fac.Multumesc.
     
  18. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Am rezolvat problema scurgerii de ulei.Am trimis un e-mail la service-ul care mi-a facut schimbul si cu greu m-au chemat sa imi faca constatarea gratis sustinand in continuare ca nu pierd ulei din cauza ca au depasit cantitatea de ulei.Cuvantul meu impotriva cuvantului lor.Ca poate eu am pus ulei ulterior in motor !!!Cine si-ar face singur probleme??
    Uleiul curge pe la garnitura capacului blocului motor.
    Vor suporta ei pretul garniturii si manopera.
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cool, acum vezi ca tot pe topicul asta cred ca scrie unde se pun niste puncte de silicon pe garnitura ca sa etanseze corect. Si eventual pe viitor foloseste un filtru de ulei mai mare care tot cam atat costa: Mann W940/5.
     
  20. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Pana la schimbul cu probleme am avut filtru MAN,ultima data am pus Bosch.
    Credeam a toate au aceeasi dimensiune,plus ca am zis ca Bosch e mai bun.
    Cat despre punctele de silicon nu stiu ce sa zic...nu cred ca accepta cei de la service sa le spun eu sa imi puna silicon.!?
     

Distribuie pagina asta