1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In situatia ta acum, as merge asa pana la Ploiesti cu apa de rezerva in masina. Oricum esti avertizat pentru nivel minim. Mai departe este asa cum ti-a spus Chriss_deejay
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, se pare ca nu am multe variante. Mi-am luat 2l antigel si 3 de apa, am pus deja 1 si 1, sa vad cand termin daca a scazut. Oricum ma opresc la magazinul asta din apropiere si mai iau, sper sa ajung pe rotile mele acasa... Multumesc!
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Update: se pare ca plesnit furtunul care intra in corpul in care intra si filtrul de ulei, cel care raceste termoflotul. Am reusit sa ajung pana pe Grigore Moisil la un service acolo, unde un nene foarte amabil m-a rezolvat rapid si a intrerupt circuitul de racire acolo. Am reusit sa ajung in Ploiesti, acum sa gasesc furtunul si sa il schimb. Multumesc!
    P.S. Se poate intampla ceva pentru ca am mers cu el pe distanta asta fara racire la ulei? Am mers incet, n-am trecut de 2000 de ture, nu s-a aprins nimic in bord, atata ca la un moment dat, la un semafor in Ploiesti parca o balbaia asa, dar turometrul nu scadea, pareau mai mult niste suturi... Dar doar la un semafor, in rest pana la destinatie nu am avut altfel de probleme, si nici in traficul din Bucuresti nu a facut nimic.
     
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    La ce frig a fost astazi si felul in care ai mers, cred ca efectele sunt minime. Deci, nu iti face griji inca. Balbaie de la aprindere, benzina, nu de la ulei.
     
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, fac un update rapid - marti am dus masina la service, s-a pus furtun nou - nu original, ci un furtun de apa generic, sa zic asa, pentru ca nu era vreun furtun cu cine stie ce caracteristici acolo, nu avea coturi deosebite si mai stiu eu ce. Masina merge OK, ca si pana acum, doar ca ieri dimineata cand am pornit-o, a plecat si ventilatorul motor pe viteza mare, dar dupa cateva sute de metri s-a oprit si a functionat normal. Azi dimineata a fost pe fuga si nu am mai observat daca se repeta (plus ca aveam un urlator mic in spate :) ) dar o sa vad daca mai face. Chestia asta o observasem si luni seara cand am plecat de la mecanicul din Bucuresti - la pornire ventilatorul a plecat pe viteza mare, dar in 2-3 minute s-a oprit. Sper sa nu fie vreo problema pe la vreo mufa sau...
    P.S. De balbait nu s-a mai intamplat. In conditiile in care ieri am facut Bucurestiul cap-coada si nu s-a mai intamplat, ma gandesc ca a fost doar din cauza traseului ala intrerupt la momentul respectiv.
     
    Ultima editare: 22 Noi 2018
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    A patit cineva asa ceva ?

     
  7. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Una dintre fulii este defecta , incepe cu cea de la alternator ca este mai usor de controlat , dupa vezi celelalte.
     
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Aveti idee cum se schimba garnitura din varful unui injector stock (06B133551M), exista pe la magazine de piese?

    Din ce am vazut, odata scoasa, nu mai poate fi pusa la loc si trebuie alta:


    Dar n-am gasit-o decat in kituri artizanale gen asta (care vine si cu filtre):

    https://www.mrinjectoruk.co.uk/Bosc...-nxJQFPEHeGYBO11YdzV1NvQTULNGhA8udiVBdIyUhe24

    ======

    Am mai facut o incercare si am reusit sa gasesc injectorul in catalogul Bosch (0 280 156 065): https://www.bosch-automotive-catalog.com/ro/internet/ecat-rs/spare-parts/-/ecat-spo/0280156065
    Se cheama "umar de sprijin" si are cod: 1 280 113 716 :)

    Din pacate nu se gasesc si filtrele.
     
    Ultima editare: 5 Feb 2019
    DonDoneL apreciază asta.
  9. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Salutare! Aveti idee? Am vazut umezeala acolo e portiunea dintre catalizator si cutie de fapt e pe cutie. Am pus mana prin spatele motorului si am dat de un furtun mic care pare ca vine din turbo,era ulei pe el. A mai patit cineva treaba asta ? B6 1.8 T BFB
    Multumesc! 1709421E-2DCA-4546-829E-525DE5FDE0E4.jpeg
     
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut.
    Da, ai ulei acolo insa nu de la acel "furtun" care-i, de fapt, o conducta.
    Problema ta este de la garnitura capacului de chiulasa.
    Iti recomand sa o inlocuiesti cu una OE si respectand procedura de instalare (puncte de silicon in zonele indicate ) :
    Untitled2.jpg

    Bafta !
     
    lowlife apreciază asta.
  11. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Multumesc! O duc la “doctor”
     
  12. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.
    Am nevoie de o informatie si anume daca la un a4 b6 1.8T se potriveste radiatorul intercoler turbosuflanta si de pe alta motorizare turbo ? Sunt plecat din Bucuresti, sunt cu masina desfacuta si am nevoie urgent sa schimb intercooler-ul. Nou nu am de unde sa cumpar pentru ca dureaza comanda si doresc sa caut maine la parcurile de dezmembrari din apropiere. Cineva mi-a zis ca are unul de pe un turbo din 2005. Eu am 1.8T din 2002. De pe alte masini din grupul VAG se potrivesc ?
    Multumesc si va rog sa ma scuzati daca mai este aceasta informatie in topic.

    Asa arata radiatorul, pierde ulei. Mi se aprinde si un martor de ulei in bord si uneori nu se mai accelereaza desi este in viteza.Sa fie aceste probleme de la intercooler ?
    Mentionez ca problema a aparut dupa ce am fost lovit pe partea cu radiatorul, insa abia azi am descoperit ca e fisurat, cand am demontat bara.
     
  13. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.Imi puteti spune care sunt cauzele care au dus la prezenta urmelor de ulei in antigel?Lichidul de racire are un miros ciudat si culoare schimbata.
    Ce e de facut?
    Multumesc.
     
  14. Dragos Dinu

    Dragos Dinu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1.8T,2006
    Buna ziua.
    Va cer ajutorul in legatura cu o problema cu care ma confrunt si efectiv nu reusesc sa inteleg ce se intampla.
    A4 1.8t multitronic.
    Mentionez ca problema se manifesta aleatoriu.
    Rulez cu o viteza constanta..50km/h.Accelerez..acul turometru urca 1-2mm si se opreste..apas acceleratia 1-2 cm..urca turometrul foarte lent.Daca insist si apas acceleratia mai tare..tasneste dintr-o data.Cand se intampla lucrul asta la accelerare apare si urmatoarea problema..acelerez pana la 4000 rot /min ,viteza creste,in momentul in care las acceleratia incet,apare un soc,ca si cum s-ar elibera presiunea din turbina brusc si scade turometrul rapid.
    Pe tester nu's erori,n75 nou,diverter valve nou..verificat coliere si furtune de vacuum..par ok.
    Inca o data,problema se manifesta aleator..are momente cand totul e ok..banui wastegatul de la turbo...nu stiu..ce parere aveti?
     
  15. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    O problema tare ciudata intampin la masina mea. Sa incep cu o intamplare mai de acum cativa ani. Ma intorceam din vacanta din Italia cand sa constat ca mi s-a aprins martorul rosu de ulei. Ulei pe joja aveam, din baia de ulei nu-mi picura nimic, presiune de ulei aveam deoarece imi stropea palma cu ulei cand o pozitionam deasupra motorului (cu capacul scos, evident). Am mers asa 2500km cu martorul aprins si nu s-a intamplat nimic. Cu 80 de km inainte sa ajung acasa din motor au inceput sa se auda sunete metalice de slaba intensitate. Am ridicat masina pe platforma iar dupa 3 zile de stat la un service in care am facut doar schimbul la ulei martorul rosu a disparut si a disparut si zgomotul metalic.

    Ieri totul normal pana cand mi s-a aprins in bord martorul de la baterie. Dupa 10 km s-a stins; pauza cu masina de o ora, pornesc la drum, martorul iar aprins si nu s-a mai stins dar m-a lasat bateria, norocul meu, intr-un peco. Am batut in spatele alternatorului sa mai "aranjez" carbunii, am luat curent de la alta masina, am rezolvat problema martorului de baterie dar acul de la benzina imi arata 0 combustibil in rezervor si cel mai grav e ca s-a aprins iar martorul rosu de ulei. Am mers asa ca si atunci cand ma intorceam din Italia, numai ca acum se auzea acel mic sunet metalic dar am mers in continuare. Zgomotul era mai intensificat intre 900-2000 de ture iar la 2500 de ture zgomotul disparea iar peste 2500 de ture pana in 6000, la fel, nu se mai auzea. Iar locatia lui ar fi din partea de sus a motorului, de la lant.

    Sa aibe legatura problema cu bateria cu martorul rosu de ulei ?
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Mai sus scriai ca ai schimbat dupa prima patanie uleiul si doar o perioada a fost ok dupa care au revenit sunetele mecanice si becul rosu de la ulei. Acum ai schimbat din nou uleiul? Cat de vechi sa fie uleiul sa ai asemenea probleme?
     
    lowlife apreciază asta.
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    N-o sa inteleg niciodata cum faceti de ajungeti la 6000 ture cu un motor care bate.
    Ce ulei folosesti si la cat timp il schimbi? Cati km are masina? Ai inspectat intinzatorul de lant?

    Ai facut boost leak test sau doar ai verificat la mana/ochi?
     
  18. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Nu mai stiu ce ulei i-am pus ultima oara, dar acum i-am adaugat de la Liqui Moly 10w-40. De cand i-am facut schimbul zgomotul a disparut aproape instantaneu. Batea mai tare cand era pana in 2000 de ture deoarece uleiul fiind gros nu dovedea sa ajunga la lant. In 6000 de ture ma gandesc ca se creea presiune mai mare si de asta disparea si zgomotul.
    Dat fiind faptul ca zgomotul a disparut n-am mai inspectat nimic.
     
  19. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    La mine problema cu zornaitul la 3000 rpm si care acum a scazut la 2000 rpm este de la sitele catalizatorului obosit.
     
  20. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Constatarea pe care ti-am facut-o in urma cu cateva zile se pare ca a fost in zadar. Nu ti-am spus clar cauzele posibile ? Termoflot sau garnitura de chiulasa ! Ia-ti inima in dinti si mergi la un mecanic. Ai atatea de facut la masina ... probleme care nu se rezolva cerand pareri pe forum. Aceste probleme se rezolva mergand cu masina la un mecanic.
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta