1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. Claud1u

    Claud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2018
    Locație:
    Fraga
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, bfb 2004
    Buna ziua, am si eu o problema cu al meu Audi a4 b6 1.8t quattro bfb, masina turata (4-5000 ture) merge bine insa in panta putin abrupta nu mai simt ca am 163 de cai este foarte leneșă, chiar si la drum lung pe la 130km/h lafel, cu pedala la podea nimic, pe tester am eroarea:
    16486- Debitmetru aer (g70) semnal prea mic
    Insa am facut un log in mers treapta a 2-a si la 6000-6500 de ture valorile maf sunt de 120g/s dupa mine este foarte bine si nu cred ca Maf-ul e problema..,voi ce spuneți? , inafara de cablaj care ar mai putea fi cauza? Mentionez ca am plecat la drum lung si dupa 1000 km parcusi masina parca se desfundase tragea foarte tare chiar si subturata in panta cu 3 pers si bagaj nu influenta deloc, avea toți caluți. A doua zi cand am ajuns la destinatie si-a luat mersul înapoi.
     
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E putin 120g/s, trebuie 130-140
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Sa nu fie catalizatorul :)
    Eroarea MAF era recenta? ai resetat-o, a mai aparut?
     
  4. Claud1u

    Claud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2018
    Locație:
    Fraga
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, bfb 2004
    Am sters-o si degeaba, tot ramane. Asa m-am dus si eu cu gandul ca oricum o duc la mecanic saptamana viitoare deoarece nu mai pot sa o țin asa..
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Imprumuta un maf de la prieteni/dezmembrari si vezi cum e, il schimbi usor. Pt piese noi s-a discutat pe topic ce firma sa alegi.
     
  6. Claud1u

    Claud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2018
    Locație:
    Fraga
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, bfb 2004
    Revin cu un Log in mers, din ce se vede si in poze de la 2200rpm pana la 2600 turbina nu face presiune cat se cere care ar fi cauza ? Cine s-a mai confruntat cu asa ceva?
     
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu e diesel ca sa incarce la 1700 rpm. Ce ai tu acolo, e ok. E cam greu de urmărit pe telefon, dar ca boost e relativ ok. Schimba debimetrul dar prima data verifică sa fie totul etanș sa nu "traga aer" pe care debitmetru nu il citește.
     
  8. Claud1u

    Claud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2018
    Locație:
    Fraga
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, bfb 2004
    Debitmetrul este schimbat, si masina are o problema pentru ca dupa o lunga cursa de 1000km masina parca a prins viata tragea in ture joase foarte grav si acum nu. Deci ceva este defect.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce inseamna dupa o cursa? aveai debitmetrul schimbat in cursa aia?
     
  10. Claud1u

    Claud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2018
    Locație:
    Fraga
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, bfb 2004
    Adica anul trecut am plecat in Romania si dupa 1.000 km parcurși masina prinsese viata asta cu 3 oameni in masina si bagaj. Apasam accelerația in panta la 2000 de turați si simțeam ca am diesel nu benzina, tragea tare si nu aveam debitmetrul schimbat, era cel original pe masina. Am schimbat debitmetrul recent pentru ca mi-a dat eroare pe VCDS si nu se stergea deloc eroarea, ramanea stocata. Asa ca l-am schimbat si se simte diferenta in treapta 1 si 2, este accelerația mult mai sensibila dar in rest, in restul treptelor de viteze, totul a ramas la fel.
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce debitmetru ai pus?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  12. Claud1u

    Claud1u 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2018
    Locație:
    Fraga
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, bfb 2004
  13. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Simplificare linie Vacuum - a facut cineva de pe form, pentru 1,8 turbo.?

    Am gasit pe forumuri externe, dar m-ar interesa daca vreun coleg s-a incumetat sa faca si daca da, ce consecinte sunt ?

    Mersi
     
  14. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Va salut , posesor al unui 1.8t 163 Hp, turbina ko04025, injectoare Bam , pompa wlaboro 255lh, fmic etc
    Vin cu o problema , la 4 zile tot îmi apare check ul cu eroare Evaporativ emmision Sistem leak detection pump sensor circuit range/performance si nu ii de cap.
    Mașina se comporta destul de ciudat , are momente când începe să facă boost de la 2000 mi de ture și trage extraordinar de bine și momente când deabea pe la 3000 începe să facă și nu are acceasi putere.
    Am înlocuit Bobine noi de r8
    Buji iridium
    Filtru verificat trasee de vacum și de presiune nu am găsit nimic
    Sa fie direct senzorul ? Aveți idee câți volti trebbuie sa am pe pini?
    Mersi
     
  15. DaNNyAHD

    DaNNyAHD 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2015
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A4,1.8T,2003
    Luchian Cosmin
    Nu are cumva epurator gaze arse motorul asta ? tot BFB am si eu dar nu stiu sigur daca are. Cam asa suna eroarea, epuratorul din cate stiu mai intoarce o parte din gaze pentru a fi arse inca odata.
     
    Luchian Cosmin apreciază asta.
  16. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    DaNNyAHD
    Da am epurator de gaze , el are doar un sens ?.

    Am verificat astăzi valvele PCV. Una era defecta in sensul in care ba ținea senul ba nu, am inlocuit-o și am.gasit și epuratorul de gaze care cică și el ar avea o legătură cu presiunea și din câte știu ar trebui să aibă doar un sens. Al meu nu are nici cea mai mica treaba. Sufli pe orice gaura. Sa fie și el vinovat ? Se simte o diferență dar parca tot persista problema. Pur și simplu sunt momente când de la 2 mii ture are un răspuns extraordinar de bun, face boost repede și pleacă și sunt momente când trage sacadat. Merg pe boost controler manual. Niste păreri ?
     
  17. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.Am nevoie de ajutor in ce priveste motorul AVJ de pe 1.8 t benzinar ,automat.Mi s-a rupt cureaua la distributie,s-a dus chiuloasa.Ce motoare mai sunt identice 100% ?AVJ-ul de 1.8 t cu transmisie automata este identic cu AVJ-ul de pe transmisie manuala?Ma refer in special la chiuloasa ca ea arde!
    Multumesc.
     
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Toate euro 4 au aceeași chiulasă. Avj, bfb, bex. In sine pana si motorul transversal se poate pune pe caroserie cu motor montat longitudinal. Posibil sa mearga si de transversal, tot euro 4. Ca e automată sau nu, nu contează
     
    Laurentiu0882 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  19. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc.Am crescut aria de cautare!
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Verifica sa nu aiba crapaturi cea noua! Si ia-o pe cea veche din service.
    Ai demontat-o?
     

Distribuie pagina asta