1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 Turbo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Dr. Gabriel, 2 Ian 2015.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Verifica si curata si clapeta de acceleratie ...
    La mine nu pornea pt ca era murdara si nu deschidea suficient pentru pornire.
    In schimb, daca o ajutam putin din acceleratie, pornea.
    Bafta !
     
  2. RadooMarian 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5, 1.8T-AWT, 2001, avant
    merci. o sa fac si asta.
     
  3. RadooMarian 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5, 1.8T-AWT, 2001, avant
    Totusi, de ce un motor, cand e rece porneste la a doua cheie ? si tot acelasi motor, fiind cald, porneste mai apoi si la prima cheie. Ce cauze ar fi ? Ma gandesc ca treaba cu pedala de acceleratie nu sta in picioare aici.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Aug 2015
  4. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Poate fi si de la senzorul de temperatura motor. Daca indica temperatura mai mare decat in realitate la rece masina porneste greu sau porneste si se opreste.
    Daca ai tester verifica temperatura indicata in vagcom dimineata. Daca afara sunt 15 grade si pe vag iti arata 50 ai descoperit problema.
    La audi nu am analizat dar la golf 2.0 senzorul de temperatura este dublu(are 4 fire si de fapt sunt 2 senzori in acceasi capsula). Un senzor transmite informatia la ceasul din bord iar celalalt la ECU. Eu il aveam pe cel de-al doilea defect si mereu pornea greu masina dimineata.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa e si la Audi, sunt 2 senzori in 1, au corp comun. G2 (trimite info la IC) si G62 (trimite info la ECU).
     
  6. RadooMarian 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5, 1.8T-AWT, 2001, avant
    da, e interesanta teoria si logica. nu stiu cum gasesc pe cineva cu vagcom sa vina dim la mine...da vad eu.
     
  7. amz 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 TDI, 2010
    Salut,

    Mi-a aparut martorul Check Engine in bord dupa concediu, am pus-o pe tester si mi-a dat urmatoarele erori. Daca cineva a mai intalnit si ma poate ajuta.

    Audi A6 1.8 T Quattro - AWT - 2002-150HP

    Part No: 4b0 906 018 dc
    Component: 1.8L R4/5VT G 0001
    Coding: 11702

    3 Faults founds:

    16804 : Catalyst System Bank 1
    P0420 - 35- 00 Efficiency below threshold
    18010: Power supply terminal 30
    P1602 35- 10 Voltage too low - Intermittent
    17964: Charge Pressure Control
    P1556 35-10 Negative Deviation - Intermittent

    Mentionez ca le-am sters si au disparut.

    Are cineva vreo idee ce inseamna codurile astea? In afara de wiki-ul de la ross-tech.

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 5 Sep 2015
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai Ross-Tech-ul iti detaliaza mai mult decat trebuie. Verifica ce zice acolo.
     
  9. amz 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 TDI, 2010
    M-am uitat pe Ross-Tech. am cateva optiuni.

    Dar ma refeream daca cineva s-a mai intalnit cu codurile astea si care au fost problemele...sunt foarte multe posibilitati ca sa le verific(plus ca multe nici nu stiu unde sa ma uit)

    Mersi!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Apleaza la un mecanic, degeaba iti mai spunem noi cand Ross-Tech-ul iti da mura in gura ce sa verifici dar tu nu stii ce si unde.

    Care au fost problemele ? Ai zis ca ai citit pe site, de ex la prima eroare, catalizatorul, senzorul de oxigen, sau sistem neetans admisie/evacuare.
     
  11. thereau19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2015
    Locație:
    berbesti
    Masina:
    audi a6 1.8T 1999
    turbosuflanta audi a6 1.8T 150 cp

    Buna seara , am un audi a6 1.8T 150 cp din 1999 si nu prindea mai mult de 90 km/h si scotea fum alb , am fost la mecanic si a zis ca e turbiosuflanta . M-am dus am cumparat una in garantie 6 luni si acum nu mai trece de 30km/h . Cand e pe liber se tureaza la maxim cand e in viteza nu trece de 2500-3000 de rpm . DE LA CE AR PUTEA SA FIE? Turbosuflanta e buna , trebuia reglata tija de la turbosuflanta sau ce o avea?
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Salut, dupa montarea turbosuflantei clar se verifica si se regleaza actuatorul acesteia, doi la mana ....eu nu cred ca turbina era de vina (ai inspectat-o pe cea veche?) . Urmatorul pas este verificarea cauzei din care turbina a cedat(presiune ulei)
    Se pune vcds pe masina si se face un log in mers , pentru a se interpreta valorile si apropiere de buba.
    Traseele de vacuum le-ai verificat? Esti sigur ca noua turbina lucreaza?
    De obicei fumul alb apare cand compresia este praf, traseul de injectie nu este in porcii lui , tachetii nu mai sunt la locul lor sau axele cu came au uzura foarte mare.
    Dar cel mai important,inainte de toate se face o diagnoza si un log in mers, nu se schimba piese doar pentru ca un nenea mecanic zice sec...turbina
     
  13. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    salutare. Am si eu o problema. Imi pierde lichid de racire destul de bine. Am observat ca in spatele motorului, spre cutie, este ud si am gasit lichid antigel pe cutie. Mi-a spus un mecanic ca este o problema comuna la 1.8T-uri cu un fel de flansa din plastic din spatele chiuloasei care se erodeaza in timp. Cica nu e foarte scumpa, vre-o suta de lei. Stie cineva denumirea exacta sau un cod sa o caut pe original ?
     
  14. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
  15. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Audi A6 1.8T 2001 Catalizator infundat

    Buna seara,
    Detin un audi A6 1.8T din 2001 si nu trage masina, merge rau dar nu scoate fum. Poate fi infundat catalizatorul ? Am vreo sansa sa il curat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2015
  16. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Trebuie sa-i faci o testare sa vezi in primul rand parametrii de la debitmetru de aer, injectoare turbina. Trebuie verificate multe. Nu pica catalizatoarele prea repede decat daca ai folosit un ulei necorespunzator sau motorul nu a functionat in parametri (chiar are legatura uleiul cu catalizatorul dar pentru asta exista topic in alta parte) nu ai cum sa stii ce are pana nu-i faci un test. Este ca si.cum te-ai duce la.doctor si i-ai spune "dom' doctor mi-e rau. Ce am? Cancer sau raceala? "
     
  17. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Dr. Gabriel Am facut test insa nu mi s-a zis clar ce are. Am intrebat de injectoare si de pistoane, functioneaza in parametri normali, turbina la fel functioneaza bine, ce mi s-a zis de la test e amestec sarac ... insa nu mi s-a zis mai mult.
    Am schimbat filtrul de benzina, pompa de benzina. Se aude un fasait de sub masina in continuu, nu imi scoate fum, nu se tureaza si scutura masina.
     
    Ultima editare: 4 Dec 2015
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Test-ul se face cu VCDS, unde vezi clar eroarea si codul acesteia. Amestec sarac poate insemna debitmetrul dus.
     
  19. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Inseamna ca cel care ti-a facut testarea nu se pricepe deloc. Amestec sarac poate fi sarac in aer sau sarac de benzina. Pompa ai schimbat-o degeaba ca nu e de la pompa. Amestecul sarac poate fi dat atat de debitmetrul de aer cat si de sonda lambda. Debitmetrul de aer masoara cantitatea de aer care intra in motor si trimite informatia catre calculator care mai departe trimite catre celelalte piese care regleaza injectia. Sonda lambda face acelasi lucru...dar pe evacuare. Masoara ceea ce iese din motor si in functie de analiza trimite informatia catre calculator care regleaza totul. Tie iti trebuie un mecanic care sa stie sa interpreteze valorile. Acest motor de 1.8T este un motor foarte fiabil dar daca pica pe mana unor mecanici prosti, risti sa dereglezi totul pe la el si sa schimbi 100 de piese degeaba. Aceeasi simptome am avut si eu. Nu tragea si.mi se aprindea becul galben in bord. Era de la debitmetru ( daca e de la asta sa nu pui ieftine proaste. Sa pui bosch) daca zici ca se aude un fasait sub masina, este posibil sa fie o.conducta de presiune....mecanicul meu e la Focsani....in rest nu am ce sa recomand...mai ales la Tg Secuiesc
     
  20. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Am schimbat saptamana trecuta si sonda Lambda de la motor dar citisem pe forum ca au si la catalizator. Acolo nu am umblat, am și eu becul aprins in bord, se încinge și motorul rău de tot. Nu prea sunt pe aici specialiști in acest tip de motor din această cauza caut și pe forum. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2015

Distribuie pagina asta