1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 Turbo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Dr. Gabriel, 2 Ian 2015.

  1. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Ala de la catalizator nu prea pica. Avand in vedere ce mi-ai povestit eu sunt de parere ca la masina ai o problema destul de mica si nu foarte grava. Problema este cu mecanicul care nu are capacitatea sa depisteze. Ori apelezi la colegii din Bv ori daca vrei sa treci "romane Carpații" la Focsani te indrum la mecanicul meu. Depinde ce oras iti este mai aproape. Recomand BV si.acolo sunt suficienti ok care stiu.
     
  2. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Nu stiu daca ajung pana acolo din cauza ca mi se incalzeste prea tare motorul ,am sa incerc sa vad daca e debitmetru si sa ii schimb si filtru de aer
     
  3. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Cum adica se incalzeste motorul? Trece apa de 90?
     
  4. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Cam da

    ---------- Post added at 08:33 ---------- Previous post was at 08:31 ----------

    asta e posibil ca din cauza ca am cam fortjato de cand a inceput sa nu mai traga nu face schimbu de gaza cum trebuie cred, nu prea scoate fum cum scotea
     
  5. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Pompa de apa, sau termostat defect.
     
  6. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Am schimbat filtru de aer,debit metru nu are nimic, zi nu puteam sa merg decat in a 2-a cu vreo 20km/h deja nu mai stiu ce sa fac,motorul merge in rateuri,apropo am spart si tubul flexibil dupa catalizator poate sa imi faca si din cauza asta probleme si sa mi se aprinda beculetu check engine ?
     
    Ultima editare: 5 Dec 2015
  7. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Am mai depistat o problema ,am scanteie numai la 3 buji,adica la bobina de inductie,
     
    Ultima editare: 5 Dec 2015
  8. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    pfaaai. Hai sa-ti explic cum sta treaba. Cand am cumparat masina, a doua zi sa plec spre casa nu tragea si mergea ca un tractor. Am mers la verificare si mi-au gasit 2 bobine de inductie defecte ( asta e o problema comuna la motoarele de 1.8T ) deasemenea mi-au gasit si debitmetrul de aer. Am schimbat bobinele dar debitmetrul nu l-am schimbat ca nu mai aveam bani. Am mers asa cu ea 3.000 de km. Masina nu tragea asa de tare dar consuma si mai mult. Daca tu ai mers in 3 pistoane este de inteles. Benzina de la pistonul care nu a mers s-a dus toata in catalizator si arderea avea loc acolo. O parte din benzina s-a dus si in baia de ulei . Inlocuieste bobina de la pistonul care nu functioneaza ( nu e scumpa..originala maxim 150 de lei ) te-as sfatui sa le schimbi pe toate 4 iar ce-ti ramane sa pastrezi de rezerva. Apoi, inlocuieste bujiile cu unele NGK . Codul este....daca nu ma insel PFR6Q. Apoi schimbi uleiul ca ti-a intrat benzina in baie. Si drum bun. DOAMNEEE dar ce mecanic ai frate de nu si-a dat seama ca masina ta merge in 3 ? ( te-a pus sa schimbi jumatate de masina) Atasez print ascreen de la NGK.( am selecata A4 pentru ca la A6 nu aveau optiunea de motor de 1.8..dar motoarele sunt aceleasi )
     
    Ultima editare: 7 Dec 2015
  9. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Astazi imi schimb bobina de indunctie,posibil va trebui sa schimb si uleiul ca are un miros de benzina, miam comandat si un tester VCDS 12.12 pentru ami face singur testele.Aproape jumate am schimbat la el ,debitmetru e ok, aveam problema cu bobina , acuma schimb numa cea care e defecta ,bujiile sunt schimbate recent originale audi :) daca isi revine va scriu
     
  10. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Problema s-a rezolvat schimband bobina. Cu cea noua trage mititica :) de mananca asfaltul, consumu mi-a revenit. Urmeaza schimbul de ulei si filtru de ulei :) Multumesc inca odata pentru ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2015
  11. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Daca spuneai asa de la inceput....si ai si schimbat jumatate de masina....cand era....un rahat de 150 de lei. Schimba mecanicul....dar mai urgent schimba uleiul si bujiile.
     
  12. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Așa am să fac , check engine nu mi să stins în bord o să șterg eroarea mâine când imi vine testerul
     
  13. kataliNNNN

    kataliNNNN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8 T 2000 AWT
    Am şi eu câteva nelămuriri,
    La rece, pornesc motorul şi se aude un bâzâit (brrrr), parcă o tăbliţă trepidează pe undeva, apoi dureaza 2 secunde si dispare.

    Am sesizat că atunci la prima cheie dimineaţa numai stă turat motorul la 1100 până se încălzeşte niţel, am înţeles că acolo trebuie schimbat un furtunel dacă chipurile s-a fisurat şi nu bagă aer.

    Mai am o nelămurire, maşina nu scoate fum, pe locul de parcare văd nişte pete de ulei, am făcut revizia acum o săptămână şi mi s-a zis că pierde pe undeva pe sus şi se prelinge, nu foarte rău, la un moment dat când merg cu ea am impresia că dupa 2500 de ture parcă motorul se aude turat, deşi în bord nu apare nimic...

    Aş face un test de compresie la motor sau la o o segmentare mă duce gândul
     
    Ultima editare: 9 Dec 2015
  14. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Astea sunt erorile care au ramas inainte de schimbarea bobinei de inductie. Dupa ce am sters, masina merge ok. Daca reapare ceva va tin la curent.

    7834 - EVAP Purge Valve (N80)
    P1426 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
    18010 - Power Supply Terminal 30
    P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
    17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
    P1543 - 35-10 - Signal too Small - Intermittent
    17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low
    P1172 - 35-10 - - Intermittent
    16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
    P0113 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
    17939 - Camshaft Timing Adjustment
    P1531 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
    16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
    P0238 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
    16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)
    P0106 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
    17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)
    P1548 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
    17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit
    P1361 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
    17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit
    P1358 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
    17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
    P1137 - 35-00 - System too Rich
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2015
  15. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    KataliNNNNNNNNNNNNN daca ai fi citiiiiiiiiiit topicul asta ai fi vazuuuuuuut ca s-a discutaaaaaaat problema taaaaaaa de 1000000000 de ori
     
  16. nicu nicu1992 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audi a6 1.8t
    Salut,

    La masina mea, un audi A6 C5 1.8 T imi porneste pompa aer auxiliara singura de capul ei. Cand opresc masina pompa porneste timp de doua secunde si se opreste la interval de 10 secunde iar reporneste si tot asa. Am fost la mecanic si nu stie ce sa schimbe. Daca ma poate ajuta cineva, ii multumesc.
     
  17. kataliNNNN

    kataliNNNN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8 T 2000 AWT
    Mi-a dat pe tester aceste erori.
    Masina porneste greu, chiar daca motorul eate cald sau rece. Uneori porneste la a doua cheie alteori la a 5-a.

    In bord turometrul are variatii, nu sta intr-un loc si se simte masina cum trepideza.

    Am inteles ca ar putea fii sarita de la punct / senzorul de la axa cu came ar fii stricat / in spatele motorului o fii sarit lantul de pe patina si s-a rupt un dinte, / si asa mai departe. Acum momentan sunt cam in ceata nu stiu ce sa mai cred...

    Daca stiti despre ce e vorba va rog sa ma lanuriti si pe mine
     
  18. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    La multi ani!
    Revin cu o noua problema :(, cand scot masina pe liber in mers ,avand 70km/h, dupa 1-2 minute, mi se opreste motorul, din cate stiu nu este normal . Am sa fac un test sa vad ce da. Dar care ar fi cauza ?
     
  19. GMihai

    GMihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Mi se opreste uneori motorul in mers si mi se aprinde numai martorul de la baterie , am facut un test si imi da ceva Error code 00532 - Supply Voltage B+. are vreo legatura asta cu oprirea motorului ? si ce inseamna mai precis codul respectiv
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta