Motor Benzina 1.8 Turbo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Dr. Gabriel, 2 Ian 2015.

  1. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Da singura eroare
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Pe ce modul apare? E important si asta, deoarece poate fi o problema locala sau una generala, de genul cablu masa oxidat la prindere/surub.
     
  3. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Asta nu stiu aia e eroarea un rest nu stiu dar are legatura aia cu oprirea motorului in mers pe liber?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Este posibil.
     
  5. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Am sa ma uit mai bine si am sa revin e cam enervant ca mi se opreste motorul in mers
     
  6. Traian1991 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A6,1.8,1998
    Salutare,
    Am o problema la un audi A6 C5 1.8 T care nu mai porneste. Am ramas fara benzina, am alimentat si am incercat sa o pornesc pana am ramas fara baterie. Siguranta de la pompa de benzina era arsa, am inlocuit-o si tot nu porneste. Pompa functioneaza. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 8 Feb 2016
  7. Skywalker

    Skywalker Bronze Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C5 Avant af 2000 motor BAU af 2004 (inlocuit)
    Ai amorsat instalatia?
     
  8. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Buna,

    am si eu un a6 din 2001, 1.8t, awt, multitronic 6 viteze. O am de 2 luni, am citit postul dedicat motoarelor 1.8 turbo, dar nu ii dau de capat.
    Masina are 140.000 km (presupun reali). Am cumparat-o din Germania in decembrie. Probleme... am avut destule. Schimbat motoras comanda cutie viteze. Schimbat bobine inductie. Acuma ma lupt cu o problema, dar nu ii dau de cap.
    Masina merge bine daca nu o turezi mai mult de 3 mii ture. Daca ai sarit de 3 mii, si o turezi treptat, ii da in nas, foarte putin. Daca mentii turatiA, nu pare sa aiba nimic. Adica da in nas pana la turatia dorita. Mentinuta in turatie, chiar daca e 6 mii ture, fara probleme. Tocmai m-am intors de la Bucuresti, e limitata la 200 la ora. :) Masina merge mai mult decat acceptabil. Dar as vrea sa o pun la punct, deoarece am devenit fan audi. Pe bord nu se aprinde nici un martor.
    Daca mergi pana in 3 mii ture:
    - 16725 - circuit senzor pozitie arbore cu came, semnal nefezabil - intermitent - schimbat senzor nou Bosch, la fel.
    Daca sar de 3 mii ture:
    - 16395 - control sincronizare ax came, bank 1 - permanent;
    - 16795 - circuit intraresenzor turatie motor - semnal incorent - intermitent.

    Testul l-am facut cu un Delphi original timp de 2 luni. Este al fratelui meu. Pot sa il fac si cu un VAG, dar probabil va da aceleasi erori.
    Ma gandesc sa nu fie intanzatorul de la lantul axelor cu came, dar, ca sa nu il schimb degeaba, am zis sa va cer o parere.
    Am citit ca acest intinzator se strica des la acest motor, dar nu se aude nici un sunet de la lant. La relanti motorul abia se aude. Merge rotund, fara nici un semn ca lantul ar fi slabit.
    Orice sfat mi-ar fi util.
     
  9. drogas Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Verifica semnele distribuției pe curea.
     
  10. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    E schimbata distributia pe curea acum 2 sapt. E pusă bine. Am uitat să zic de distribuție. Cu ea am început. Și înainte de a o schimba aveam aceleași erori.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2016
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Toate 3 erorile duc la intinzatorul lantului cu came...asa ca banuiesti bine.
    La un moment dat exista o nesincronizare , iar senzorii o citesc ca atare.
     
  12. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Mulțumesc de răspuns. Este vre-o șansă să fie infundata sită de la întinzător? Să îl desfac să mă uit? Sau să îl comând direct? @drogas e mulțumit de CSR. O să iau și eu de acolo.
     
  13. drogas Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Eu zic sa mai stai cu întinzatorul. Ceva nu e bine cu senzorii ori din cauza lor ori e altceva ...
     
  14. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Pai ala de axe cu came e schimbat, dar face la fel. O idee ce să urmăresc?
     
  15. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Astăzi am desfăcut capacul. Motorul e curat. Lanțul e foarte întins. La mufa de la întinzător am găsit ulei. Habar nu am de unde a ajuns acolo.
     

    Fișiere atașate:

  16. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Am o problema din nou. :( Cand pornesc masina urca turatia pana la 1.200 dupa care scade brusc si se opreste motorul. Pe langa asta daca apas frana la fel face, mi se opreste motorul.
    Dupa ce pornesc din nou masina, imi apare in bord semnul de la ESP/ ABS si frana de mana. Pierde curent pe undeva sau e vreo problema cu vreun senzor ? Daca fac o diagnoza cu VCDS imi arata problema ? Astept raspunsuri.
    Multumesc anticipat.
     
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Bateria cum iti sta? Eu zic ca ai cadere de tensiune...si fluctuatii dinastea tampite numai releul de incarcare face.
     
  18. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Eu am pățit aproape la fel. Porneam și fluctua 1300 - 500 și murea motorul. Fara martori aprinsi. Am schimbat bateria și nu mai am probleme.
     
  19. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Cand apas ambreiajul se opreste motoru. Azi am depistat si asta.
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ambreiajul este hidraulic...ca atare este actionat de pompa servo....ori nu ai curent suficient...desi ar trebui sa vezi pe bord incarcarea si starea bateriei...ori senzoru de turatie.
    Vcds neaparat pe el sa vezi erorile stocate
     

Distribuie pagina asta