1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8S cod PM, PP, etc. ... audi 80 -B3 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de calin7692, 26 Mar 2008.

  1. calin7692 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2008
    Locație:
    Dej
    Salutare,
    Am un Audi 80 1,8S benzina din '90. Astazi, dupa ce am condus masina aprox. 20 de minute a trebuit sa opresc cateva minute. Pana aici toate bune si frumoase. Cand am vrut sa pornesc din nou nu am mai reusit. Ledurile rosii de avertizare de la bord stau aprinse cu sau fara cheie in contact. Daca invart de cheie, acesta se invarte aproape in gol. Nu se audie nici macar un click. Daca scot cheia din contact, volanul se blocheaza.

    Stie cineva care ar putea fi problema, cat este de scumpa remedierea acesteia si cat dureaza?
     
    Maxquattro apreciază asta.
  2. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Din cate spui tu pare sa se fii dus contactul(din cate vad este o problema destul de des intalnita la B3/B4), dar nu am inteles foarte bine ce ai vrut sa zici cu :"Ledurile rosii de avertizare de la bord stau aprinse cu sau fara cheie in contact." Am avut si eu o problema asemanatoare si era partea electrica de la contatct problema si s-a remediat relativ usor si destul de ieftin(in jur de 50-60 RON piesa-partea electrica) daca cumva s-a stricat partea mecanica din cate am inteles este pretul comparabil poate un pic mai mare, referitor la schimbatul contactului exista un Tutorial facut de colegul Doru :
    http://www.clubaudi.ro/modele-clasice/823-tutorial-1-schimbare-contact-audi-80-b3-b4.html
    in care explica foarte in detaliu procedura de schimbare a contactului:icon_thumright: Bafta!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Ian 2011
  3. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Acelasi lucru l-am patit vinerea trecuta. Problema ta e ca ti s-a rupt "limba" ce face elgatura intre butuc si partea electrica a contactului. Ca alternativa ar fi sa schimbi butucul contactului si sa transferi "cateii" din butucul vechi i n cel nou pentru a putea folosi cheia veche de contact. Maine fac poze :) cu "vinovatul"
     
  4. calin7692 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2008
    Locație:
    Dej
    Multumesc frumos pentru informatii.

    "Ledurile rosii de avertizare" m-am referit la ledul de la baterie, apa, ulei. Acestea raman aprinse chiar si fara cheie in contact.

    Oricum multumesc pentru informatie. M-a linistit intr-o oarecare masura. Acum mai trebuie s-o repar.
     
  5. tojas 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2008
    Locație:
    Coldau
    Masina:
    Audi 80
    intreruperi motor AUDI 80 1,8 S

    salutare. Sper ca ma poate ajuta cineva cu o informatie, am un audi b3 1.8 S si am doua probleme la motor, tot timpul gasesc la filtrul de aer ulei, nu mult, dar nu mi se pare normal si am intreruperi la motor si la relantiv si in timpul mersului. Am fost la citiva mecanici si toti mi-au spus diferite motive dar nimic concret, daca stiti careva ce ar putea fi v-as fi recunoscator.Traiasca B3
     
  6. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    ulei la filtrul de aer inseamna segmenti uzati. Baga-i un set nou si vrrrruuuummm... la drum :icon_thumright:
     
  7. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Nu stiu daca ulei la filtru de aer inseamna neaparat segmenti uzati. Si la mine imi baga aulei acolo putin, nu mult si motorul nu trebuie segmentat. Pe furtunul de unde iti ajunge ulei la filtru de aer ies gazele de carter, eu zic ca s-ar putea sa fie de la garnitura de chiulasa
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2013
  8. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    In legatura cu uleiul de la epurator. Fa o compresie a motorului. E vreo 40-50RON. Daca se situeaza in limitele corecte poti schimba semeringurile de la supape (o operatie relativ usoara ). Recomand firma Victor REINZ. Daca montezi Elring i-ti va creste consumul. Daca nu e vorba de uzura motorului si ar trebui un set de pistoane cu segmenti la R1 , apoi o alezare a blocului la R1,plus ceva garnituri( chiulasa, baie ulei, capac tacheti)
    In legatura cu intreruperile la relanti verifica flansa ce face legatura intre galeria de admisie si carburator. Are prostul obicei sa se fisureze fiind formata din doua bucati de metal legate intre ele prin cauciuc :icon_thumright:
    P.S.: Ce cod motor ai ? Il gasesti in Cartea de identitiate sau Certificatul de inmatriculare .;)
    De la garnitura de chiulasa nu e SIGUR.
     
    Ultima editare: 30 Iun 2008
  9. tojas 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2008
    Locație:
    Coldau
    Masina:
    Audi 80
    tojas b3 1,8s

    Salutare din nou .
    vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi, voi tine cont de ele. Atasez citeva poze, in una dintre ele se vede motorul bine si as vrea sa va intreb daca va puteti da seama daca delcoul este intr-o pozitie corecta. Candva l-am reglat cu aparatul acela cu bec dar nu m-ia placut cum mergea si l-am pus eu asa dupa ureche, nu inteleg de ce nu mergea bine pe pozitia lui. Toata stima, traiasca b3.
     
  10. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Asteptam poza de la motor sa vedem in ce pozitie iti este pozitionat delco-ul. Dupa, o sa-ti pun si eu o poza cu motorul meu sa vezi cum e pozitionat delco-ul la mine. A fost reglat de curand la stroboscop ("aparatul acela cu bec" cum ii spui tu :p :)) in service, si eu am tot 1.8 S cod motor NE, vapori baga si la mine putin la filtru, da baga la fel de 3 ani de zile si sincer nu cred ca e prea "obosit" motorul fuge si azi cu 180. ;)
    Probabil cum a zis mai sus Cristi (alias ManiacuV6), eventual verifica cele spuse de el. Cu flansa aia si eu am avut probleme din cauza ca era fisurata mai tragea aer fals si nu mergea motorul rotund, tindea sa "moara". Asteptam poza cu motorul
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2013
  11. tojas 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2008
    Locație:
    Coldau
    Masina:
    Audi 80
    Poze cu motorul.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2013
  12. valiflo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sita Buzaului
    Masina:
    Audi 80 1.8S PM - 1991
    Recomandare bujii 1.8S cod motor PM

    A venit vremea sa schimb bujiile - am Bosch, au "implinit" 60000km si simt ca nu mai merg cum trebuie - si nu stiu ce sa cumpar. Am verificat online marii producatori recomandati de cartea tehnica sa vad ce bujii s-ar potrivi, am mers la un magazin de piese auto cu "lectiile facute", dar, spre surprinderea mea tipul de la magazin spune ca imi pierd vremea cu tipuri recomandate, ca n-o sa gasesc, si ar fi bine sa iau ce gasesc (avea Denso W20EPB care a spus ca sunt perfecte pentru masina mea). Bineinteles ca nu am cumparat inainte de a cere sfaturile specialistilor de pe acest forum.
    Asadar, ce bujii se recomanda pentru Audi 80, AF 1991: 1.8S, 66kW, cod motor PM? Recomandati un magazin online?
    Va foarte multumesc, si urez tuturor LA MULTI ANI!
     
  13. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    sal,eu am exact acelasi motor si folosesc NGK BUR6ET(3 PINI).am avut inainte beru si bosch dar ngk imi par mult mai ok(si din afirmatia asta o sa apara iar 100000 de posturi si iar alte discutii s.a.m.d)eu iti recomand ngk.daca nu ai bani,mai astepti un pic si tot ngk sa-ti iei.hai,an nou mai fericit ca si precedentul!!!!!!!!
    p.s:si denso iw20 sau vw20(astea sunt mai scumpe,pe iridium etc)sunt super,nam avut dar are un amic si e ffff multumit de ele
     
    Ultima editare: 31 Dec 2009
  14. valiflo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sita Buzaului
    Masina:
    Audi 80 1.8S PM - 1991
    Multumesc pentru recomandari. Respect.
     
  15. corleone81 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI 80 1.8 BENZINA CARBURATIE COD MOTOR JN 90CP
    targ autovit daca esti din bucuresti, autokarma.ro online. NGK BUR6ET = 65 RON SET 4 BUC made in JAPAN.
     
  16. garnet.stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 80 motor B3
    buna ziua

    va rog daca ma poate ajuta cineva
    PROBLEMA
    am un motor de 1.8 benzina cu seria PM 054 511 si galerie de admisie cod o51 129 713 meseriasul la care am fost mi-a pus o flansa pe galerie care nu se potriveste si a lipit-o cu silicon peste care a pus carburator de vw nu stiu ce model dar masina nu merge cum trebuie deloc
    Vreau sa stiu ce tip de flansa si ce carburator sau injectie trebuie pusa
    Apoi daca are cineva asa ceva cat costa, ca vreau sa cumpar
    Acest Motor de audi este pus pe un golf 2.
    Scuzati-ma daca am postat gresit
     
  17. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    ti-am rsp pe alte 2 topicuri:)sal,cauta unde ai postat(silicon rezist la benzina si nu mai stiu unde...tu stii)bafta,am sa caut o astfel de injectie poa te ajut!sal
     
  18. valiflo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sita Buzaului
    Masina:
    Audi 80 1.8S PM - 1991
    Multumesc mult pentru raspuns. Respect...
     
  19. xan_d90

    xan_d90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2010
    Locație:
    Sibiu/Brasov
    Masina:
    Audi 80-1,8s '91 Sport Edition
    am si eu un Audi 80 b3 Sport Edition '91 motor 1,8s,cod motor PM.motorul imi cam consuma ulei si nu stiu ce sa fac,sa il raconditionez pe acesta sau sa il schimb,ma gandeam la un 2000 in 16v dar nu stiu unde gasesc.astept ceva sfaturi de la cunoscatori.tin sa mentionez k motorul nu merge rotund in jurul turatiei de 2000rpm si nu stiu cauza,si chiar in mers cateodata in jurul acelei turatii ma cam hataie.ms mult
     
  20. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai cum te poti gandi sa pui in motor de 2000 daca tu nici nu stii de unde il poti lua?
    stai frumos unde stai ca stai bine, si ca sa nu iti mai manance ulei schimba-i semeringurile de la supape, dar inainte de asta fa si un test de compresie ca sa vezi in ce stare iti sunt segmentii. in mod normal gasesti ulei in filtrul de aer daca problema e de la semeringuri ( patit si eu).

    verifica avansul si mergi sa ti-l regleze la stroboscop daca ai probleme de dat in nas si bujiie + capac delco / pipa. eu mi l-am reglat pe al meu dupa metode `babesti` si cateodata tot mai ezitala accelerare cu toate ca pornirea e ok si se intinde bine la drum.
    as mai fi vrut sa iti spun sa verifici daca iti functioneaza avansul vaccumatic, dar tu nu ai asa ceva pe delcoul tau.
     
    Ultima editare: 10 Noi 2010
    Gabi Cioară apreciază asta.

Distribuie pagina asta