1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8S cod PM, PP, etc. ... audi 80 -B3 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de calin7692, 26 Mar 2008.

  1. xan_d90

    xan_d90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2010
    Locație:
    Sibiu/Brasov
    Masina:
    Audi 80-1,8s '91 Sport Edition
    ms de sfaturi!!!dak e sa il schimb gasesc eu undeva un motor.in filtrul de aer nu am gasit urme de ulei doar o depunere unsuroasa si maronie pe marginea carburatorului.compresia a fost verificata acum vreun an si era in jur de 10 la fiecare piston,dar atunci nu imi manca asa mult ulei.avansul a fost reglat cu lampa stroboscopica dar tot asa face.
     
  2. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai cat ulei completezi de la un schimb la altul? cat iti mananca?
     
  3. xan_d90

    xan_d90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2010
    Locație:
    Sibiu/Brasov
    Masina:
    Audi 80-1,8s '91 Sport Edition
    pai imi ia cam un litru la vreo 1500-2000 km
     
  4. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    esti din brasov? ne putem intalnii sa vorbim.
     
    Ultima editare: 12 Noi 2010
  5. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    fa un test de compresie la cald sau la rece. La ce consum de ulei ai cel mai probabil ai simeringurile de la supape uzate si sau ghiduirle la supape/ coada supapa uzata.
     
  6. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    daca ai drum prin bv sau daca vreodata voi veni eu prin sibiu(am trecut acum 3 zile dar nah,nu am stiut de tine pana acum:))nu ezita sa ne contactezi.prin pm sau pe mess si ne punem la o șueta,astia cu sport edition:p;)cauza consumului de ulei a fost elucidata de catre colegii mei in posturile anterioare:salute:
    l.e:daca cumva ai o cartusele de amortizoare originale si sunt de vanzare ma poti contacta.numai bine.eu le am pe cele originale dar din toate 4 doar 3 mai sunt ok si crede-ma,in bv nu am gasit pt sport edition de accea sunt in cautari
     
  7. xan_d90

    xan_d90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2010
    Locație:
    Sibiu/Brasov
    Masina:
    Audi 80-1,8s '91 Sport Edition
    eu sunt la facultate in bv dar locuiesc in sibiu.saptamana viitoare cred k vin cu masina mea si o sa te anunt sa ne intalnim dak vrei.test de compresie am facut km acum un an si aveam aproximativ 10 pe fiecare cilindru.la turatia de aprox 2000rpm pe liber nu merge prea rotund,mai are cate o ezitare iar in mers ma mai hataie cateodata pe la acea turatie si nu stiu cauza.dak se poate sa ma ajuti cu cateva sfaturi.ms de sfaturi maniacu v6.
     
  8. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai eu si tavi suntem din bv amandoi printre care si el cu sport edition, sora identica ca a ta, si io cu acelasi 1.8s PM, dar e simpla;). e f tare atunci, si eu fac drumuri destul de dese in Sb` la pretena, poate pe langa frate de masina o sa am si tovaras de drum de acu:)).
    poti lasa si un id de mess pe aici.
    numa bine:)
     
    Ultima editare: 12 Noi 2010
  9. xan_d90

    xan_d90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2010
    Locație:
    Sibiu/Brasov
    Masina:
    Audi 80-1,8s '91 Sport Edition
    salut baieti!!!am ajuns si eu de cateva ore in bv cu masina mea.dak se poate sa ne intalnim intr-o zi sapt asta v-as fi recunoscator.spuneti voi data si ora si eu va zic dak pot.id de mess xan_d90 sau dak doriti vb tot aici,cum vreti.ms
     
  10. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    am bagat id-ul tau in lista mea:) vorbim acolo
     
  11. ana_maria

    ana_maria 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,1988
    si eu aceeasi problema,mi-a zis mecanicul ca s-a ars fundul contactului si ca de-aia nu porneste si face decat un click.aveti idee cam cat ar costa?30-40 ron partea electrica am vazut.ca pe la dezmembrari nu cred ca gasesc.si original nou,cred ca e destul de scump.
     
  12. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    O parte electrica de cotnact e cam 30-40 lei. De preferat pune una BERU pentru ca e mai fiabila. Am pus una facut de Facet si a tinut 2 luni,
     
  13. ana_maria

    ana_maria 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,1988
    o sa tin cont de ce mi-ai zis,multumesc frumos.si inca ceva chit ca este putin pe langa tema in discutie..am inteles ca ar avea ceva probleme cu bujiile,ca trebuie sa le schimb.am gasit bosch.sunt ok?multumesc de sfaturi si..puneti-va sosoni de iarna ca se da vina pe ala de n-are daca se intampla ceva.
     
  14. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Bosch este o firma OK cand vine vorba numai de un model de bujii F5DPOR . In rest nu as merge pe Bosch sub nici o forma. Am avut is eu Bosch SUPER 4 si dupa 10.000km aratam ca NGK BUR6ET dupa 40.000(+km ce i-a facut exproprietaru cu ele ), iar cuplul motor pana in 2000rpm era cu totul altu'.
    Pentru o masina fara modificari la motor (gen supraalimentare--turbo , compresor) bujiile NGK BUR6ET sunt ok ( au 3 electrozi de masa) atat din punct de vedere al performantelor cat si al consumului prin arderea eficienta a amestecului aer+benzina.
    SI firma BERU are bujii bune dar nu pot sa recomand un cod pentru ca nu stiu codul tau motor . ;)
     
  15. ana_maria

    ana_maria 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,1988
    am gasit bujii beru.si nu sunt deloc scumpe.25 lei parca.si unele frantuzesti,da' imi scapa numele,ceva mai ieftine oricum.cu partea electrica de la contact am rezolvat-o cu 60 lei.dupa ce am cautat in tot orasul (pitesti chiar) am gasit un magazin exact langa blocul meu.femeie la volan :P ce ma fac cu consumu ca dupa atata timp de stat degeaba imi ia vreo 10%.si multumesc frumos ca tare mi-ati fost de ajutor in perioada asta :">
     
  16. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai 10% e bine pe vremea asta...eu merg si cu 11% in oras...1.8 inj monopunct.
     
  17. ana_maria

    ana_maria 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,1988
    motor de 2.0,dar a stat vreo 2,3 ani degeaba.adica la modul nepornit,nemiscat,nenimic..ca nu consuma atat de mult.
     
  18. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai atunci , daca nu ai facut asta deja, schimba-i si tu un ulei, un filtru de aer, un filtru de benzina, bujii ceva daca nu-s in firea lor...nu vad nici o explicatie de ce ar consuma mai mult si oricum la motor de 2.0 vechi de +20 de ani...nu ma astept sincer la un consum de 8-9% in oras. eu cu a mea care circul cam zilnic, mers cat se poate de normal, sub 10% nu merg in oras nici cu 1000 de lumanari si pomelnice...si e motor de 1.8...injectie.
     
  19. ana_maria

    ana_maria 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,1988
    e la service pentru schimb de filtre si ulei.dar mi s-a zis ca ala benzina e impecabil si decat pe cel de ulei il schimba.plus uleiul.lichidu de frana cred ca o sa-l completeze doar si discurile se curata singure prin mers ca scartaie oleaca.bujiile cica ar fi bune,le curata si atat.ramane decat s-o scot si sa merg cu ea mult sa-si puna totu in miscare.
     
  20. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai da, vezi dupaia cum se prezinta. ar trebui sa ai un consum asemanator cu al meu...nu te speria, e inregula!
     

Distribuie pagina asta