1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8S cod PM, PP, etc. ... audi 80 -B3 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de calin7692, 26 Mar 2008.

  1. ana_maria

    ana_maria 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,1988
    nu ma sperii,ma sperii de cat e de mare si ca o sa iau cativa taras dupa mine:P si cred ca au fost peste 10 persoane care mi-au spus ca nu e masina de incepatori,mai ales pentru o femeie.am inteles ca se mai poate curata carburatorul sau nu stiu ce sa ii faca p-acolo pentru un consum mai mic?ori ceva de genu?
     
  2. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    salutari,nu pot decat sa fiu de acord cu afirmatia maniaculuiv6:bujiile ngk bur6et sunt excelente,am avut pe audi,am si acum pe *das auto*,pret 100 ron toate 4.apoi,filtrele se schimba,nu intra in discutie ca *arata ok*,pt 35-40 ron cat e un filtru mahle,mann,alco(e mai ieftin dar e nemtesc si e super ok).bujiile nu se pot curata,,,sau daca vrei le poti curata dar este ca si cum ai face frectie la piciorul de lemn daca ma intelegi.mai ales acestea in 3 pini,lucru valabil si la cele cu 1 pin.legat de consumul mai mic(deja suntem off topic rau) poti incerca mersul pe jos sau deplasarea cu masina cu inca 3 prietene ce sunt dispuse sa cotizeze la benzina:p:)eu mai mic de 10 in oras rar vedeam si am avut exact modelul lui mariuss 1.8 injectie.succes si ai grija de masina si implicit de tine si ceilalti cand iesi in trafic:icon_thumright::friends:
     
  3. ana_maria

    ana_maria 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,1988
    in oras nu prea am de ce s-o folosesc,in afara mai mult,deci zic ca e ok masinuta.si n-as da-o pentru nimic :P multumesc mult de sfaturi
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca acel meserias se ia dupa cum arata in exterior un filtru de benzina e clar cata minte au. Cat despre bujii este bine sa le curatam ? Din ce stiu eu nu este ok si cred ca nu sunt singur cu parerea asta :p . Cat despre carburator ai MARE GRIJA ca acesti meseriasi il vor deregla asa de tare incat nu vei sti ce sa-i mai faci . Carburatoarele sunt ok dar pentru cine cunoaste si altceva decat SOLEX de Dacia si carburator dublucorp de Dacia . :cool:
    Lichidul de racire la ce temperatura se fixeaza la un mers de cel putin 10 min ?
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    ana_maria nu are carburator pe masina aia, care este un audi 100 C3 din 88, cod motor RT. e motorul de 2.0L cu injectia mecanica bosch, la 85Kw.
    si cred ca si-ar fi dorit sa aibe mai degraba un carburator in locul injectiei aleia care ii face un `super amestec` la rece.
    Gandeste-te ca motorul ala la rece porneste in 4 cilindrii si functioneaza la limita cat sa nu se opreasca de innecata ce merge, si asta pana cand se incalzeste, amestecul isi intra in fire si incepe sa invarta in toti cei 5 cilindrii.
    Problema destul de delicata tinand cont de foarte multe improvizatii si modficari a instalatiei electrice pe care le are pe acolo, gen buton sub bord care trebuie apasat tot timpul dupa ce se pune contactul. alimenteaza injectorul de soc de pe galerie, si nu conteaza ca e rece sau cald, butonul ala trebuie apasat pentru ca altfel nu porneste. ciudat, dar asa e.
     
    Ultima editare: 11 Dec 2011
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    As vrea sa fac o remarca legat de ce spunea mai sus tavi_cc. Bujiile NGK bur6et sa stiti ca nu sunt tocmai ceea ce se crede a fi, adica foarte bune. Eu va pot spune ca am schimbat si eu bujiile la masina mea (b4, 2.0i). Am pus aceleasi bujii NGK bur6et si s-au dovedit a fi foarte proaste.
    Nu mai spun ca le-am cumparat de la un magazin cu renume pentru piese auto si au costa cam 100 ron toate. In final le-am dat jos si am pus vechile bujii Bosch w7dtc si s-a simtit diferenta in bine, masina merge altfel.
    Ddar acuma e posibil sa fi patit doar eu aceasta problema. In fine, ''la pomul laudat sa nu mergi niciodata cu sacul''
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2011
  7. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    poate ca pentru motorul tau nu astea erau bujiile recomandate de producator. si eu merg bine merci cu un consum normal cu niste bosch-uri cu 1 electrod cumparate acum vreun an si motorul functioneaza bine si rotund. sunt curios sa imi pun si eu niste nkg-uri dinastea, dar n-am nici un motiv sa le schimb acum.
     
  8. audeluu

    audeluu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2011
    Locație:
    Orsvoa
    Masina:
    Audi 80,18s,1991/Audi A4 B5 1997 1.8 20v
    Are un fluierat dupa 30-40 la ora. Prima data am crezut ca e din cauciucri le-am schimbat degeaba. Se poate sa fie ceva modificat in cutie ? Masina e cam ciudata la 7 mii de ture in treapta a 4-a are 200 cu benzina de afara. Este un 1.8S 90 cp, asa scrie in talon. Sau poate sa fie cutie de diesel ?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Aug 2012
  9. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
  10. audeluu

    audeluu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2011
    Locație:
    Orsvoa
    Masina:
    Audi 80,18s,1991/Audi A4 B5 1997 1.8 20v
    Top speed 180 si la mn are 200 in a4a la blana si scrie ca sunt fabricate pana in 90 b3-urile si al meu e 91 si am 5 trepte
     
    Ultima editare: 13 Aug 2012
  11. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
  12. b_haralambie

    b_haralambie 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80, 1,8 S 1988
    Am si eu o nelamuriere colegi. Va rog sa ma ajutati. Unde gasesc seria la motor la audi 80 1.8S. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Aug 2012
  13. b_haralambie

    b_haralambie 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80, 1,8 S 1988
    Colegi, haralambie ma numesc, sunt din Iasi, si am si eu un audi 80 1.8 E, 82kw/ 112 cp cod motor DZ. De vreo 3 saptamani am inceput sa ma necajesc rau , ca imi face probleme. In sarcina, se inneaca, sau nu stiu ce mama ei face, ca ma pune cu botu in volan exact cand dau sa accelerez un pic mai agresiv, sau nu numai.
    Am schimbat filtrul de benzina, si s-a cunoscut o diferenta, dar pentru 3 ore doar. Apoi am schimbat si bujii, si injectoare, si tot asa imi face. Mai ramane sa vad pompa de benzina.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2013
  14. 06nes 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80, 1.8s ,1989
    dimensiuni de gabarit motor 1.8s

    Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile (lungime, inaltime, latime) unui motor 1.8S si a cutiei de viteze pentru acest motor ?
    Poate are cineva un astfel de motor + cutie date jos de pe masina si ii este destul de usor de masurat. Merci :)
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2013
  15. gexanu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi 80 1.8 1991
    problem

    AJUTOR! Sunt in Grecia cu un Audi 80 1.8 din 1991 ,si plec undeva vreo 200 de km stau o noapte si la intoarcere masina a innebunit! In ce fel..... in felul urmator: porneste normal ,pleaca normal dar la un moment dat pe la 100km la ora incepe sa scuture si sa ma dea in nas. Accelerez si ea deccelereaza ,dar totusi merge cu 100 la ora timp de 20 de min dupa aia scade, scade si scade pana nu mai merge ,apas acceleratia si se tureaza pana la 3000 dar nu ramane acolo daca vreau sa o tin la 3000, ajunge si scade . Trag pe dreapta deschid capota ,ma uit la motor el se uita la mine, habar nu am ....Stau vreo 20 de min, pornesc si plec iar . Iarasi merge bine pana la 100 de km la ora si dupa un timp de vreo 20 de min iarasi scade si scade si nu are putere si nu se accelereaza. Si iar trag pe dreapta si iar stau 20 de min si iar merge pana la 100.....etc Si asa am facut cei 200 de km la intoarcere. De parca mergeam pana se incalzea ceva in ea si cum o lasam la racit ai mai veneau puterile. Dar ce sa inceazeasca si ce sa se raceasca in 20 de min ca aici toate frig si nu se raceste nimik in 20 de min. Fratilor dati-mi un sfat ceva pana sa ma duc la mecanic si sa-mi ia bani cat nu face masina ,o idee ceva cam ce ar putea fi sa ma duc la mecanic cu tupeu si sa-i : bai schimba-mi si mie piesa asta:!!!
     
  16. cristiden 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a 4 2002 101 cp
    Verifica

    Salut! Cel mai indicate lucruri pe care poti sa le faci de marginea drumului ae fi:
    verifica toate furtunele , in genere cele de aer sa nu fie desprinse/rupte,
    verifica starea fiselor de la bujii,sau daca poti sa desfaci bujiile sa vezi daca lucreaza/ sunt inegrite.E posibil ca defectul sa fie clapeta de acceleratie, dar nu vei stii sigur pana nu vei face o diagnoza.
     
  17. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Salut!

    Am o oarecare mica problema cu 80-u meu. Masina este din '89, cod motor PM, deci injectie monopunct....problema este simpla: Nu porneste.

    Am stat o zi intreaga cap-coada sa vad ce are si in prima faza am constatat problema: Nu am scanteie de la bobina. Asta am aflat-o simplu, scotand fisa centrala din delco si punand-o la masa, in mod normal cand pun contactul trebuia sa dea o scanteie, apoi cand invarteam motorul, trebuia iar sa scanteiasca, dar asta nu se intampla.

    Ce am facut :
    -Am verificat daca am tensiune pe bornele bobinei = am.
    -Am verificat delcoul pe alta masina, cu gandul ca poate senzorul hall ar face probleme, just in case = este ok.
    -Am incercat cu alte 2 bobine = acelasi simptom
    -Am schimbat fisa centrala = nimic.
    Si inca o fenomen ciudat care se petrece este ca, pe borna bobinei avem 2 plusuri, dupa cum stim. Un plus este cel general care alimenteaza bobina cand punem contactul, iar celalalt plus este variabil in functie de pozitia motorului, care plus verificat cu un bec e control, cand invart motorul in mod normal becul trebuie sa se stinga, apoi sa se aprinda si tot asa. eh, la mine sta tot timpul aprins, pot sa invvart motorul si la demaror, si la mana, si la orice, plusul ala ramane in permanenta si nu variaza.
    Toate piesele le-am pus de pe o masina care functioneaza ok, porneste si merge in parametri.
    Singura piesa care tine de aprindere pe care nu am schimbat-o ar fi modulul de parindere electronica ca nu l-am avut, dar ma gandesc ca-s slabe sanse sa fie de acolo o problema.

    Am omis vreo piesa? Deja problema asta ma depaseste total si habar nu am unde sa ma mai uit.
     
  18. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    gexanu ai infundat sorbul de la pompa de benzina ? sa ne scrii cum si ce ai rezolvat.


    MariusSS Nu ai vreun scurt in tabloul bord la turometru ?. Ia scoate mufele din tabloul de bord si incearca asa sa-l pornesti.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Aug 2013
  19. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Salutare!

    Revin cu noutati.
    Deci, problema este mai complexa decat mi-am putut imagina. Am fost la masina (care e in Costesti, AG), de vreo 2 ori si unde am lucrat la ea vreo 2 zile incontinuu sa-mi dau seama care e problema defapt.

    Deci in prima faza, dupa cum am spus, lipsa scanteie. Am mai incercat cu inca o bobina si cu inca un delco care erau perfect functionale pe alta masina si nimic. Apoi ne-am hotarat sa schimbam si ultima piesa pe care n-am luat-o in calcul, ci anume modulul de aprindere electronica, care e situat in interiorul masinii, pe stalpul stanga fata jos, langa parghia de deschidere capota, sub ornamentul de plastic, prins cu 2 suruburi pe tabla direct pe caroserie (pentru racire).

    Am constatat ca, cu alt modul, aveam scanteie, dar problema inca persista, deci nici cu asta nu a vrut sa porneasca. Ceea ce am facut a fost sa ne jucam umpic la avans si intr-un final, cu avansul fff mare, chiar in limita cursei delcoului, a avut un zvac si a pornit, dar motorul mergea foarte prost.

    Ce am constatat pe urma, din lipsa de idei , am vazut ca modulul de aprindere pe care l-am inlocuit ,care era luat de pe o masina cu carburatie (cod motor SF) era diferit ca forma de cel pe care l-am dat jos de la mine (injectie monopunct , cod motor PM ) si ne-am gandit ca aia ar fi o problema, modulul sa nu fie 'compatibil' cu masina.

    Modulul dat jos de pe masina cu problema este cel cu radiator de aluminiu mai mare, iar celalalt mai mic, luat de pe un B3 din '87, cu carburatie, cod motor SF.

    Are cineva cunostinte despre piesa asta, ce face concret si diferentele dintre ele?

    P.S. Piesa are mufa si nr de pini la fel, dar ca forma si part number-ul este diferit, dupa cum se vede.
     
    Ultima editare: 27 Aug 2013
  20. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi

Distribuie pagina asta