1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.0 FSI la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de netsonic, 27 Aug 2012.

  1. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Intretinere si revizii la A3 Sportback (8PA) 2.0 FSI

    Saptamana trecuta am facut a 3-a revizie de cand am cumparat masina, in prezent avand putin peste 114.000 km reali in bord. In mai putin de 2 ani am parcurs aproape 55.000 km, masina fiind cumparata dupa ce primul proprietar a facut revizia si a schimbat filtre, ulei, bujii, lichid frana si ce se mai schimba la Audi la revizie si la fiecare 60.000 km.

    Avand in vedere ca nu sunt mecanic sau doctor in motoare, ma ghidez dupa cartea de service a masinii. In cartea service am vazut o chestie interesanta referitoare la filtre (aer, polen, ulei, combustibil,) cat si referitor la uleiul cutiei de viteze sau lichidul de frana. Cand zic diferente ma refer la faptul ca la noi, se obisnuieste sa se faca revizia la 10.000 km, nu la 15.000 km cum scrie in carte.

    As putea chiar sa zic ca asta este un "mit" pe care am vrut sa-l investighez, ca sa vad daca este adevarat, cum ca, revizia facuta la 10.000 km este benefica pentru motor, deoarece mecanicii sustin ca la noi combustibilul este prost si murdar, aerul este plin de praf, iar din aceste motive se recomanda revizia la fiecare 10.000 km.

    Ca atare, am cerut sa imi puna in portbagaj, bujiile, filtrul de aer, filtrul de polen si filtrul de benzina ca sa ma pot uita la ele acasa in voie, intentia mea fiind, sa vad cu ochii mei cat de murdare sunt acestea dupa 15.000 km.

    Alaturat si info dupa cati km se schimba:
    Filtru aer (Bosch) - 90.000 km
    Filtru combustibil (Mahle) - 90.000 km
    Filtru Polen (Bosch) - 30.000 km sau 2 ani
    Bujii (Ngk) - 60.000 km sau 6 ani


    Primele mele impresii au fost urmatoarele:
    Filtrul de aer (Bosch) - curat atat in interior cat si in exterior. Duce lejer macar 45.000 km (sau 3 revizii) din cei 90.000 km daca nu chiar pe toti.

    Am mers cu masina din acesti 15.000 km, ca 12000 km prin tara, (exemple: Bucuresti, Cluj, Sibiu, Argel, Valcea, Slatina, Craiova, Dr. Tr. Severin, Timisoara, Constanta, etc pe drum neasfaltat, pe asfalt, pe drumuri de munte,) in inca ~ 3000 km prin afara in concedii (exemple: Bulgaria si Grecia)

    Exterior:
    [​IMG]

    Interior:
    [​IMG]

    Filtru de Polen - Usor murdar in exterior, cred ca mai rezista inca 15.000 km. Culoarea lui normala este gri inchis, ca in poza din interior.

    Interior:
    [​IMG]

    Exterior:
    [​IMG]

    Filtru combustibil - Curat, desii am alimentat cam de la oricare firma de benzinarie (Agip, Mol, OMV, Petrom, Rompetrol, etc). In imagini se vad fragmente metalice rezultate din taiere, dar filtrul in sine este curat.

    Imagini:
    Exterior:
    [​IMG]

    Interior:
    [​IMG]

    Bujii - negre in capete, nu le-am facut poza.

    Concluzii:
    Pentru mine revizia la 10.000 km s-a dovedit a fi un "mit". Piesele mentionate mai sus (Filtru aer, filtru polen, filtru combustibil) nu ar trebuii schimbate chiar daca au un pret mic. Nu am sesizat ca dupa revizii sa "fuga mai tare", iar aici ma refer strict la aportul adus de filtru aer/combustibil. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2016
  2. Condopol marius 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a 3 2.0 fsi 2004
    Salut,
    Am si eu Un audi A3 8P 2.0 fsi. Cand ajunge apa la 90 de grade se opreste motorul. Am schimbat senzori temperatura, termoflot, termostat, pompa inalta presiune si tot nu ii da nimeni de cap. Ma puteti ajuta ? Multumesc
     
  3. ssipos 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 8P1 (2004) 2.0 FSI
    Buna ziua,

    Am cumparat recent un A3 2003 2.0 FSI si a venit cu bateria aproape gata. Ideea e ca m-a lasat intr-un moment prost, nu stiam ca e praf si am ascultat muzica vreo 20 minute.

    Una peste alta, de cand i-am dat contact atunci si nu a pornit, pompa de benzina face uneori un sunet ciudat, un țâuit care incepe dupa ce conduc o vreme. Mi-a dat in nas in timpul mersului, i-am oprit contactul si i-am dat cheie din nou si si-a revenit; ideea e ca s-a aprins check engine. A am bagat un Bluetooth OBD2 care mi-a dat eroare de low fuel pressure.

    Ceea ce ma dispera pe mine e ca acel sunet cand incepe, continua si dupa ce scot cheia din contact. Nu inteleg de ce mai primeste curent daca am scos cheia. Ideea e ca imi dreneaza bateria noua achizionata.

    Am determinat ca e pompa de benzina pt ca am scos siguranta de 15A chiar din mijlocul panoului de sigurante din habitaclu (#28 sau #29 parca era) si s-a oprit.

    Pareri?

    Va multumesc,
    Sebastian Sipos.
     
  4. paraschirrazvan25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Bmw 320, 2008
    Salut!
    Acum 2 zile am achizitionat o masina audi a 3 din 2007 pe benzina motor fsi. Am o nelamurire deoarece pana acum am fost "speriat" de majoritatea mecanicilor care mi-au spus ca in curand se va rupe lantul de distributie ca asa au auzit ei ca se intampla la respectivele modele. As vrea sa ma ajutati cu informatii despre aceasta masina, daca am facut sau nu alegerea corecta.

    Va multumesc.
     
  5. Robert Mogosescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2005
    Salutare sunt nou pe forum de accea as vrea sa știu dacă a mai avut cineva problema mea și dacă da ce rezolvare a găsit. sunt posesor al unui audi a3 sportback 2005 2.0 fsi 150.îl am de un an și pana acum doua săptămâni nu mi.a făcut nici o problema.
    Am plecat acum doua săptămâni spre gura Humorului din Iași, după aproximativ 30 km mi sa aprins ledul de la econ de pe clima..adică nu mai funcționa compresorul și nici ventilatoarele . am rămas acolo peste noapte iar următoarea zi am ajuns acasă am făcut o pauza de 30 min. pun contactul și îmi apare în bord senzor leveloil cu galben. moment în care s.a ars și siguranța nr 4 de 5 amperi am schimbat siguranța și din nou s . a ars.
    Am schimbat acel senzor cu unul de producător și face la fel. uleiul e la nivel schimbat de 2000km comportamentul mașinii nu s.a schimbat.sunt momente când pun contactul sa nu mai apară dar asta e la 1 pornire din 10. țin sa precizez ca acea siguranță nr 4 are un circuit mai complex și sunt legate ESP sens presiune sens nivel ulei și clima! în continuare clima e nefuncționale compresorul nu cuplează ventilatoarele nu funcționează senzorul e aprins dar mașină funcționează în parametri normali. ce poate fi?
    Va mulțumesc pentru răbdare!
     
  6. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Buna seara
    Am fost la mecanic astazi deoarece tot am observat cateva puncte de ulei si antigel pe jos bineinteles ca se golea si vasul de expansiune intr-un interval de 3 saptamani pana la nivelul minim. Am ajuns la mecanic am demontat scutul si am descoperit ca era plin de ulei si antigel pe acolo. Am cumparat spray degresant am curatat tot si am lasat-o fara scut. Am iesit sa o forjez putin si cand m-am intors am urcat-o iar pe elevator si s-a sesizat o scurgere exact in spate la termoflot (partea din plastic negru lipita de blocul motor). Se prelinge pe langa capacul filtrului de ulei pana jos pe baie de ulei. Daca cineva ma poate ajuta cu o solutie adica se schimba doar oringuri sau trebuie toata piesa sau trebuie doar strans ? Cam cum se efectueaza operatiunea ? Multumesc anticipat
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai o garnitura acolo, dar trebuie sa iti treci codul motor in profil ca sa iti dau codul garniturii si procedura de schimbare.

    Ti-am gasit o postare mai veche, ai codul motor AXW.
    Codul garniturii este 06D 115 441 A.
     
    Ultima editare: 25 Noi 2016
    andreutzzzu apreciază asta.
  8. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Multumesc anticipat ! Miercuri care vine am programare la mecanic , cum termin . Revin cu informații
     
  9. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Am revenit. Am inlocuit de ceva timp pana la urma toata carcasa la filtrul de ulei. Garnitura era ok. Carcasa are 2 orifici prin care vine termoflotul pana in blocul motor, unul dintre ele nu am reusit sa imi dau seama cum, era rascopt in interior si putin rupt, imi amesteca si putina apa in ulei ca incepusem sa gasesc ceva gen mazga alba. Am cumparat o carcasa SH de la dezmembrabri cu tot cu filtru de ulei am schimbat-o si nu am mai avut probleme ,

    Acum am alta problema: de ceva timp imi da cateva erori pe VCDS (maine am sa le notez pe toate si am sa le scriu) poate cineva a patit ceva similar si poate ma duce pe un drum bun ...
    In mare parte din ultimul timp am avut masina la un prieten si are prostul obicei sa mearga mult pe rezerva de benzina. Imi dadea cele 4 erori si pornea foarte greu masina la cald. Puneam diagnoza pe ea le stergeam isi revenea. A facut cam de 2 ori intr-un an. De vreo luna incoace deja a facut chestia asta de 3 ori si acum cel mai recent de doua zile.
    Cand o pornesc la rece motorul se aude putin ciudat in primul minut cat sta cu socul pornit si mi se aprinde chek engine (clipaie de cateva ori ) dupa care merge perfect masina
    Maine ma duc la service sa fac schimbul de ulei si toate filtrele fac si diagnoza si revin cu erorile exacte. Multumesc
     
  10. Lucian Novac 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a3 8p fsi
    Salut,
    Am un audi A3 8P 2.0 fsi 2004, am fost si la test si am schimbat câțiva senzori la el si tot degeaba adica turometrul se misca intr-una si câteodată motorul întrerupe. Am schimbat bujiile si nimic, la fel face. Astept răspunsuri. Multumesc.
     
  11. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    "Am schimbat cativa senzori la el...". Cum i-ai schimbat ? Dupa ureche ? Un vcds ai pus pe el sa vezi ce erori ai ? Toti senzorii se schimba in baza unor erori...
     
  12. bogdanaudii

    bogdanaudii 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Calan
    Masina:
    Audi a3 2005
    Salut,
    Sper ca cineva sa ma ajute
    Am un audi a3 din 2004 motor 2.0 fsi BLX
    Il am de vre o 2 saptamani
    Masina are in bord 100000 km ( nu stiu cat sunt de reali )
    Problema la masina asta e ca atunci cand opresc motoru , dispare antigelu din vas ( efectiv se goleste ) cand pornesc masina dupa cateva secunde antigelu apare in vas pana la nivel
    Prima data cand am vazut m-am speriat si am completat cand era motoru oprit , cand am pornit masina apa fiind deja la 90 de grade a inceput sa bolboroseasca in vas , pana a inceput sa fiarba , am oprit motoru iar a disparut apa din vas
    Si la fel face daca o pornsesc si acum
    Am verificat uleiu, nu are pic de apa in el , nu miroase a noxe in vas
    Apa sta la 90 in bord , dar ea practic fierbe
    Va rog daca ma puteti sfatuii cumva
     
  13. Mariusika81

    Mariusika81 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2018
    Locație:
    Regensburg
    Masina:
    Bmw 325d 197 ps;Audi A3 2.0 Fsi 150 ps
    Salut,
    Am si eu o problema cu un Audi A3 8P Motor AXW 2.0 Fsi 150 PS.

    Codul de eroare este P1031-001 Intake manifold air control valve position sensor - specification not reached

    Am schimbat admisia complet + electromagnetul de vaccum + furtune de vaccum. Am incercat sa invat din nou cu VCDS electromagnetul dar da eroare.

    Am atasat niste poze cu eroarea + piesele schimbate si versiunea de soft din calculatorul masini (pe Forumul de Audi Germania lumea scrie ca trebuie facut update la softul masini).

    Nu mai stiu ce sa schimb sau cum sa ii dau de cap. Poate a mai intampinat cineva problema asta.

    Cu Stima, Marius

    P.S.:
    Daca am facut greseli gramaticale va rog sa ma scuzati. In ultimii 20 de ani am scris de maxim 10 ori in Romaneste.

    45029974_2092004651112914_5444643136770932736_n.jpg 45073249_782939798704030_5363956541118480384_n.jpg 45152534_337326453750555_6682716242081480704_n.jpg s-l1600 (1).jpg s-l1600.jpg
     
  14. Antinaos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 2.0 fsi, 2004
    Ai rezolvat problema, ce avea?
    Mai ai inca masina?
     

Distribuie pagina asta