1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 2.0 FSI la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de bogdan0011, 15 Apr 2014.

  1. Eugen Costi 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi 2002 cod motor awa
    salut baieti am citit pe aici dar nu am gasit sau poate am omis eu,am un a4 b6 2.0 fsi din 2002 care sa oprit din mers si nu mai vrea sa mai porneasca,uda bujiile le face fleasca si nici semn sa invarta. am schimbat bujiile, bobinele le-am verificat,am schimbat filtrul de combustibil si am inlocuit benzina(crezand ca are apa)nici o rezolvare,am scos turul de la pompa si arunca benzina la 15 cm un jet foarte slab sa fie asta cauza ...mentionez ca am folosit un spray de pornire si a mers 2-3 min cat am avut spray apoi nimic. pe tester nu imi da nici o eroare iar pompa de benzina scoate 3,2 bari dar cineva imi zicea ca trebuie cel putin 4 sa fie asta cauza sau injectoarele oare? multumesc
     
  2. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Salut, eu știu ca pompa din rezervor 6 bari și cea de înaltă presiune minim 40 bari.Încearcă să cureți filtru de la pompa din rezervor, dar dacă îți udă bujiile înseamnă că îți vine benzina, să nu fie probleme la aprindere sau să ți fi sărit distributia de la punct
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pompa din rezervor trebuie sa faca minim 4 bari, nu 6.
     
  4. Eugen Costi 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi 2002 cod motor awa
    multumesc pentru raspunsuri ,o sa incerc si cu pompa din rezervor
     
  5. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Eugen Costi Salut,
    Ai rezolvat problema, ce a avut ?
     
  6. markbob99

    markbob99 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi / a8 3.7 fsi / e65 3.0d
    Salut , am un audi b6 2.0 fsi cutie automata , si cand incerc sa i dau talpa si motorul se incalzeste intra martorul epc in bord si imi taie alimentarea cu benzina , motorul parca se ineaca , vibreaza , dar nu se opreste , cum scade acul vitezometrului sub 50km/h merge normal , apoi cand ii dau talpa iar se intampla chestia aia
    Pe tester a iesit codul 17428 : fuel presure regulator , limit exceeded , intermittent,
    Orice sfat mi ar fi de mare ajutor . Multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  8. markbob99

    markbob99 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi / a8 3.7 fsi / e65 3.0d
    Salut,
    Am rezolvat problema cu limp mode, dupa ce i-am sters eroare nu a mai aparut deloc.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ma indoiesc ca ai scapat asa usor/o sa vezi cu timpul!!
     
  10. joly

    joly 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2003
    Salut ,
    Am si eu un fsi cu cod awa, identica problema ca a lui bogdan de cand a deschis postul, masina intrerupe accelerarea in mers, tremuratul la relanti nu este asa deranjat incat sa il iau in seama deocamdata.
    Problema este ca motorul meu face asa si a fost deschis deja pentru a ii inlocui o garnitura si pus la loc fara a se observa ca ceva este sarit de la locul lor si in continuare are aceeasi problema. Am schimbat bujiile, am cumparat o bobina dar degeaba, cel mai probabil o sa umblu si eu cu ea prin portbagaj. Alte rezolvari, cineva care a mai patit?
     
  11. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Încearcă să scoți mufa de la EGR și mergi cu ea așa și vezi cum se comporta motorul. Eu am scăpat de tremuratul la relanti în felul ăsta și nu am nici o eroare, motorul merge perfect nu am consum mai mare,trage la fel de bine și merg de un an așa și am peste 15 mii k fără EGR
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic.

    Ma indoiesc ca nu ai nici o eroare/martor aprins in bord!!
     
  13. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Nu vorbesc prostii. Alexanderzz a avut probleme cu EGR-ul și a rezolvat-o schimbandu-l fără sa aibă vre-o eroare sau martor.
    Beneficii fără EGR: galeria de admisie curată, clapeta de accelerație curată și nu mai trebuie calibrată și curată o perioadă lungă de timp. Nu incerc asa te conving ca asa e vreau să mă conving și eu pentru că și mie mi se pare o ciudatenie.
    După primele 2 săptămâni de mers fără EGR am pus testerul pe mașină și apărea eroarea la EGR, am sterso și de un an nu mai a apărut nici o eroare. Ciudat, încercați și postați rezultatul cei cu motor FSI că sunt curios și eu.
     
    codancea apreciază asta.
  14. joly

    joly 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2003
    Deci vrei sa spui ca EGR-ul a rezolvat intreruptul la FSI cu eroarea missfire? Tremuratul la relanti il pot rezolva cand ii scot debitmetru dar consuma enorm, dar in mers tot asa face. Si daca poti te rog sa pui niste poze, un how to la egr si ce sa ii faci, sincer nici nu stiu unde e sau cum arata. Mersi frumos.
     
  15. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    joly Ce înseamnă tremurat la relanti ? Tremură sau întrerupe și la relanti ? Dacă ai missfire pe vreun cilindru și ai schimbat bujii/bobina și fără nici un rezultat înseamnă că ai probleme cu injectorul, eu la fel am avut, cilindru 3 si 4, rezolvat prin schimbat cu altele noi și motorul merge rotund fără întreruperi.
    Mai îmi rămăsese un tremurat/vibrat la ralanti și motorul se auzea ca un diesel și se manifesta când motorul ajungea la 90 grade dar nu tot timpul și când îl acceleram și revenea la ralanti mergea frumos, după 10, 15 secunde iar o lua razna.
    Ce observasem pe tester că la relanti EGR-ul se deschidea și motorul lucra în alți parametrii și începea să vibreze, am scos mufa și nu mai am nici o problemă.
    A mai rămas un cârâit când accelerez după loc de la relanti până la 1800 rpm și se manifesta doar după ce motorul ajunge la 90 gradepe care nu pot să îmi dau seama de unde vine. Atasez poze.

    20170912_193729.jpg 20170912_193715.jpg 20170912_193739.jpg
     
  16. joly

    joly 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2003
    Salut, revin, pentru doritori, missfire-ul meu s-a reparat de la injector, dar atentie sunt destul de rare si mai scumpe ca la un diesel...de aici proasta alegere a motorului insa, pe langa tremuratul de relanti a inceput sa imi moara motorul cum o pornesc la frig..
    Stie cineva ceva? imi da bank too lean pe tester si de debitmetru.
     
  17. Tudorica Tudorel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 b6
    Salut,
    A4 B6 2000 motor FSI cod AWA. Am tremuratul acela la ralanti. A reusit cineva sa ii dea de cap ?
    Am schimbat pe ea urmatoarele si tot degeaba: debitmetru, bobine, buji, distributie, intinzatorul hidraulic cu lantul, 2 injectoare, sonda Lambda si tot degeaba am aceeasi balbaiala. Am montat piese noi marca Bosch, NGK dar degeaba.
    Acum de 2 zile mi-a aparut iar eroarea P0314 single cilinder misffire
    Cateodata face si in felul urmator: vrei sa ii dai cheie, indiferent cald rece, da sa porneasca, sta acelerata la 2.300 turatii si brusc, se opreste. De cate ori as incerca la fel face. Daca ii dai si acceleratie cand ii dai cheie porneste. Nu stiu ce sa ii mai fac. Multumesc.
     
  18. toncy 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2016
    Locație:
    Targu Secuiesc
    Masina:
    Audi A4 Avant B6 2.0 FSI AWA 150CP
    Salut, am si eu problema ca si Tudorica Tudorel. Fara erori, numai in grup 014-015 imi apare cilindru 2 misfire. Bobine, bujii am schimbat, mi a crescut si consumul. aveti idee? Un decarbonizare mi as ajuta?
     
  19. WsT

    WsT 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4B6/2003/2.0 FSI/AwA
    Salutare colegi,
    Pentru cei care au probleme cu acest motor cod AWA, am avut si eu problemele pe care le enumerati pe aici. Am tot citit, am fost pe la diversi mecanici, m-au pus toti sa schimb x piese, pe y sume de bani si degeaba
    Pe VCDS dadea missfire pe cilindrul 3, masina mea tremura la ralanti si mergea foarte rau, pierdea din putere, dadea rateuri cand o acceleram si etc.
    Totate simptomele au fost enumerate de catre colegi anterior.
    Ok, problema am rezolvat-o in felul urmator: am mers la Adi (Dexter) din Ghiroda, greu am ajuns la el pentru ca omul este foarte ocupat si chiar nu are timp sa ia masini, daca aveti norocul sa prindeti o fereastra, nu ezitati. Eu am fost la "N" mecanici si de aici de pe forum si din auzite si am mers degeaba, toti luau piesele pe rand, schimbam aia, schimbam aia, etc, ok, le schimbam si daca motorul merge tot asa ? Ce facem ? Unul chiar mi-a spus ca daca dupa ce schimbam tot felul de piese masina merge tot asa rau, nu am alta varianta decat sa cumpar alt motor, ce sa zic...:applaus:.
    In sfarstit, am mers la Dexter, am lasat masina acolo, iar omul m-a sunat cand a avut un raspuns clar, nu stiu daca a demontat el ceva pe la motor sau cum a facut verificarile, dar ceea ce mi-a spus la telefon, aia era defect. Am tot respectul pentru baiatul asta, nu m-a pus sa schimb piese si sa-mi spuna, pai vedem ce va fi, daca va fi, daca nu, cumpara alt motor, e masina veche, e de ca..at, nu merita sa o repari, etc.

    Si am schimbat cele de mai jos:

    Galerie de admisie inferioara,
    Garnitura admisie,
    Clapete admisie,
    Conducta EGR ,
    Ceva furtun apa,
    Filtrul epurator si inca o conducta,
    Lantul si intinzatorul de la axele cu came.

    Cam asta e treaba cu acest 2.0 FSI, dupa ce am schimbat piesele enumerate mai sus, motorul merge perfect, sper ca am fost de ajutor pentru cei care inca au probleme cu acest motor si va doresc multa bafta. Multumesc colegului @ovidiutm pentru ca a avut rabdare si m-a ajutat cu niste numere de telefon si ii multumesc lui Adi daca este pe acest forum. Cheers!:hi:
     
    codancea și ovidiutm apreciază asta.
  20. toncy 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2016
    Locație:
    Targu Secuiesc
    Masina:
    Audi A4 Avant B6 2.0 FSI AWA 150CP
    La mine sa rezolvat problema cu schimb de injector. Mi a aparut acum alte probleme:
    Cod:
     
    Address 01: Engine  Labels: 06D-906-018-AWA.lbl
    Control Module Part Number: 8E0 906 018 K  HW: Hardware No
      Component and/or Version: 2.0L R4/4V FSI  0009
      Software Coding:
      Work Shop Code: WSC 44712 124 12656
      Additional Info: 8E0907807  NOX  0208220008 000 3105   
      Additional Info: Geraet 12656
      VCID: 3069669BA0A1819E2BD-513C
    3 Faults Found:
    
    17479 - NOx Sensor (G295) Heater Control
      P1071 - 004 - Implausible Signal
    16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1
      P0421 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
    17912 - Intake Air System
      P1504 - 008 - Leak Detected - Intermittent
    
    Readiness: 0000 0000
    
    Oare daca schimb sonda Lambda dupa catalizator, imi rezolva aceasta problema? Si tot mi a crescut consumul cu 2-3 litri.
     

Distribuie pagina asta