Salut.Sunt posesor de a6 2.0tfsi cod motor BPJ.Am o intrebare...cineva s-a mai confruntat cu presiune scăzută la ulei doar când e cald si doar in ralanti(curățat baie si sorb,schimbat senzor..am pus manometru direct,am schimbat valva pcv) atât cu 5w-30 cat si cu 5w-40?În turatie e in parametri presiunea.Multumesc de pt eventualele raspunsuri.
Salut!Eu m-am confruntat cu asa ceva,iar rezolvarea a fost sa schimb uleiul si am bagat castrol 10w40.Dupa ce am bagat ulei mai gros,am rezolvat problema.
Dupa parerea mea nu bagi ulei mai gros doar ca sa "rezolvi problema". Problema poate e de alta natura, nu de ulei. Trebuie pus ulei conform specificatiilor din manualul masinii, 10W-40 in niciun caz
Salut dragi colegi!Va deranjez cu o intrebare.Vreau sa fac o decarbonizare cu hidrogen pe audi a6c6 2007, 2.0 TFSI.A mai facut cineva asa ceva?Este recomandat o decarbonizare?Va multumesc!
Citeste topicul dedicat, existent pe forum, unde ai toate informatiile. S-a mai explicat faptul ca asta este o alta tampenie si legenda urbana.
Nu am suficiente butoane de like pentru mesajul lui Cristi. Oameni buni, nu mai puneti botul la tot felul de solutii "minune" de genul asta! Asta e fix ca si mizeria aia care umbla pe Facebook acum 2-3 ani cu acele dispozitive pe care le bagai la bricheta masinii si "iti scadea consumul".
Salutare grup, Am un A6 C6 2.0 TFSI an 2005 si dupa ce se încălzește motorul, de fiecare dată la turații mici (când ma opresc la semafor sau când parchez) apare în bord: low pressure oil. Menționez ca am schimbat pompa de ulei și problema persista.
Staicu Cristian sorbul de la pompa l-ai schimbat ? Am același motorizare 2.0 TFSI cod motor BPJ si aceeasi problema cu “low oil pressure”. Ce e ciudat e ca imi apare la relanti cand ajunge apa la circa 60 de grade, iar cand apa are peste 70 de grade nu mai am probleme. Daca stie cineva care ar fi cauza si o rezolvare, cred ca am fi mai multi incantați pentru raspuns.
Salut, Nu mai pot nu ii dau de cap la masina mea din profil un Audi A6 C6 2011 2.0 TFSI 170 cp. Am schimbat prima sonda, am curatat catalizatorul, benzina doar din aia buna dim omv sau rompetrol si tot se aprinde check engine. Mecanicii au zis ca e prima sonda sau catalizatorul. Sa fie a doua sonda ? pentru ca aia n-am schimbat-o. Cine a avut aceeasi problema il rog sa ma ajute. Multumesc.
Ai verificat sa nu ai ceva scurgeri de vacum? (Pe la admisie, Garnituri ,etc.)Ar putea fi aia problema si iti da aceeasi eroare.
vycy24, eficienta catalizatorului este evaluata cu ajutorul celei de-a doua sonde. Daca n-ai neetanseitati in admisie si evacuare,rateuri sau alte erori, inlocuieste a doua sonda, urmareste-i valorile (tu sau cineva priceput in interpretarea datelor) si daca nu da ceea ce trebuie, sunt sanse foarte mari sa ai catalizatorul defect.
alexutzu79 Din cate stiu si mi s-a spus ca nu am. mihaicristian Am sa inlocuiesc si a doua sonda sa vedem cum o fi dar ma tem sa nu fie catalizatorul ca o lipsa de putere are masina. Poate o fi de acolo sau nu.
Salut ! A gasit cineva o solutie pentru presiunea asta scazuta ? Am schimbat ulei, filtru, senzor. Presiunea la pompa este 2,4 bari, este ok. Nu am gasit un mecanic sa rezolve problema asta, numai pareri.
2.4 bar cand ? Trebuie sa ai intre 2.7 si 4.5 bar la 2000 rpm cu uleiul la 80 °C. Daca nu ai presiunea asta, ori ai sorbul baii infundat, ori pompa de ulei dusa.
Salutare tuturor. De ceva timp au aparut niste probleme la masina, dupa cum urmeaza: 1. Pe ud sau umed, desi anvelopele sunt foarte bune (Dunlop BlueResponse 1 an vechime), la accelerari mai puternice simteam ca acceleratia "scapa" putin, ca si cum rotile ar fi deraparat usor si sacadat. 2. Comportamentul s-a inrautatit la sensul ca, atunci cand motorul era rece, masina intrerupea la accelerari, chiar daca era uscat pe jos si o acceleram foarte usor. 3. Am pus Vagcom-ul si am observat niste rateuri pe diversi cilindi (fara niciun cod de eroare insa), asa ca am inlocuit toate bujiile si toate bobinele din capul bujiilor. 4. Senzatia de "intrerupt" s-a diminuat mult, dar nu a disparut in totalitate cand este motorul rece. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai intrerupe, insa pana pe la 2600rpm simt un tremurat al masinii, ca si cum rotile nu ar fi echilibrate. Tremuratul apare indiferent de treapta de viteza folosita, deci apare la viteze diferite, prin urmare exclud roti neechilibrate (au fost echilibrate acum 2 luni, cand am inlocuit rotile de iarna cu cele de vara). 5. Daca o accelerez de la 2600 rpm in sus, indiferent de cat de mult bruschez, si indiferent de treapta de viteza, masina merge impecabil. Masina are 130.000 km reali (am cumparat-o noua din reprezentanta). Stiu ca am un suport motor scurs, care trebuie schimbat, si ma gandesc ca si ambreiajul ar putea fi de vina, deoarece am un stil de condus mai agresiv, cu accelerari bruste, si am si vreo 2000 km tractand o rulota de 1400kg, deci fix la MMA maxim al masinii. Ceva idei despre piesele care ar putea fi suspecte in cazul meu? Am cautat pe forum, dar spetele gasite nu au legatura cu situatia mea. Multumesc anticipat de orice indiciu.
Salutare tuturor!A modificat cine turatie relanti din vcds sau soft la audi a6c6,2006,2.0tfsi?Intreb ca am turatie prea mică si vreau sa o măresc.Multumesc frumos!O zi bună!
720 este pe VCDS si merge un pic întrerupt. Daca o tin in 900 ture, merge foarte frumos, fără întreruperi. Am verificat tot, inclusiv bujii, nicio problemă, doar ca este relantiul foarte mic.