, da curaj, si mare. pe youtube gasesti o gramada de filmulete , unde se vede cum altii opresc in modul asta motorul.
Ulei?? Am fost la service sa imi fac revizia. Imi zic ca pentru masina mea trebuie sa-i pun ulei Castrol Edge 10W60. Din ce am citit aici pe forum nimeni nu recomanda uleiul asta pentru 2.0 tfsi. Ce ziceti , au dreptate cei de la service? Merci.
Fynax, cine ti-a zis ca trebuie sa pui la 2.0 TFSI, ulei 10w60 e un mare tampit. Pune doar 5w30 ,0w40 sau 5w40 de la branduri bune, gen: ENEOS,VALVOLINE,REDLINE,MOBIL 1,Shell Helix...........
Sau cauta in sectiunea Motoare si Transmisii, thread-ul Uleiuri pentru motoare benzina si afli acolo tot ce te intereseaza. Norma de ulei pentru masina ta o gasesti si in cartea masinii sau cartea service .
Inainte, sa faceti un contract (sa iti dea si un avans) si atunci cand vrei sa iti vinzi masina, sa ti-o cumpere ei........daca sunt de acord, mergi pe mana lor.
Merci pentru info. Am studiat problema mai in detaliu si uleiul care trebuie sa-l folosesc este 5W30. In carte scrie ca trebuie sa respecte VW504 00. Dar totusi de ce pe forumul vwforum se discuta despre acest 10w60 ca ar fi bun? De fapt ce e cu acest 10W60?
Daca mergi pe pista si faci racing, da, poti baga, dar dupa aia l-ai scos din motor! In carte iti scrie doar norma 504.00 sau si 502.00?
Salut, De ceva timp, am identificat un mic huruit care apare in urmatoarele situatii: - dupa pornirea la rece, asteptat 1-2 min ca turatia sa scada, apoi din greseala am atins cu piciorul putin acceleratia (n-au fost decat 1200 rpm), moment in care s-a auzit un huruit scurt la motor, nu foarte intens, si care a tinut cam 2 sec. - cu motorul cald, uneori, in D, cand o calc mai tare si intra turbina in actiune, daca e liniste in masina se aude acelasi huruit de la motor, cu mici intreruperi (doar cand e in sarcina, si calcata mai tare). Poate veni de la turbina acel zgomot? Sau ce ar trebui verificat? Am schimbat recent uleiul, dar nu e de aici, caci si cu vechiul facea la fel. In rest masina trage bine, nu are niciun lag. Multumesc.
Referitor la consumul de ulei la tipul meu de motor ce pot sa-i fac sa aflu mai exact pe unde pierde ? Cei care-si fac test consum ulei la reprezentanta, ce presupune mai exact ? Am auzit ca iti sigileaza motorul si dupa 1000 km te intorci inapoi la ei sa vada ce si cum. Ce inseamna mai exact sigilarea asta (fata de cum e motorul in mod normal) ?
De consumat da, il si consuma. Dar ce garantie am ca nu-l si pierde pe undeva? Ca e posibil si asta.. De aia vreau sa verific
Crezi ca nu s-ar vedea ceva urme pe motor sau pe scut daca ai pierde 1l la 2000 km ? E problema cunoscuta la motoarele astea, nu il pierde, il consuma. Nu te mai amagi singur.
Dupa ce am citit pe forum , am intrebat si eu la Midocar si tinand cont ca ma incadrez acolo (<5 ani si revizii doar la dealeri) mi-au zis ca intr-o prima faza se face testul de consum ulei, adica sigilarea motorului si revenit dupa un nr de km... operatiunea dureaza cam 4-5 ore (?!) si costa cam 200 ron. Stie cineva ce presupune mai concret, asta.. se desface cumva motorul ?
din ce vad mi s au dus cam 200ml in 600 km. mers 70% urban, iar saptamanal mai vedea de 1-2 ori si 5500 rpm. Nu mai tin minte inainte cat imi consuma cu celalalt ulei, poate nu verificam atat de des.. acum, dupa fiecare drum de 1-200 km ma tenteaza sa ma uit pe joja. Personal mi se pare un consum mare pt o masina din 2011. Da, stiu ce scrie si in manual, dar totusi, e mult da, am citit si cum sta treaba si la alti colegi de pe forum, si ma gandesc daca nu se poate face ceva.. Iti dai seama, ca la un 10-12 mii km, aproape ca-i faci "schimbul de ulei" p.s. Verificarea jojei e ok sa o faci cam la 5 min dupa ce ai oprit motorul, asa cum scrie in carte? eu mereu asa verificam. una iti arata dimineata cand e rece, si alta cand e cald (se vede un pic mai mult)
Eu il verific cald, la cateva minute dupa ce opresc masina. Legat de consum, esti putin la limita, iti consuma aproape dublu fata de cat imi consuma mie. Daca asta e consumul tau, oricum nu te incadrezi in nici o rechemare, ca sa iti schimbe ceva trebuie sa iti consume peste 1l/1000km. Lasand asta la o parte, oricum motorul BPJ nu e inclus in nici o actiune semnificativa, tu confunzi cu motorul 2.0 tsi de pe A5, A4 B8 samd. La tine, chiar daca ar fi o problema, cheltuiala o suporti integral. P.s. daca iti ramane consumul sub 250-300ml/1000km iti recomand sa nu stresezi inutil, cumpara 6l de ulei la revizie si completeaza la fiecare 1000km pana la maxim si aia e.
Tot TFSI e si pe A5, cam acelasi "drac" Mai urmaresc evolutia, am sa fac si un drum lung in afara sa vad cat imi ia la un regim aproape constant de mers. Ma intrebam daca nu cumva paragraful ar fi valabil si in cazul A6 C6.
Ti-am zis ca nu e acelasi lucru, desi denumirea e cam aceeasi. Ce ai tu si ce in paragraful ala sunt 2 lucruri diferite. In primul rand, tu ai distributie pe curea, iar motorul ala cu probleme la pistoane etc are distributia pe lant. Nu iti mai bate capul cu probleme inexistente, iti spun din experienta ca o sa ajungi sa cheltui bani aiurea.