1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.0 TFSI la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 29 Ian 2010.

  1. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Asta daca o avea cineva curaj sa deschida capota, cu motorul la 7-8k ture, si sa umble pe acolo :)
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    :):):), da curaj, si mare. pe youtube gasesti o gramada de filmulete , unde se vede cum altii opresc in modul asta motorul.
     
  3. Fynax 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6, BPJ,2.0 TFSI,2011
    Ulei??

    Am fost la service sa imi fac revizia. Imi zic ca pentru masina mea trebuie sa-i pun ulei Castrol Edge 10W60. Din ce am citit aici pe forum nimeni nu recomanda uleiul asta pentru 2.0 tfsi. Ce ziceti , au dreptate cei de la service?
    Merci.
     
  4. maximus_07

    maximus_07 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4B8,2.0TFSI,132kw,2009.
    Fynax, cine ti-a zis ca trebuie sa pui la 2.0 TFSI, ulei 10w60 e un mare tampit. Pune doar 5w30 ,0w40 sau 5w40 de la branduri bune, gen: ENEOS,VALVOLINE,REDLINE,MOBIL 1,Shell Helix...........
     
  5. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Sau cauta in sectiunea Motoare si Transmisii, thread-ul Uleiuri pentru motoare benzina si afli acolo tot ce te intereseaza.
    Norma de ulei pentru masina ta o gasesti si in cartea masinii sau cartea service :).
     
    Ultima editare: 4 Mar 2015
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Inainte, sa faceti un contract (sa iti dea si un avans) si atunci cand vrei sa iti vinzi masina, sa ti-o cumpere ei........daca sunt de acord, mergi pe mana lor.:)
     
  7. Fynax 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6, BPJ,2.0 TFSI,2011
    Merci pentru info. Am studiat problema mai in detaliu si uleiul care trebuie sa-l folosesc este 5W30. In carte scrie ca trebuie sa respecte VW504 00.
    Dar totusi de ce pe forumul vwforum se discuta despre acest 10w60 ca ar fi bun? De fapt ce e cu acest 10W60?
     
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Daca mergi pe pista si faci racing, da, poti baga, dar dupa aia l-ai scos din motor! In carte iti scrie doar norma 504.00 sau si 502.00?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fynax discutia despre uleiuri la masina ta o continui in topicul indicat anterior. Multumesc.
     
  10. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Salut,
    De ceva timp, am identificat un mic huruit care apare in urmatoarele situatii:
    - dupa pornirea la rece, asteptat 1-2 min ca turatia sa scada, apoi din greseala am atins cu piciorul putin acceleratia (n-au fost decat 1200 rpm), moment in care s-a auzit un huruit scurt la motor, nu foarte intens, si care a tinut cam 2 sec.
    - cu motorul cald, uneori, in D, cand o calc mai tare si intra turbina in actiune, daca e liniste in masina se aude acelasi huruit de la motor, cu mici intreruperi (doar cand e in sarcina, si calcata mai tare).

    Poate veni de la turbina acel zgomot? Sau ce ar trebui verificat? Am schimbat recent uleiul, dar nu e de aici, caci si cu vechiul facea la fel.
    In rest masina trage bine, nu are niciun lag.
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mar 2015
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Referitor la consumul de ulei la tipul meu de motor ce pot sa-i fac sa aflu mai exact pe unde pierde ? Cei care-si fac test consum ulei la reprezentanta, ce presupune mai exact ? Am auzit ca iti sigileaza motorul si dupa 1000 km te intorci inapoi la ei sa vada ce si cum. Ce inseamna mai exact sigilarea asta (fata de cum e motorul in mod normal) ?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Apr 2015
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu il pierde, il consuma ca pe benzina. :)
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    De consumat da, il si consuma. Dar ce garantie am ca nu-l si pierde pe undeva? Ca e posibil si asta.. :) De aia vreau sa verific
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Crezi ca nu s-ar vedea ceva urme pe motor sau pe scut daca ai pierde 1l la 2000 km ?
    E problema cunoscuta la motoarele astea, nu il pierde, il consuma. Nu te mai amagi singur.
     
  15. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Dupa ce am citit pe forum , am intrebat si eu la Midocar si tinand cont ca ma incadrez acolo (<5 ani si revizii doar la dealeri) mi-au zis ca intr-o prima faza se face testul de consum ulei, adica sigilarea motorului si revenit dupa un nr de km... operatiunea dureaza cam 4-5 ore (?!) si costa cam 200 ron. Stie cineva ce presupune mai concret, asta.. se desface cumva motorul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Apr 2015
  16. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Roger, tie cat iti consuma acum?
     
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    din ce vad mi s au dus cam 200ml in 600 km. mers 70% urban, iar saptamanal mai vedea de 1-2 ori si 5500 rpm. Nu mai tin minte inainte cat imi consuma cu celalalt ulei, poate nu verificam atat de des.. acum, dupa fiecare drum de 1-200 km ma tenteaza sa ma uit pe joja. Personal mi se pare un consum mare pt o masina din 2011. Da, stiu ce scrie si in manual, dar totusi, e mult :) da, am citit si cum sta treaba si la alti colegi de pe forum, si ma gandesc daca nu se poate face ceva..
    Iti dai seama, ca la un 10-12 mii km, aproape ca-i faci "schimbul de ulei" :)
    p.s. Verificarea jojei e ok sa o faci cam la 5 min dupa ce ai oprit motorul, asa cum scrie in carte? eu mereu asa verificam. una iti arata dimineata cand e rece, si alta cand e cald (se vede un pic mai mult)
     
    Ultima editare: 16 Apr 2015
  18. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Eu il verific cald, la cateva minute dupa ce opresc masina. Legat de consum, esti putin la limita, iti consuma aproape dublu fata de cat imi consuma mie. Daca asta e consumul tau, oricum nu te incadrezi in nici o rechemare, ca sa iti schimbe ceva trebuie sa iti consume peste 1l/1000km. Lasand asta la o parte, oricum motorul BPJ nu e inclus in nici o actiune semnificativa, tu confunzi cu motorul 2.0 tsi de pe A5, A4 B8 samd. La tine, chiar daca ar fi o problema, cheltuiala o suporti integral.
    P.s. daca iti ramane consumul sub 250-300ml/1000km iti recomand sa nu stresezi inutil, cumpara 6l de ulei la revizie si completeaza la fiecare 1000km pana la maxim si aia e.
     
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Tot TFSI e si pe A5, cam acelasi "drac" :)
    Mai urmaresc evolutia, am sa fac si un drum lung in afara sa vad cat imi ia la un regim aproape constant de mers.
    Ma intrebam daca nu cumva paragraful
    ar fi valabil si in cazul A6 C6.
     
  20. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ti-am zis ca nu e acelasi lucru, desi denumirea e cam aceeasi. Ce ai tu si ce in paragraful ala sunt 2 lucruri diferite. In primul rand, tu ai distributie pe curea, iar motorul ala cu probleme la pistoane etc are distributia pe lant.
    Nu iti mai bate capul cu probleme inexistente, iti spun din experienta ca o sa ajungi sa cheltui bani aiurea.
     
    Ultima editare: 17 Apr 2015

Distribuie pagina asta