Din cunostintele mele despre tfsi este foarte normal sa pape ulei. Tachetii se pot proba...ii apesi in jos....cei care se apasa usor si nu revin inapoi sus sunt kapput. Si da se schimba toti 16, cei noi pusi se pun descarcati de ulei pentru a nu leza in primele invartiri camele axelor cu came.
Pierderi n-am pe nicaieri, motorul e curat in exterior peste tot. Zilele astea mai desfac furtunul de la intercooler, sa vad cat ulei mai e si pe acolo. In rest, il arde pur si simplu..toba e cam neagra inauntru. M-am si dat la ea ce-i drept, mai ales in depasiri..cu cat merg mai turat cu atat papa mai mult
Cati bani bagi pe ulei.. e nesemnificativ. Las' ca are si benzinaru placerea lui Eu nu mi-as lua diesel niciodata.
E un consum normal la 2.0tfsi 200ml/1000km. La 10.000km te costa in plus 60-70lei uleiul pt completat, vreo 10l de benzina..sa fim seriosi, e un cost nesemnificativ.
Eu tot la benzina as ramane si asa Nu pot sa zic ca merg foarte putin, in 2 ani si ceva am facut 50.000 km. Consumul a devenit una din cele mai mici probleme Ma gandesc de ce aia de la firma de asigurari unde a fost masina inainte nu au optat pt diesel.. in 3 ani reduceau bine din costuri
Care ar mai fi cauzele pentru care tremura motorul cand dau la automat? Verificat: tampon motor (ala central) - ok, cele hidraulice - stanga/dreapta - ok, nu prezinta scurgeri, etc., bujiile sunt ok. Mai poate fi cumva de la bobinele de inductie, sau are vreo legatura?
Va salut, Trebuie sa schimb si eu kitul la distributia variabila. cei care ati facut acest lucru ati schimbat si variatorul? sau doar lant si intinzator? multumesc.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7013321-A-quick-D-I-Y-Cam-Chain-and-Tensioner-*BPY-engines Mai sunt necesare o serie de garnituri si suruburi, ai lista in DIY de mai sus. Bafta!
Salut, Si eu am 2.0TFSI dar ma tot uimesc pe aici de consumul de ulei, masina a fost adusa in tara anul trecut si imediat i-am facut si schimbul de ulei, Liqui Moly 5w30 sau 5w40 ..unul din ele. Verific lunar joja sa nu am surprzie.. tin sa-ti spun ca masina mi-a mancat maxim 100 de gramde de ulei pana acum ! Saptamana trecuta masina a facut 15000 km si urmeaza sa ii fac schimbul de ulei si de filtre. Iti recomand si o curatare de admisie (vezi un post de al meu). Rontanitul la pornire il am si eu, mai rar cand e cald motorul dar totusi persista. Problema cu vibratiile eu am rezolvat partial prin schimbarea intinzatorului de la cureaua de accesorii + curea, vibratiile sunt inca acolo dar mai usoare.
Salut, Saptamana asta vreau sa ii schimb bujiile si m-am orientat catre NGK 2667 BKR7EIX Iridium sau Denso IK22, aveti alte sugestii ? O bobina avea usoare urme de rugina inca de cand am luat masina dar acum se pare ca au mai aparut cateva puncte si as vrea sa le schimb si pe ele, aici am nevoie de sugestii daca aveti sunt bine primite.
Buna seara!Va deranjez si eu cu o intrebare.Am un audi a6c6 2.0tfsi 2006 si de putin timp ma confrunt cu o problema.Dimineata,la prima pornire,imi invarte motorul un pic mai mult,iar dupa pornire,la circa 30 secunde incepe sa imi intrerupa si asa ramane si la relanti.In mers nu mai are nici puterea care o avea.Am schimbat bujiile si filtru de benzina,dar nicio schimbare.Am bagat-o pe tester si mi-a dat o eroare de presiune scazuta la combustibil.Atasez eroarea ce mi-a dat-o pe tester.Va multumesc!
De ce nu rezolvi problema senzorului G66 ? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135