1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.4 la A6 C6 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Razvann13, 25 Mai 2015.

  1. Razvann13

    Razvann13 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    Middelburg, Olanda
    Masina:
    Audi A6, 2400 benzina cutie automata tiptronic 7 viteze, an 2005
    Consum de ulei 0, 5l la 800km e normal? Care ar fi solutia remedierii acestui consum de ulei?
    Masina abia am achizitionat-o!
    Sa ii fac un schimb de ulei ar remedia aceasta problema?
    Plus ca la turatie mica schimba vitezele foarte rapid si tremura un pic intre schimbul de viteze si ajunge la a 5a sau a 6a viteza la 60-70km/h apoi functioneaza bine!
    Daca o turez mai tare la plecare de pe loc in optiunea ''Drive'' schimbul de viteze se face normal si nu mai tremura intre vitezele 4-5-6!
    E NORMAL asa ceva?
    S-a aprins si becul de '' check engine'' in bord dar nu intermitent ci doar sta aprins!
    La turatie mai mare, de exemplu pe optiunea de Sport in cutia de viteze masina merge exceptional, ba chiar fuge de rupe pamantul!
    M-am gandit sa fac :
    1. schimb de ulei la cutie!
    2. schimb de ulei la motor
    3. schimb de filtru de combustibil

    Credeti ca ar putea remedia aceste probleme existente?

    Astept Orice propunere / solutie! ar fi de ajutor! Solutiile devin constructive atunci cand exista un dialog! Multumesc anticipat!
     
    Schatten05 apreciază asta.
  2. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Salutare
    In primul rand bine ai venit pe forum.
    Motorizarea de pe masina te este ceva mai rar intalnita la noi in tara, atat si experienta fata de comportamentul acestui motor.
    In ce a ce priveste consumul de ulei, depinde ce marca si tip de ulei folosesti
    (incearca sa schimbi marca sau tipul).
    Cat despre cutie, acolo sunt probleme ceva mai delicate.
    In primul rand ar trebui sa stii tot istoricul de service al masinii (pentru intretinere si service la cutie) sa poti actiona mai departe.
    Cat despre interventii la cutie, incerca sa gasesti un service numai de cutii automate (acolo poti gasii oameni capabili)
    Succes
     
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Razvane, ai nevoie de un service competent, pentru ca din cele relatate de tine ai mai multe probleme serioase la masina. Cauzele pot fi multiple, iar eventuale solutii propuse s-ar putea sa te incurce si mai mult.
    Punctele 2+3 le poti face oricand, nu au cu ce sa dauneze. Legat de schimbul de ulei la cutie, s-ar putea sa il faci degeaba. Bafta!
     
  4. Cata79 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    A6 2.4 v6. 2005
    A6 c6 2.4 v6 benzina

    Salutare, de curand am achizitionat un A6 2.4 v6 benzina 2005, 128.000 km reali. Mai am 1500 km pana la revizie si s-a aprins becul de la ulei cum ca ar fi nivelul minim, intrebarea mea este , e ceva normal sau trebuie sa-mi fac griji pentru consumul de ulei.

    Am adaugat cam 1litru si acum e ok.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E ceva normal. Orice motor consuma ulei (mai mult sau mai putin). Citeste manualul de utilizare si intretinere al masinii. Acolo ai multe raspunsuri la intrebarile pe care nu stii raspunsul.
     
  6. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Tot acelasi motor am si eu, 2.4 quattro.
    Nu cunosc f bine, uleiul de la cutia de viteze la cati km se schimba ? Acum am 143.000 km . Cata79 tu ce consum ai cu a ta?
     
    Schatten05 apreciază asta.
  7. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Eroare VAG Camshaft

    Salut,

    Mi-am achizitionat recent un cablu VAG, si vad ca-mi tot apare eroarea urmatoare :


    Address 01: Engine Labels: 06E-910-552-BDW.clb
    Control Module Part Number: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
    Component and/or Version: 2.4l V6 MPI 0010

    2 Faults Found:

    000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
    P0011 - 008 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00001000
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 40
    Mileage: 144835 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.08.25
    Time: 09:53:13

    Freeze Frame:
    RPM: 800 /min
    Mass Air / Rev.: 136.3 mg/str
    Temperature: 31.5°C
    Idle
    Bin. Bits: 00000000
    Steering Angle: 109.81°

    000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
    P0010 - 008 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 40
    Mileage: 144835 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.08.25
    Time: 09:53:41

    Freeze Frame:
    RPM: 1216 /min
    Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str
    Temperature: 34.5°C
    Idle
    Bin. Bits: 01000000
    Steering Angle: 100.89°


    Readiness: 0010 0001.


    Am mai gasit pe unele forumuri ca se numeste 16395. Aici pe forum clubaudi am gasit ceva legat de motorul 1.8T, care nu stiu daca este pe lant sau nu distributia.

    Are cineva idee de la ce poate fi si ce pot face?

    Multumesc.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  8. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Este legat de distributia variabila care este pe lant, sa defazat axa cu came de pe admisie pe bank 1
     
    Schatten05 apreciază asta.
  9. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Multumesc pentru raspunsul rapid. Care ar fi solutia pentru problema asta?
     
    Schatten05 apreciază asta.
  10. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Salut,

    Acum 2 luni de zile am fost la un mecanic, care se pare ca mi-a distrus masina. Am inteles ca trebuie schimbata distributia, avea nu stiu ce eroare de over advanced .
    Dupa schimbat de distibutie am plecat la drum ( lucrez in Slovacia) la doua zile. Aproape de granita cu Slovacia motorul a inceput sa tremure. Am fost cu masina la reprezentanta Audi aici, si mi-au dat urmatorul diagnostic. Mi-au spus ca trebuie sa dea motorul jos si sa-l verifice, manopera fiind de cel putin 1500 de euro... Ma poate ajuta cineva cu o idee ? Cam care ar putea sa fie problema? Este in slovaca, dar codurile de erori cred ca sunt universale.
    Cu ala care "mi-a reparat" masina in Romania nu am cum sa ma inteleg, este un service de cartier... Nu stiu de ce s-a bagat daca habar nu a avut ce a facut. Nu am timp sa merg la avocat... Nu-mi permite locul de munca atata timp liber.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din ce am reusit eu sa traduc, se pare ca este sarita distributia. Axul cu came nu este in pozitie, nu ai scanteie pe cativa cilindri, ai o valvola blocata pe deschis si alte maruntisuri. Din pacate find pe lant distributia, trebuie demontat de pe masina motorul.
    Cand ai facut distributia, a fost dat jos motorul?
     
  12. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Multumesc de raspuns. Motorul a fost dat jos la inceputul lui ianuarie, masina am luat-o de la service pe 24 ianuarie. De cand am ajuns in Slovacia nu am mai mers cu masina decat pana la service sa-i fac constatare... Adica in jur de 100 km. Am mai gasit un service langa orasul unde sunt care cica ar fi bun tipul. Zicea ca in jur de 1000 de euro manopera + piese. Asta mi-au zis si audi, 1500+piese. Teama mea este sa nu fie si alte piese defecte, pentru ca deja ajung la niste sume enorme....
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca acum nu bat pistoanele in capul supapelor, atunci nu ar trebui sa fie stricaciuni. Din erori pare doar sarita distributia. Nu incerca sa il mai pornesti, risti sa faci alte daune. Poate dupa ce este demontat, se constata ca nu este stricat nimic si scapi doar cu manopera, si pusul la punct.
     
  14. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Trebuie sa o pornesc ca sa ajung la service. In mers pare sa mearga ok masina, nu am accelerat-o brusc ceva, maxim 2500-3000 de ture, dar merge. Multumesc de info.
     
  15. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Cred ca ti-au luat banii degeaba pe inlocuit distributia deoarece erorile se refera la distributia variabila, la distributiile pe lant intinzatoarele hidraulice sunt problema.
    Avand in vedere ca nu au umblat unde trebuie si au inlocuit ceva ce nu era defect, sa intamplat sa sara de la punct.
     
  16. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Scuze, dar nu am inteles exact. Deci ar trebui sa mai schimb ceva acum? Mi-a schimbat cica toate intinzatoarele si patine... si toate lanturile...
     
  17. Raul Perțe

    Raul Perțe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI Ultra, 2015
    Salut, am cumpărat un A6 C6 2.4 V6 din 2005 în Decembrie și acum două săptămâni, din cauza nivelului scăzut de ulei, s-a auzit acel zgomot de lanțuri metalice care se freacă la rece. Am completat cu ulei și la câteva zile a început să-mi tremure mașina la relanti.

    La tester, îmi dă o eroare de la senzorul axelor cu came de pe bank 1 și rateuri ale pistoanelor de pe partea dreaptă. Mașina trage în continuare la fel.

    Am consultat mai mulți mecanici sau meșteri și ei au ajuns la următoarele concluzii:

    a) Mecanic 1 (fără să desfacă motorul)
    - ar putea să fie sărită axa cu came sau variatorul, plus încă nu știu câte alte chestii

    2) Mecanic 2 (a desfăcut ceva capace pe acolo)
    - nu știe exact, dar a mai vorbit cu alții și cică ar putea să fie sărită distribuția
    - axele cu came sunt ok.

    3) Mecanic 3 (a desfăcut ceva din motor)
    - s-a uitat la distribuție, a zis că nu-i sărită, ci e chiar ok.
    - el e 99% sigur că e de la variator (care s-ar fi blocat într-o anumită poziție)

    Ultimul mecanic / meșter mi-a spus că el dacă ar fi în locul meu nici măcar nu ar schimba variatorul ăla și că mașina ar trebui să mai meargă mult și bine. Singurul inconvenient este tremuratul motorului la relanti.

    Sfaturi? :)
     
  18. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Daca eroarea este aceeasi care o am si eu... nu are nimic distributia... M-am ars rau de tot pe faza asta, greseala mea ca nu am citit mai mult inainte si mai mare greseala la mecanici si bagatori de seama ca sunt incompetenti. Iti apare check in bord?
     
  19. Raul Perțe

    Raul Perțe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI Ultra, 2015
    Nu-mi apare nimic, dar s-a aprins martorul de sonda lambda.
     
  20. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Unde ai facut diagnoza? Service Audi ? Parerea mea este sa te duci la service Audi, ei pot sa faca o diagnoza corecta si sa-ti spuna care este problema. Te costa mai mult, dar macar stii ca lucreaza cu softurile care trebuie.
     

Distribuie pagina asta