Salut baiet, La mine doar cand este motorul rece, cand pornesc, intra socul automat dupa care scade pana tremura motorul vreo 3 secunde dupa care isi revine. Ceva sugestii ?
Salutare, Am un audi A4 B5 1997 motor 2.6 benzina si la pornire la rece porneste perfect dar dupa vreo 3 secunde scade ralantiul foarte mult pana tremura motorul foarte tare dupa care isi revine si merge perfect toata ziua. Daca opresc doar trei patru ore, nu face, dar daca sta oprita cateva zile face mai urat doar la pornire). Cand e cald motorul daca opresc de exemplu la semafor nu scade intotdeauna ralantiul, ramane la 1200 rpm iar daca bag in viteza tin frana apasata si ii dau un mic soc din ambreiaj sa tremure motorul scade imediat. Daca cineva stie ce are va multumesc anticipat ?
Verifica valva by-pass si tot ce tine de admisie, posibil trage are fals pe undeva, nu e normal sa ai 1200 rpm la relanti la un v6.
Eu aveam o problema asemanatoare cu relantiul la 2.6 - cand nu aveam baterie buna. Oscila pana la 2500RPM cateva minute pana cand alternatorul mai incarca putin bateria si se rezolva doar cu o oprire ai o repornire a acestuia.. Referior la acest motor, voua cat ulei va consuma?.. L-a segmentat careva? Ce consum de combustibil aveti?
Salut Sunt nou pe acest forum. Am o problema cu mașina mea A4 B5 mootor 2.6 far Quattro: cand motorul este rece si las accelerație, daca apăs accelerația brusc, smuceste si imi da in nas (un soc). Am schimbat filtrul de benzina si cel de aer si tot asa face. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
A4 B5 2.6 ABC benzina la temperaturi exterioare de peste 30-35 grade "da in nas"/nu se tureaza/tinde sa se opreasca/da rateuri: • nu conteaza ca este prima pornire sau este deja in mers. • uneori isi revine daca apesi de mai multe ori pedala de acceleratie sa o duci la peste 3000rpm insa foarte greu si cu multe rateuri. • bobina schimbata insa cu una second hand intrucat anul trecut nu am mai reusit sa o pornesc deloc. • bujiile sunt noi. • se manifesta la fel indiferent de nivelul combistibilului in rezervor. • in zilele foarte calduroase in bord imi creste temperatura apei la 100-110 grade mai ales cand stau la stop in trafic. Posibile cauze ? Anul trecut am patit la fel sit tot doar pe perioada verii..
Update: Schimbat senzor temperatura motor plus dat jos si curatat clapeta de acceleratie. Uitasem sa spun ca si IAC-ul a fost inlocuit.. Face la fel desi afara ploua si erau sub 30 de grade!!! Pompa de benzina unde as putea merge sa o testez?!? Sa fie ECU?! Ce sa fie?! Sent from my iPhone using Tapatalk
Am schimbat pompa de benzina. Am pus o pompa de 1.8T. Cred ca mersul cu putina benzina a fost problema. Se incingea in lipsa lichidului plus temperatura exterioara, aia a fost. Momentan fășie, nu se mai bâlbâie [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk