1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AAN 2.2 20v Turbo - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Linia de modele S' creată de kellu, 18 Mar 2008.

  1. levi_sae 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi c4s4 2,2t
    spune-mi te rog cum se numeste ceasul afr si la ce suma ajunge la noi? in rest numai goodies ai pe acolo, inca o masina 370+..........sau?

    si nu ma pot abtine sa nu-l contrazic pe bogdan, sigla Sline pe grila unui b3 cu capota de b4 ESTE TUNING, se numeste kitsch tuning:p
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2012
  2. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Cauta pe s2 forum,nu mai stiu cum se numeste.Este afr wideband cu senzor de boost inclus.Atentie la taxa vamala daca o sa comanzi din state.
     
  3. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Fereasca Dumnezeu :)) Cum adica 370 ?!?!?!?! Cu nesimtirea aia de HOLSET :)) Eu preconizez 450 tinand cont de toate bunatatile de acolo ... :D

    Abia astept sa vedem rezultatul !!!
     
  4. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Ex Audi S6 c4

    Cu parere de rau anunt ca am vandut masina ,deci am iesit din familia 5L 20V Turbo.Bafta la toti
     
  5. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Cui si cu cat?:ohmy:
    Sper ca lui Marius;)
    Pacat ca nu ai apucat sa vezi ce poate cu adevarat,chiar si stock.Nu mai vorbim cu un soft generic,sau un setupr s2 sau ca cel al lui Bart...Intr-un fel imi pare rau ca ai renuntat,intr-un fel imi pare bine..Sper ca multa lume sa se plictiseasca de 20vt..eu mai am loc...
    Asa e in tara asta.Majoritatea masinilor nu au mers 100% stock niciodata.Din pacate pt useri si din fericire pt altii...
     
    Ultima editare: 16 Oct 2012
  6. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Am vandut-o unui baiat din bucuresti care o stia de ceva vreme.Ai dreptate ca nu am apucat sa vad ce poate cu adevarat dar din motive solide am fost nevoit sa o vand nu de altceva.Am dat-o cu 3500 un pret la care le iei de afara neinscrise ,stiu!
     
  7. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    O sa plangi mult dupa ea, crede-ma. Eu nici azi, dupa aproape 4 ani, nu mi-am revenit. :)
     
  8. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Si eu fac acelasi lucru .... Totusi ma bucur ca , exista cineva care o sa aiba grija ca motorul sa aiba parte de tot ce este mai bun :) Imi doresc cu nerabdare sa ajung la Cluj si sa conduc bestia lui Bart :D
     
  9. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Deci !!!! Am iesit in seara asta cu Bart si ne'am plimbat su S2-ul ... INCREDIBIL !!!!!!!!!!!! Nu si NU ma asteptam ca sa traga in halul asta ... Pur si simplu 100 - 200 14 secunde :))

    Cert este ca masina se comporta fenomenal la viteze mari iar partea cu frana violenta de la 180 kmh ... am ramas fara cuvinte si doresc pe aceasta cale sa scot la vanzare un rinichi :))


    Seara buna tuturor !
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Noi 2012
  10. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Sanatos? :)))
     
  11. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    marius555 Asa deci...Cu ala negru cand te plimba ? Ca sa scoti la vanzare si celalalt rinichi :p
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Noi 2012
  12. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Pai bine mai Bogdane , mai pui si sare pe rana :) Cu S2'ul negru o sa ma plimb cand termini tu restaurarea ...si sper sa se intample cat mai curand :)

    Raducu , sanatos rinichiul cred !!! Eu nu prea :)

    Am acutalmente urmatoarea problema : daca sa merg spre un 535d sau sa raman la 20vt!
     
  13. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Ai bani de dat la stat?
     
  14. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Marius,daca nu ai timp,chef,bani si nervi mai ales de o masina veche mergi pe varianta bmw.Insa nu asa o motorizare.De fapt nu asa o masina.Dar daca nu iti place octavia 4motion nu am ce sa iti fac:)
    Un 20vt iti va readuce zambetul pe buze de fiecare data cand vei termina o noua si o noua reparatie/reconditionare:lmfao:
     
  15. Corsaru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 200 20V Turbo Quattro , 3B, 1990 / Subaru Forester S-turbo
    Salutare,

    Cine mă îndruma si pe mine de unde sa-mi cumpar furtunul de la turbo ( Michelinul :)) la un preț rezonabil. E vorba de 3B
     
  16. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Salut. Daca este cel dintre debitmetru si turbina si care are iesirile pentru N75 si DV si este IDENTIC cu cel de AAN este 400 de ron la reprezentanta. Sincer nu prea as recomanda second , dar este doar parerea mea. Mai exista varianta siliconica la apikol/034 pentru o turbina mai mare , dar nu cred ca este cazul aici de fata .

    Da'mi un semn daca vrei sa iti recomand alta sursa pe care NU pot sa o mentionez aici :)
     
  17. Corsaru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 200 20V Turbo Quattro , 3B, 1990 / Subaru Forester S-turbo
  18. Corsaru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 200 20V Turbo Quattro , 3B, 1990 / Subaru Forester S-turbo
    Am luat de pe eBay, am ce sa pun in brad de craniun :)))
     
  19. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Felicitari :) Deci ai fost cuminte :) Totusi , mosul nu putea sa vina si un k24-7200 si o pereche de injectoare ?
     
  20. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Doamne fere':)) Am vazut un anunt in care un "concetatean" vinde o chestie numita S6 la pretul de 10.000 ( a se citii zecemiideeuro ). Nu este nici o problema , omul cere ca doar este dreptul lui dar in momentul in care masina are anumite modificari sau mai stiu ce minune ...

    Inca odata , doamne fere' :)
     

Distribuie pagina asta