1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AAN 2.2 20v Turbo - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Linia de modele S' creată de kellu, 18 Mar 2008.

  1. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Masina arata ireprosabil...dar fiind din Anglia,nu ma mira ca ai gasit placutele in starea aceea...astia sunt "ucigasi: de masini nu altceva..pana ce nu cade ceva si nu raman pe drum sa vina AA sau RAC,sau alta frima privata de depanare nu fac nimica la masina,de fapt habar nu au....nici nu stiu ce inseamna intretinerea la masina o verificare de ulei,apa..lichid de parbriz,intra pe google ca sa caute cum sa toarne etc,marea majoritate sunt paraleli cu tot ceea ce inseamna autovehicul
    Bine ca ai observat sa o poti remedia,fara sa afecteze discurile
    Succes
     
  2. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    zolik Ucigasi de masini sunt romanii,drept dovada in tara noastra nu am vazut nici un s4/s6 in stare impecabila.Ucigasi de masini sunt romanii,drept dovada existenta pe piata de piese cu cost den 15-20 ron.

    Marius de la temperatura cred ca au ajuns asa.Trebuie sa te gandesti serios la un upgrade de frane.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iun 2014
  3. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
  4. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Nu vreau sa fiu offtopic , dar o sa atasez cateva poze de pe s2forum de la intalnirea de 20 de ani @Ingolstadt Audi Museum ...

    Cuvintele sunt de prisos ... Din pacate a fost o mica "neintelegere" intre reprezentatii Audi si posesorii de RS2 legata de piese / preturi / respect pentru traditie.
     
  5. alex mrs

    alex mrs 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    s6, 2.2t, 1995
    Salutare,
    Am achizitionat si eu de curand un S6 2.2 T Quattro cod motor AAN si am ceva probleme cu el: daca aveti idee imi da defect intermitent pe senzor de altitudine care nu stiu unde e pozitionat si inca un defect ar fi revolution senzor care apare cu eroare permanenta.
    Masina imediat cum o pornesc ii dau jar, merge de rupe, dupa aia dintr-o data nu mai are aceeasi putere indiferent ca masina e rece sau calda de obicei cand e calda o las 5 minute si trage prima pedala de rupe. Am luat-o de o saptamana si as vrea sa fac motorul sa traga si sa mearga cum ar trebui. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Sep 2014
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Uite aici mai multe detalii despre senzorul de altitudine.

    Revolution sensor parca este de fapt speed sensor, numai retin exact.
     
  7. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Nu faci nimic pana nu verifici bobinele !!!

    Dai capacul jos ( bobinele sunt prinse pe el ) si te uiti cu mare atentie la starea lor ! Cablaj , pipe , urme de ulei ... crapaturi... etc ....
     
  8. alex mrs

    alex mrs 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    s6, 2.2t, 1995
    Aveam un pic de ulei acolo de la garnitura aia de la capacul de chiulasa. Cablajul e ok o pipa e mai urata. Din ce am inteles revolution senzor este acelasi lucru cu speed senzor adica cel care citeste arborele.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Sep 2014
  9. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Deci , pe scurt , bobinele sunt duse:)

    Pretul uneia este mai mult decat urias si , in consecinta nu vei avea de ales :)

    Costuri :
    - cablaj 1.8t pentru AAN = 200 E ( unul profi care sa tina suficient timp ) sau homemade = 100 E ( mufe , pini , cabluri de calitate , indemanare , etc )
    - bobine 2.0 tfsi ( 5 bucati + una in torpedou ) = 200 E

    In felul acesta renunti si la amplificatoarele de V6 care pot claca oricand !
     
  10. alex mrs

    alex mrs 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    s6, 2.2t, 1995
    dar de ce spui ca sunt duse bobinele ptr ca motorul merge rotund nu are intreruperi ....?
     
  11. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Pentru ca, intamplator cunosc motorul asta :) Faptul ca merge rotund la relanti chiar si cand ajunge in regimul de lucru nu inseamna nimic :)

    Posibil sa ai probleme si cu valva solenoida N75 si sa circuli fara turbina cateodata ... Trebuiesc luate prin eliminare !

    Cel mai apropiat de tine este Bogdan si nu ar strica sa dai o fuga la Cluj.
     
  12. bartolomeus

    bartolomeus 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    Fişcălia
    Masina:
    Audi 4000cs
    Nu stiu daca bobinele sunt cauza.
    Dar iti pot spune ca bobinele care le ai pe masina pot sa inceapa sa nu mai funtioneze la capacitate maxima.
    Bobinele de ultima generatie nu sunt asa. Ele ori functioneaza ori sunt stricate. Ceea ce este foarte OK.
    Referitor la faptul ca motorul trage numai cand vrea el - nu ai sa gasesti niciodata solutia pe forumuri din Romania.
    Iti sugerez s2forum unde sunt dezbatute pe larg orice fel de probleme.
    Si din pacate trebuie sa o iei pe incercate. Nu merge sa gasesti problema din prima.
    Eu unul as incepe cu un boost leak test. Adica sa iti verifici etansietatea sistemului de boost.
    Daca nu ai timp de stat pe forumuri si vrei sa iti repari masina urgent, du-te la Bogdan in CJ. Asta e cel mai bun sfat care il poti primi referitor la problema ta.
     
  13. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Uite ca a trecut ceva timp si avem un nou posesor :)
    Misterios ce-i drept si, care se lasa asteptat ....

    Ai idee WUG de cine vorbesc aici ?! :)
     
  14. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Cred ca tu esti mai nerabdator ca mine sa o vezi cum urca-n ture. Acum daca tot m-ai dat in vileag nu pot decat sa-ti multumesc. :) Partea mai stresanta este ca as vrea sa vin cu ea la intalnirea de la Dambu Morii si nu stiu daca voi reusi.
     
  15. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Pentru ca nu a mai postat nimeni de secole , o sa revin cu unele poze facute astazi :thrashi:
     
  16. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Ce-mi pare rau ca am dat-o :(
     
  17. Machine_23

    Machine_23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 80 Avant 1.6 ADA, Audi S6 Avant 2.2 AAN
    :) Ai dat-o cu inima rea? Nu ai motive de regret! Masina este pe maini bune si procesul de restaurare se apropie de final ;)
     
  18. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Am momentele mele de nostalgie :),dar ma bucur ca a ajuns pe mana unui pasionat :)
     
  19. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Raducu , o sa iti para si mai rau dupa ce o sa vezi ce face WUG cu numai 2500 de euro... aici incluzand : turbina , injectoare , exhaust , articulatie fata / spate, roti 18" :)

    Rezultat undeva la 450 hp :)
     
  20. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Ma tot gandesc sa revin la S :)
     

Distribuie pagina asta