Motor cod AAN 2.2 20v Turbo - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Linia de modele S' creată de kellu, 18 Mar 2008.

  1. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    In banii aia sunt incluse si upgrade de IC, soft? Nu de alta, dar caii aia nu cresc doar din ce ai enumarat tu.. Ca sa nu mai zic de upgrade de ambreiaj :) In alta ordine de idei, abia astept sa mai vad un 2.2T cu potential.
     
  2. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Nu este cazul de IC pentru puterea asta. Se descurca onorabil :) Pe de alta parte , soft-ul o sa fie facut custom la BZ , si cu ajutorul lui PRJ .

    Este discutabil upgrade-ul de ambreiaj ... masina nu va fi folosita la curse de drag unde se prajeste un stage 1 din 5 plecari , totusi, va fi o masina de zi cu zi in traficul din Bucuresti :)

    Intr-o alta ordine de idei , fiind vorba de un GT30R, spool-ul este undeva la 3500 rpm si imi vine greu sa cred ca acolo esti inca cu piciorul in ambreiaj.

    ---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:42 ----------

    Eu unul merg pe un setup mai calm si linistit :) Cei care ma cunosc pot sa confirme ( si rog rautaciosii sa se abtina ! ) Am achizionat turbina de rs2 si voi alege calea mai soft :)
     
  3. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Mmm, PRJ. Treaba e foarte buna inseamna. Spor la treaba si sper sa ne vedem pe la intalniri cand vine caldura.
     
  4. bartolomeus

    bartolomeus 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    Fişcălia
    Masina:
    Audi 4000cs
    2500 de euro? Sa fim seriosi! :asskicking:
    O sa scriu cateva cheltuieli minime care imi vin in cap: 485 galeria de evacuare, 500 turbo, 100 injectoare, 150 pompa benzina, 500 ambreiaj, 500 evacuare noua, 500 remap. Gata ma opresc.


    Si nu vreau sa fiu pesimist dar un motor de 2.2t trebuie sa aiba uzura mica pentru a duce un turbo de 450 de cai. Plus ca la aceasta putere ii vor trebui alte biele.
    Ii doresc succes lui WUG dar tare ma tem ca va trebui sa isi reconditioneze motorul.
     
    Ultima editare: 18 Apr 2015
  5. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Dmitri folosea pentru soft un controller de la 14point pentru afr wideband si boost.Din motronic avea input pt restul parametrilor si totalul il loga intr-un "dispozitiv"software creatie proprie.Ai luat in calcul si 250 eur pt controller cu sonda wideband,egt,senzor presiune benzina si boost senzor?
    Ar mai fi nevoie de o pompa 044 de la bosch,desi pe piata sunt multe variante la 1/2 cost nu am intalnit una care sa faca fata pe termen mediu macar.Inca 200 eur(nu replica).Ai luat in calcul si asta?
    Ecu are nevoie de un map de 3.5 bar si sockets.+un set de eproame 87c256 si 27c512.
    Downpipe de fabrica nu se va mai potrivi pe turbina.Ai luat in calcul?Conducte de ungere la turbo custom,ai luat in calcul?
    Traseul de admisie va trebui modificat,daca Dmitri va folosi MAf,de la MAF la compresor si de la compresor la intercooler,daca va folosi MAP pt fueling doar de la compresor la intercooler.Ai luat in calcul?
    Filtru de aer,si scut termic in zona turbinei,biele H,I sau X.In zona de 450 de cai e zona unde bielele stock sunt depasite.E o loterie.Se poate detuna setupul la 400 hp dar atunci ce rost isi are turbina respectiva?

    Si multe multe multe multe altele.
    As dori ca interventia mea sa fie interpretata ca informatie utila,nu contrazic nimic.De apreciat ca mai sunt pasionati.

    Cele bune!!
     
  6. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Cu ajutorul lui KUL am facut o scanare la ultima intalnire. Ii multumesc inca o data! Am urmatoarele erori:

    Address 01: Engine Labels:
    Control Module Part Number: Stg 1+ Rev 5
    Component and/or Version:
    Software Coding:
    Work Shop Code:
    VCID: EFE9578F855D
    4 Faults Found:

    01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    00533 - Idle Speed Regulation
    10-00 - Adaptation Limit Not Reached
    00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
    29-00 - Short to Ground
    00513 - Engine Speed Sensor (G28)
    03-00 - No Signal

    Cam asa arata pentru moment compartimentul motor.

    [​IMG]
     
  7. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Big like!
    Felicitari pentru realizarile de pana acum, cu siguranta esti pe drumul cel bun.

    Cu N75 am avut si eu probleme la un moment dat pe S2, prin 2009 m-a costat vreo 300 lei daca tin minte bine..

    Spor la treaba in continuare!
     
  8. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    N75 (034906283H) este nou si a fost cam 100 euro. Momentan am o cantitate de aer foarte mare raportat la cantitatea de benzina. Curand va avea un soft pe masura upgrade-urilor.

    La capitolul AFR as avea nevoie de niste opinii. AEM este o dezamagire pentru mine.
     
  9. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) - remediat cu putin spray de contacte la mufa.
    00533 - Idle Speed Regulation - remediat
    00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) - dupa masurarea valorilor am 597 ohmi in condittile in care temperatura in admisie era de aprox. 60 grade Celsius. In manualul Audi spune ca la o temperatura ambientala de 20 grade Celsius valorile trebuie sa fie intre 450-650 ohmi. Nu stiu cat de relevanta a fost masurarea nerespectand intocmai temperatura (din lipsa de timp) insa se pare ca mai exista o "duda" la modul ca se pot incurca mufele intre ele cu cea de la After-run auxiliary coolant pump. Ramane sa verific si treaba asta.
     
  10. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Erori rezolvate integral cu ajutorul lui Radu caruia ii multumesc si pe aceasta cale. Pana la urma am optat pentru Innovate PSB-1 AFR gauge.
     
  11. B@L@uRu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi s4 2.2t 1994
    salutare! ma numesc Ionut .vad ca nu a mai postat nimeni de jumatate de an. doresc sa imi achizitionez un s4,c4 2.2t 1994 . am gasit unul la 2000 euro prin Suedia. este cu cutie automata si pare destul de ingrijit. m-am indragostit de el si as vrea sa imi spuneti daca se merita banii acestia pt anul , motorul si cutia de viteze. Aceasta ar fi masina. va multumesc anticipat.!!
     

    Fișiere atașate:

  12. B@L@uRu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi s4 2.2t 1994
    .......
     
  13. raducu79

    raducu79 Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Cel putin din poza atasata, arata foarte bine masina .Daca este ok si tehnic, motor+cutie , atunci eu zic ca merita banii .Taxa pentru ea , este undeva la 1000 euro
     
  14. B@L@uRu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi s4 2.2t 1994
    Multumesc pentru raspuns Radu. Voi vedea in continuare ce voi face. Sper sa reusesc sa il cumpar pentru ca de abia peste o saptamana am sa merg dupa el si sper sa nu il vanda pana atunci. :)

    Ceva probleme pe care ar trebui sa le verific mai atent cand merg dupa masina, imi puteti spune ?
     
  15. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Salutare!

    Cutia automata este ca si degeaba pentru aceasta motorizare. Sper sa te ajute sa aduci masina acasa in siguranta.
    Sincer , nu stiu ce ai putea verifica fara sa testezi temeinic masina. Informatiile de pe tester sunt hilare uneori :)

    Acum : cel mai important test este urmatorul : selectezi cutia in treapta 3 , accelerezi pana la 4.000 rpm dupa care pui piciorul la podea. Pe ceasul de boost
    ( teoretic ) ar trebuii sa ai undeva la 1.2/1.1 bar. Iarasi , daca motorul se inneaca , este o problema majora cu bobinele de inductie.

    Sunt multe de explicat pentru aceasta motorizare. Citeste topicul in detaliu si daca ai intrebari , te rog da-mi un pm.


    Ca si costuri pentru a bucura de masina :

    - taxa inmatriculare : 920 Euro
    - Conversie cutie manuala : 500 ( 5 tr ) / 600 ( 6 tr ).
    - Cost conversie : 1300 E ( incluzand kitul ambreiaj ).
    - Soft stage 1 : 300 E
    - Swap bobine : 400 E
    - Pompa de benzina : 100 E
    - N75 : 60 E
    - DV : 60 E


    Cam astea sunt cele de care imi amintesc.


    Stima ,
    Marius
     
  16. B@L@uRu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi s4 2.2t 1994
    Iti multumesc din suflet pentru informatii. Daca am sa cumpar masina va anunt. Cred ca ma sucesc si caut una cu cutie manuala. Bafta.
     
  17. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Cu multa placere ! Am fost un pic optimist in privinta calculului de mai sus .

    Colegul WUG a ales exact calea ta si acum este numai un zambet ... ma rog , mai multe .... nu ai idee :)

    Poti sa ii lasi un pm sa il intrebi cat a costat totul pana la ultimul cent !


    Stima !
     
  18. B@L@uRu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi s4 2.2t 1994
    va salut. am decis sa nu cumpar aceasta masina. in schimb am vazut mai multe oferte cu ceva banuti in plus si cu cutie manuala. oricum in curand voi cumpara modelul. sunt prea pornit spre modelul acesta. Bafta !!
     
  19. wss

    wss 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    gherla
    Masina:
    audi s2 ABY
    Sa mai aducem topicul in actualitate. :)
     

    Fișiere atașate:

    • 2.jpg
      2.jpg
      Mărime fișier:
      108,3 KB
      Vizualizări:
      73
    • 5.1.jpg
      5.1.jpg
      Mărime fișier:
      84,3 KB
      Vizualizări:
      72
  20. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Salut.

    Nu imi dau seama din poze daca bobinele vechi erau "obosite" sau nu ... Cu siguranta ca se simtea in full boost si asa ai decis sa le inlocuiesti .

    Eu unul merg cu ele deocamdata si se comporta exemplar chiar si pentru stage-ul de rs2.
     

Distribuie pagina asta