1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AFB la A6 C5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de kallomircea, 20 Aug 2013.

  1. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Va salut.
    Azi m-am confruntat cu o alta problema la masina din dotare si anume.
    Am pornit la drum si dupa vreo 20 km sa aprins in display-ul din mijloc iconul mare care imi indica nivelul de ulei.
    M-am speiat si in secunda doi am tras pe dreapta si am veificat nivelul....stupoare, uleiul la motor este la nivel.
    Acel icon are si alt rol? adica indica numai nivelul de la motor ? poate sa fie sonda de vina? pe tester nu da nici o eroare.



    Stima
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa fi si mai sigur fa un test de presiune a uleiului. In locul sondei de presiune ulei din bloc se pune un ceas care masoara presiunea de ulei. Lipsa de presiune este data de problema la pompa sau senzor de nivel ulei aflat in baie. Bafta.
     
  3. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Multumesc.
    Luni am sa merg la un strungar sa imi faca o reductie pentru manometrul de ulei pe care il am.



    Stima
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa nu scada sub ralantiu (asa se scrie si se citeste relantiu) 2 Bari presiunea. Sub 2 Bari e o problema. Bafta
     
  5. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Am fost in garaj si m-am uitat dupa acea sonda da.... mama ei de sonda daca stiu pe unde este :D
    Ar trebui sa fie pe langa baie cumva? ca trebuie sa dau scutul jos.



    stima
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, ar trebui sa fie cumva asezata in stanga motorului (dreapta cum privesti din fata motorul). Bafta
     
  7. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Meri mult, acum merg sa vad pe unde este .
    Inca o intrebare, in mod normal nu ar treui sa mai existe vreun bec ceva care sa se aprinda in momentul cand nu am presiune la ulei ?
    Intreb pentru ca eu nu am mai avut audi pana acum si nu stiu daca e normal sau nu asa.



    stima
     
  8. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Senzorul de presiune ulei se afla langa turbo. Gasesti 2 tevi metalice cu senzori, verifica mufele.
    Eu aveam un fir rupt.

    Craciun fericit!
     
  9. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Merci mult, intre timp am facut testul de presiune si la ralanti sa la 2,2 dar senzorul habar nu aveam unde este , am sa verific dupa craciun.

    Merci de pont.
     
  10. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Problema rezolvata, am gasit papucul rupt la sonda de langa turbo.

    Toate cele bune si La Multi Ani !!!
     
  11. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Referitor la masurarea presiunii uleiului totul depinde de temperatura motorului. Tebuie 5,5 bari presiune buna la motor rece si 1,2-1,5 bari la cald (90 grade).
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Ian 2014
  12. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Salutare tuturor!

    Am o problema cu motorul meu de ceva vreme... Ii asa de ciudata, ca nici nu stiu cum sa incep.

    Problema este pornirea la cald si este intermitenta. La rece si pana pe la temperaturi de 50 grade, intotdeauna porneste bine. La cald, cateodata tin la automat vreo 5 secunde pana sa porneasca.

    Problema s-a agravat progresiv. Acum 2 luni facea cam o data- de doua ori pe saptamana. Acum face de 3-4 ori pe zi. Mentionez ca fac 90% din drumuri prin oras.

    Ce am facut pana acum:
    -am verificat avansul
    -senzorul de temperatura indica valori corecte pe vag-com
    -acum 1 an am pus diuze noi la injectoare. le-am reverificat acum cateva zile sa fiu sigur ca sunt ok
    -pe instalatia de alimentare cu motorina nu apar bule de aer
    -am inlocuit ECU cu unul SH pentru test.
    -nu apare nici o eroare pe tester

    Datorita faptului ca problema este intermitenta, banuiesc ceva electric.

    Am ramas fara idei si sper ca imi puteti da ceva idei unde as mai putea cauta.
     
  13. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Salut,

    Ce valoare ai la avans? Ai respectat metoda de verificare a avansului?
    Cu ceva timp in urma inainte sa-mi reglez avansul aveam aceeasi problema, cand motorul avea o temperatura >50grC dadeam la automat si 10 secunde.
     
  14. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Mersi pentru raspuns!

    Nu stiu la ce metoda te referi, dar am atasat poze cu valori ale avansului. Sper ca sunt de folos. Mentionez ca pozele sunt facute cand senzorul de temperatura arata pe vagcom 90-91 grade.

    In poza a 5a, pe canalul 05 este Start Injection quantity 14,7 mg/str. Se poate modifica acea valoare? Codul de login la ECU il am dar cica ar fi ceva setare prin Adaptation, dar nu stiu exact.
     
    Ultima editare: 22 Apr 2014
  15. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Salut,

    Am atast documentul pentru verificarea avansului si reglarea lui inclusiv rola intinzatoare.
    Tu esti la limita cu valoarea (0.0) incearca undeva pe la 1.8-2-2.2 si vezi cum merge.


    Cristian
     
  16. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Mersi pentru raspuns.

    Aceeasi metoda aplic cand reglez avansul, dar nu stiu exact daca sunt intre limite. Daca trec de linia verde zice ca ii prea mare avansul.

    Zici sa ii dau avans pana ajunge in zona rosie din poza?
     
  17. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Nu, trebuie sa ajungi in zona liniei albastre (sau cat mai aproape de ea)
    Reglarea este de mare finete, asa ca nu te grabi. Incearca mai multe variante si vezi care-i cea mai potrivita dupa cum porneste si sunetul motorului.

    PS: eu avand o versiune mai veche de VCDS imi arata +2 la un avans corect...la tine trebuie sa fie undeva la -2. Scuze de confuzie.
     
  18. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Din lipsa de timp nu am avut timp sa raspuns. Tot asa face, indiferent de avans.
     
  19. maf860

    maf860 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B5 V6 2.5 TDI 1999
    Salut,
    Aceeasi problema am patit-o si eu. Ma speriasem dar am verificat si ce crezi mi se rupsese firul de la sonda de presiune ulei de pe conducta turbinei.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mai 2014
  20. vali mihai mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2014
    Locație:
    wien
    Masina:
    audi a6 s6, 2496 ccm, 2000
    Salut,
    Sunt proaspat detinator de audi A6 C5 fabricat 28.07.1999, motor 2.5 TDI, triptonic. Poate ma ajutati cu norma Euro pentru ca nu stiu ce norma euro este masina, ceea ce citesc imi da de inteles cs este Euro 3 insa o firma care m-a ajutat la inscrierea autoturismului mi-a spus ca acesta este Euro 2, deci intrebarea mea este cum imi pot da seama ce norma Euro are masina, motorul este tip AFB.

    Referitor la o alta problema care o am: masina este foarte greoaie nu trage cum trebuie iar ieri cand rulam cu aproximativ 100 km/h a inceput sa imi faca figuri si sa nu se accelereze. Cand acceleram ea se infrana si nu mergea mai mult. Din acel moment ea numai functioneza in parametrii iar acum este greoaie rau de tot abia trage si nu stiu care e cauza. Imi puteti explica, va rog frumos. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mai 2014

Distribuie pagina asta