1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AFB la A6 C5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de kallomircea, 20 Aug 2013.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Posibil tarziu interventia pentru tine dar poate mai are cineva astfel de problema.Simplu,geometria turbinei are uzura mare si trebuie curatata cu alta.....buna!
     
    Angy75 apreciază asta.
  2. bobo181990 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2015
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant AFN
    Salut,
    Am un A6 C5 cod motor AFB si am urmatoarea problema: am schimbat senzorul de turatie de la pompa de injectie si masina scoate fum alb si bat tachetii hidraulici. Masina nu merge mai mult de 100 km/h . Stie cineva ce ar avea ? Multumesc !
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mar 2015
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    pregateste-te sufleteste si financiar de axe cu came si tacheti
     
  4. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    E posibil ca distributia sa nu fie pusa bine la punct.Sau avansul la pompa.
     
  5. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari.aveti idee cam cat ar costa o curatare la admisie intrun service la un a6 c5?2.5 tdi AFB.as vrea sa stiu niste preturi cu aproximatie.ms mult
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Preturile difera de la service la service, cel mai bine ar fi sa te duci sa faci o intrebare la un service din localitatea ta.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Circa 2-3-4mil....se curata si egr si turbo
     
  8. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    Am urcat un clip pe Youtube cu motorul meu. Bătaia care se aude vine din stânga motorului dedesubt. Ma gândesc ca e o biela ruptă. Menționez ca motorul nu mai are putere și fumega ba cenușiu ba negru închis. Ați pățit ceva de genu? Cum ați rezolvat. Maine dau Baia jos sa vad cum arată pe dedesubt și poate găsesc resturi de metal ceva.... Ce credeți ca toacă asa în motor?
    Asta e linkuhttps://youtu.be/WeWuU73UDsI
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Aia e bataie de tacheti sariti, parerea mea. Nu ar fi surpinzator avand in vedere ca e boala lor.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Sep 2015
  10. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Buna ziua. A venit si iarna relativ. Masina mea A6 C5 2.5tdi quattro tiptronic. Problema este fumul alb. Cand e rece masina scoate un nor de fum alb la relanti. Deci si cand stau la semafor scoate fum alb destul de bine:). Am observat ca dupa ce se incalzeste scoate putin. Uneori mai scoate si putin fum albastru dar mai rar se vede. Posibile cauze ? Condens? Totusi cam mult fum pentru condens. :)
     
  11. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Cu nivelul de antigel cum stai? Verifica antigelul sa nu ti-l consume. O alta cauza a fumului alb este turbina defecta.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    decomarius, sa faci diferenta intre posibilul fum si aburul scos pe esapament pana se incalzeste traseul de evacuare acum in sezonul rece.
     
  13. samratonul

    samratonul 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2012
    Locație:
    rocca di cambio it.
    Masina:
    audi a6 1998 2500 V6 TDI
    salutare fratilor, am cumparat acum cateva zile un a6 c5 quatro,din 98,230000km din Roma,toate bune masina merge bine, doar ca la prima pornire, dimineate scoate mult fum alb-albastrui , se aude un zgomot la axe ca si cum nu ar ajunge ulei la ele, si nu se tureaza mai mult de 2000, oate problemele enumerate mai in sus dispar ,ca si cum nici nu ar fi fost dupa 15 minute aproximativ!!!!!
    am fost la un mecanic si mi-a zis cas axele duse, dar nu prea am incredere in hotii astia de aicea,voi ce parere aveti???
    mentionez ca am schimbat toate filtrele,si am bagat castrol 5-30,
    cod motor afb 2.5 tdi
    restul zilei porneste la sfert, cald sau rece fara nici un zgomot si se tureaza cum trebuie, ma intrebam sa fie ceva infundat?? cu caldura de la motor se elimina???nu stiu voi poate ma ajutati cu o parere, va rog!!
    va multumesc!!!
     
    Mario1978 apreciază asta.
  14. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nu poate sa iti zica nimeni asa pe ,,orbeste'' cu precizie ce este.Dar eu as verifica intai bujiile si as ruga pe cineva care stie si nu e japcar sa ii faca o testare cu vag-com.
    Pentru ca toti se grabesc sa puna verdictul asta cu AXELE.In general daca partea superioara a motorului are uzura TZACANE si la rece si la cald.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune VCDS pe ea si vezi ce erori ai. Daca pui contactul de 2-3 ori si pornesti, la fel face ?
     
  16. Andi27

    Andi27 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5 2.5 V6 Avant
    Va salut. La multi ani!

    Am un A6 2.5 tdi, an 99, automat, cod motor AFB. Vreau sa ii schimb uleiul în cutie, și motor. Ma puteți ajuta cu ce uleiuri sunt bune și ce cantitate? V as fi recunoscător. Am încercat sa caut dar de pe telefon îmi este puțin cam greu și va rog sa ma scuzați dacă s a mai discutat.

    Va atașez și o poza cu eticheta de pe capota sa ma lămuriți și pe mine dacă într-adevăr AFB este codul meu de motor.

    Mulțumesc anticipat!
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  18. Andi27

    Andi27 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5 2.5 V6 Avant
    Multumesc frumos.

    Audi a6 c5 1999, automat tiptronic. 5 trepte

    O problema apărută din senin, și anume.
    Pornesc masina ok, pe loc, o accelerez în maxim 3900 ture(atât merge acum de când a apărut problema) și o țin asa 4-5 secunde și după începe sa scadă la 2500 ture- 3000 ture și apare pe tester următoarea eroare.

    00575 intake mainfold pressure.

    Dacă șterg eroarea de pe tester, sau dacă o opresc și o pornesc iar, începe, se accelerează cat de cat bine, pana în 3900 ture.

    Ce îmi recomandați sa fac?
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Rezolva si cea cu senzorul de temperatura. Ai anomalii si din cauza asta.
    Verifica vacuumuri, furtune de presiune. Si nu o tine turata la 3900rpm dupa ce pornesti....vei scrie imediat prin topicurile despre probleme motor.
     
  20. Andi27

    Andi27 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5 2.5 V6 Avant
    O las sa se încălzească, bineînțeles.

    1. În legătură cu Senzorul de temperatura, unde se găsește acesta. Avem vreo schema la dispoziție?

    2. În ce turație urca maxim acest motor. Am înțeles de la anumite persoane ca trebuie sa intre pe rosu în zona de 4600 rpm?

    Mulțumesc pentru răspunsul prompt.
     

Distribuie pagina asta