Motor cod AFB la A6 C5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de kallomircea, 20 Aug 2013.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pune-ti galeriile la loc si nu te juca cu minunatele solutii de curatat,pentru ca acele depuneri trebuie sa se duca undeva odata atacate si daca nu strici turbina cu vreo depunere solida sigur poti sa arunci catalizatorul la gunoi, legat de cele de combustibil,daca ti la pompa de injectie si injectoare stai in banca ta. Chiulasele se curata ori murdarindu-te pe maini, ori chimic la un specialist.
     
  2. narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    Salut/ De astazi sunt posesorul unui A6 din 99 2.5 TDi 110 kw. Am dat un scan pe motor si am urmatoarele erori:

    4 Faults Found:

    00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    00542 - Needle lift Sensor (G80)
    30-00 - Open or Short to Plus
    00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
    31-00 - Open or Short to Ground
    01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump
    37-00 - Faulty

    As dori mult sa imi explicati si mie ce inseamna fiecare. Va multumesc
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6 2,5 V6 TDI Avant,150 cp,2001,Motor AKN
  4. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    narcotic in topicul asta discutam despre motor si atat. Informatii despre erorile care le ai citesti aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes asa cum ti indicat si colegul mai sus inclusiv modalitatea lor de rezolvare. Trebuia sa stii deja asta fiind pe forum inscris de peste 4 (patru) ani si trebuia deja sa stii ce inseamna un Audi.
    Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca nu au absolut nici o legatura cu acest topic si nu facem o varza dintr-un topic cu intrebari diferite. Esti obligat, daca ai mai multe intrebari diferite sa adresezi fiecare intrebare, dupa ce citesti topicurile dedicate, in topic dedicat. Invata sa citesti forumul asta si sa citesti singur cum remediezi si ce inseamna acele defecte.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  5. narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    Salutare. Astazi cand m-am dus sa schimb uleiul si am dat scutul jos, plin de ulei. Problema este de la garniturile de la galeria de evacuare si de stanga si de pe dreapta + garnitura de pompa vacuum din cate am inteles. Rugamintea este, daca cineva care are ETKA ma poate ajuta cu un cod OEM pt. garnitura de la pompa de vacuum. Cei de la service nu l-au putut gasi pentru ca n u le merge etka. Va multumesc.
    A6 2.5 TDI, 110KW, AFB, 1998
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Poftim.
     

    Fișiere atașate:

  7. gabitza121

    gabitza121 Platinum Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    În galerie nu ar trebuii sa ai ulei deci nu ar trebuii sa fie de acolo.
    Vezi sa nu fie de la baia de ulei(nu ma refer la fundul de la baia de ulei) ca deobicei pe acolo curg
     
  8. narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    Va multumesc mult de ajutor. O seara buna
     
  9. Masterboy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 Tdi 2000
    Va salut . Detin un audi a6 c5 an 99 , motorizare 2.5 quattro cod motor AFB. problema in cauza este urmatoarea . Dupa ce parcurg o distanta de minim 1 km , atunci cand trec masina pe liber sau calc ambreiajul , apare un sunet infernal de sub masina , precum un scartait profund . In frana de motor sunetul dispare , insa apare fractionat in functie de cat de zgaltaita este masina de la gropi .Am fost la un mecanic , dupa 3 ore de teste , a dat din umeri , concluzionand ca sunetul poate provine din cutie , de la un anumit ambreiaj al cutiei numit "helix" iar solutia ar putea fi schimbarea cutiei de viteze . Ridicata pe rampa , nu se aude nimic . Aveti vreo idee/sfat ? Cand apas frana, sunetul incepe sa dispara odata cu apasarea mai profunda a pedalei .

    postez un video din interiorul masinii
    https://www.xfile.ro/v4rZnj5



    va rog , am mare nevoie de un sfat..parere , orice
     
  10. gabitza121

    gabitza121 Platinum Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Folosește Youtube sa postezi.
    Și nu o sa te poate ajuta nimeni cu problema pentru ca este situație în care sa fi lângă mașină.
    Sigurul lucru care îți recomand este sa schimbi mecanicul pentru ca tu având cutie manuala ai un singur ambreiaj,placa de presiune și rulment de presiune.
    Nu știu ce alte ambreiaje visează el.
    Poate fi de la cutie poate fi de la diferențialul spate.......
     
  11. corsa_2013

    corsa_2013 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 Tdi, 150 CP, AFB, 1999
    Salut. Detin un A6 2.5 TDI 150 CP, AFB, . Problema este urmatoarea : masina este cam puturoasa pana in 2500-3000 rpm , dupa care isi da drumul, se simte un smucit, dar scoate si fum. Care ar putea fi problema ? Pe tester nu am nici o eroare. Multumesc.
     
  12. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    De cateva luni masina mea a inceput sa scoata fum albastru la relanti destul de putin dar la accelerari mai bruste scoate destul de bine (lasa un norisor in spate) si dupa ce opresc masina si ies din ea miroase pentru scurt timp a ulei ars. Am sanse sa scap ieftin si sa fie de la filtrul epurator? Masina are 285k km. Scoate permanent fum albastru mai mult sau mai putin in functie de situatie. Pierderi de putere n-am observat.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Eu as arunca un ochi si la turbina, nu doar la filtrul epurator. Vezi daca ti-a scazut considerabil nivelul de ulei pe joja.
     
  14. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Pai turbina o sa fie urmatoarea piesa la care o sa ma uit daca nu rezolv cu epuratorul. Da pot sa zic ca mananca ceva ulei pentru ca trebuie sa completez din cand in cand. Si am luat-o cu epuratorul mai intai pentru ca am vazut ca masina trage si nu agata si am banuit ca poate totusi nu o fi turbina dar o sa fie urmatoarea pe lista. La segmentare presupun ca nici n-ar trebui sa ma gandesc la km astia.
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu ai ce segmenta la el, cu mentenanta regulata este un motor ce duce enorm de multi kilometrii, indreapta-ti atentia spre epurator si turbina.
     
  16. corsa_2013

    corsa_2013 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 Tdi, 150 CP, AFB, 1999
    Salut, aseara dupa ce am verificat furtunele de vacuum , m-am uitat si la furtunul care pleaca din clapeta de acceleratie. L-am scos si am observat ca nu face nimic, nici nu baga, nici nu trage aer. Furtunele le-am verificat si par a fi in regula. Intrebarea mea este urmatoarea : trebuie sa faca vacuum sau sa bage aer prin furtun sau este stricata supapa aceea magnetica ?
    O sa atasez o poza , supapa este cea cu nr. 32, iar furtunul pleaca din 37.
    Va multumesc si astept parerile voastre. O zi buna.
     

    Fișiere atașate:

  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Salut,furtunul clapetei de acceleratie cum ii zici tu, dar nu exista....de fapt este furtunul clapetei shut-off, adica atunci cand opresti motorul, clapeta aia taie aerul ,ca motorul tau sa nu zgaltaie in tampoane pina de opreste.
    De fapt acolo ai vacuum doar secunda cand opresti motorul, 2 secunde mai tarziu daca asculti, il vei auzi cand face clamp si se deschide la loc.
     
  18. corsa_2013

    corsa_2013 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 Tdi, 150 CP, AFB, 1999
    Ok. multumesc mult. O sa ma uit maine mai atent.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  19. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Mi-am schimbat epuratorul de gaze. Nu s-a schimbat nimic. Tot scoate fum albastru, miroase a ulei ars si consuma ulei.(plus ca mai picura pe sub ea dar nu mult). Cred ca o sa reconditionez turbina ca am joc ( sau se merita sa incerc sa iau din dezmembrari? Am gasit pe net intre 450-600 lei si ofera si garantie intre 1-3 luni ca sunt bune respectivii vanzatori.).
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Da turbina jos si vezi daca pe partea de evacuare ai urme considerabile de ulei, oricum cred ca asta a fost problema ta de la bun inceput, turbina.
     

Distribuie pagina asta