1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AFB la A6 C5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de kallomircea, 20 Aug 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce cod de motor ai la masina ? Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Despre problema sistemului de amorsare s-a scris de sute de ori pana acum pe forum. Citeste toate topicurile cu privire la problema asta. Schimba in primul rand supapa/valva tur-retur de pe filtrul combustibil. Cumpara supapa/valva antiretur originala.
     
  2. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Salutare,
    Am un Audi A6, 2.5 TDI Quattro, 110 kw din 2000 cod motor AFB si de o zi am constatat o problema, cel putin asa cred.
    De o luna i.am facut schimbul de ulei cu filtru cu tot si ieri, dupa ce masina nu a fost pornita o zi si o noapte, am verificat uleiul, lucru care l.am facut si acum o saptamana.
    Acum o saptamana era maxim, ieri a fost la minim.
    M.am uitat sub masina nu era ulei, m.am uitat sub capota nu era ulei, masina nu scoate fum deloc decat dinineata la pornire dar alb.
    Ce m.ati sfatui sa fac, sau ce ar trebui sa fac in cazul acesta?
    Multumesc.
     
  3. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salut!
    Ai pus cumva filtru de ulei Bosch?
    Ia cauta-l si sub capacul de plastic al motorului, intre cele doua bancuri de pistoane si daca e fleasca, mai cauta din el si in buretele scutului de plastic de sub motor !
    Te-as ruga sa postezi un raspuns indiferent de ceea ce gasesti acolo, sa stiu daca e o problema comuna sau am avut doar eu noroc de o garnitura mult prea subtire in pachetul filtrului.
     
  4. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Am fost si m.am uitat si nu am gasit nimica.
    Dupa ce a stat masina vreo 2 ore cand am mers sa verific ce ai zis tu am mai verificat o data la joja si acum era la nivel maxim uleiul, sa nu fi verificat eu bine de dimineata?
    Am pornit masina cand a fost mai cald si tot porneste greu, cam dupa jumate de minut dupa ce tin pe bujii de 3,4 ori si acum a inceput sa scoata un nor mare de fum alb negru, inainte scotea alb.
    Ce sa verific si ce sa fac sa nu mai porneasca asa greu si sa nu scoata fumul ala?
     
  5. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Eu ti-am spus doar pe unde poti cauta uleiul cand lipseste si nu-l mananca.
    Pentru ce spui tu ar trebui sa mergi la mecanic intrucat sunt multiple cauzele din care motorul poate fi dereglat.
    Mai ales daca ai nor de fum "alb negru".
    Am mai auzit de fum alb, negru sau albastru, dar sa iasa gata asortat, inca nu.
    Verifica-i si avansul, sa nu fie deranjat.
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nivelul uleiului se verifica corect la cel mult 10 minute dupa oprirea motorului.
    Legat de pornirea grea, incepi prin a verifica avansul.
     
  7. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Salut,
    Am fost azi cu masina sa fac ceva cumparaturi si in timpul mersului a inceput sa bata foarte urat si tare si abia mai trage masina.

    Poate a mai patit cineva asa ceva si stie despre ce ar fi vorba.

    Daca bataia de la motor provine de la cuzineti sau de la pistoane ce m.ati sfatui sa fac: sa bag bani in piese si mapoera, sa inlocuiesc motorul cu unul de la dezmembrari care are garantie sau sa o dau la dezmembrari si sa ma reorientez spre alta masina?

    Multumesc mult de tot.
     
  8. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Unora va e teama sa mergeti cu masina la service mai ceva decat cu maseaua la dentist.
    Vrei sa-ti spuna altcineva daca s-o repari sau s-o casezi?
    Tu trebuie sa te gandesti daca-ti place masina, sa mergi la service, sa afli ce are si sa vezi cat costa.
    Daca-ti place, repar-o !
    Daca te-ai plictisit de ea, o poti casa de pe acum. Nu e obligatoriu sa le spui de ce o dai la gunoi ca sa mai bagi bani in constatari ori sa pierzi vremea cu intrebari pe forum.
    Se presupune ca daca ai intrat sa cauti informatii, ar trebui sa-ti fi raspuns tie insuti in prealabil ca vrei sa o tii.
    Sau tu o tii sau nu dupa cum se strica sau nu ?
    In cazul asta, da-o la dezmembrari, dar fara sa te mai orientezi spre vreo masina, ca toate-s la fel: se strica!
     
  9. Butnaru MARINEL 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a6 c5 2000
    Salut. Trage mufa de la debimetru si vei vedea ca se schimba situata.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O fi rezolvat de acum 5 (cinci) ani de cand a scris mesajul si tot de atunci nu a mai intrat pe forum (ca sa mentioneze cum a rezolvat asa cum ar fi trebuit) sau a asteptat raspunsul tau ? :) Verificam si noi cand scriem cui ii raspundem si mai ales de cand cel caruia vrem sa-i raspundem nu a mai accesat forumul ?
     
    Butnaru MARINEL apreciază asta.
  11. Butnaru MARINEL 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a6 c5 2000
    :undwech:nu m-am uitat la data. Am vazut acum. :yahoo:
     
  12. Iontudoreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A6 2,5 tdi abf 2000
    Salut
    Am un audi A6 2,5 Afb 2000 an am schimgarniturile de chiuloasă și acum nu mai vrea sa pornească. Ce sa fac ? Mă poate ajuta cineva?
    Am pus o pompa de amorsare la filtru dar tot nu vrea.
    Cu o cârpă cu putina benzina la galeriea de admisie pornește dar nu îmi scoate deloc pe conducte motorina .
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu te inscrii astazi pe forum si vrei sa rezolvi problema instant ? De ce nu mergi la un bun mecanic ? Crezi ca noi stim din fata tastaturii, din zecile de cauze, motivele pentru care nu iti porneste masina dupa reparatie ? Crezi ca noi stim ce ai gresit la montaj pe acolo asa din fata tastaturii ?
     
  14. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    In prima faza as suspecta ca nu este amorsata,dupa aia avansul si pe directia asta trebuie sa cauti problema

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gabi poate fi inclusiv pompa din rezervor si/sau pompa de transfer cu probleme sau ceva la electric (privind pompa de alimentare si/sau transfer) cu probleme. Degeaba ne dam cu presupusul din fata tastaturii pentru ca el nu a venit cu o intrebare tinta ci cu o intrebare la care raspunsul poate fi de fapt "cu zecile".
     
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nu are pompa in rezervor nici de transfer ca nu este Quattro (cel putin in profil)
    Eu as cauta pe directia alimentarii dar intai sa fi sigur ca este amorsata.
    Am vazut des 2.5tdi ca nu il puteau porni chiar si dupa schimb de filtru pentru ca nu era amorsat.
    Eu cand umblu la distributie invart la mana pompa pana cuge bine pe la piulita de la injectoare.
    Ionut problema la tine este ca cine a schimbat garnitura de chiuloasa este patiser.
    Daca ai facut tu singur asta cauta un om care stie despre motorul asta si sa te ajute.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  17. Csepregi Artur 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5TDI, 1998
    Ai probleme de vacuum, verifica furtumele, rezervorul de vacuum. Masina mea nu a tras dupa ce am pornit pana ce nu a facut vacuum calumea, si cu acceleratia pana la podea nu a vrut sa urce peste 3000, dupa ce se face vacuum dintrodata merge ca glontul.


    Acum referitor la problema mea. De cand a venit frigul ma deranjeaza si mai tare problema care o am, cu motor rece porneste la 4-5 secunde, sau daca dau scurt de mai multe ori, cand e cald la prima cheie la 4-5 secunde, mai usor dar totusi nu ok,
    Dupa pornire dupa circa 10 minute opresc si reporneste la sfert de cheie, in rest, daca este in jur de 60 de grade, masina porneste la sfert de cheie. Ma gandesc ca nu ar trebui sa fie de vina nici pompa nici compresia. Am incercat demontarea senzorului de apa, asa activezi pornirea la rece si tot asa porneste. Electromotorul a fost schimbat anul trecut. O sa fac diagnoza ca sa vad mai exact problema. Ma gandesc ca poate ar fi problema de alimentare, scade morotina pe timpul noptii, dar atunci la cald nu ar trebui sa faca aceeasi problema ? O cunostinta mi-a zis ca ar fi de vina senzorul de temperatura din pompa. Are cineva idee ? O sa incerc si sa incarc bateria si sa vad asa pornirea.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Colegul kallomircea caruia i-ai raspuns nu a mai intrat/accesat forumul de peste 5 (cinci) ani. Multumim pentru raspuns oricum.
     
  19. narcotic21

    narcotic21 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 150 CP
    Bună ziua. Masina este un A6 2.5 tdi AFB. De 2-3 luni am niste probleme cu pornirea la cald, sa zic asa. Prima pornire este bună, dar după ce se încălzește motorul durează 5-6 secunde pana porneste. Bujiile le am schimbat toate, însă nu s a rezolvat nimic
    Mi a zis cineva ca ar fi de la injectoare. Astăzi am facut un test pe injectoare . O sa atașez cateva poze. Poate avea vreo legatura cu avansul de la pompa sau ceva de genul acesta ? Mentionez ca masina trage bine. Mulțumesc
     
  20. Csepregi Artur 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5TDI, 1998
    Verifica cu VDCS setarea pompei, Mesurment block trebuie sa fie in statusul de idel trebie sa fie in limitele specificate, daca nu poti sa reglezi, dar cu foarte mare atentie, alte coduri de greseala nu ai salvate? Anul trecut am avut acelasi problema a trebit sa schimb elctromotorul, poti sa incerci si senzorul de apa, poate ca aia nu trimite corect datele.
     

Distribuie pagina asta