1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AGN 1.8i la A3 8L - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de simo777, 24 Feb 2014.

  1. simo777 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a3 1.8 1999 8L(AGN) 125cp
    Abia ce mi-am achizitionat un audi A3 din 99' foarte mandru de masina motor 1.8 125 cp cod motor AGN full option nava spatiala.
    Cand am luat masina cel ce mi-a vandut-o mi-a zis ca masina cand se incalzeste nu mai trage ca atunci cand este rece, am zis ok lasa ca vad eu ce e de facut. Tin sa precizez ca am venit cu masina pe autostrada Bucuresti - Pitesti cu 220 fara stres, dar masina si cand este rece si cand este calda are acest lag intarziere in acceleratie. Cu toate ca sunt cu piciorul in podea turometrul se tureaza dar masina nu prea alearga cum ar trebuii da in nas, daca o iau usor nu este nici o problema daca incerc sa dau in ea la fel face .
    Fostul propietar a zis ca a schimbat ambreaiajul si ca ar trebuii aerisit cand dau 1-a face un zgomot ca si cand nu ai apasa ambreiajul pana la capat daca te grabesti se aude un trosnit ceva, daca il iau usor intra dar intra mai greu. Tin sa precizez ca in momentul in care motorul este oprit nu face acest lucru si restul vitezelor merg impecabil.

    Ma poate ajuta cineva, am crezut ca este termostatul ca nici ala nu mergea ramanea pe deschis l-am schimbat acum sta in 90 grade dar masina face la fel.
    Astept pareri opinii

    Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Feb 2014
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Daca turatia creste si viteza nu inseamna ca ai o problema cu ambreiajul.
     
  3. simo777 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a3 1.8 1999 8L(AGN) 125cp
    nu se manifesta ca atunci cand ar patina ambreiajul e ca si atunci cand iti da in nas parca nu are putere sa traga ,trage dupa ce ajunge mai sus in tura pana atunci da in nas
     
  4. mihaitaanghelache 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a3, 1.8, 1996
    Salut,
    Si eu am aceasi problema: nu imi depaseste viteza de 160 km/h. Cand e cald de abia trage si uneori imi scade viteza chiar daca accelerez. Eu am incercat cum a zis un mecanic si am lasat-o pe liber cand face asa si supriza mare, motorul era oprit. Daca nu o scot pe liber si o las in treapta a 5-a nu are nici o problema. Mi-a zis ca e de la pompa de presiune, care inca nu am schimbat-o. Daca e sa o schimb iti dau de veste sa iti zic daca e vre-o diferenta. Cine are alte sugestii (poate ma scapa de o cheltuiala) ii multumesc in anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iul 2014
  5. victor257 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    audi a3 8l1,agn.1997
    Salut,
    Am un audi A3 8L, 1.8 benzina 20v cod motor AGN si am un sunet in toba intre 3.200 - 3.600 turatii, de parca a fi toba sparta, dupa 3.600 turatii nu se mai aude. Ce poate fi ? Multumesc.
     
  6. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Verifica sa nu fie sparta toba.
    Mie imi era rupt un racord de la esapament si imi suna mai tare dupa 3000RPM.
    Iti atasez o poza sa vezi despre ce racord vorbesc.
    191253141F.jpg
     
  7. victor257 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    audi a3 8l1,agn.1997
    M-am uitat sub masina nu-i nimic spart. Problema e ca dupa 3.600 ture nu se mai aude. Am mai auzit ca poate sa fie sonda Lambda deoarece are un consum mare in oras consuma in jur de 14 litri la 100 km si mers pe autostrada 10 litri.
     
  8. Vlad1989 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A3, 1.8 benzină, 2001
    Mi-am achiziționaț de ***ând un A3, 8l, 1.8 benzină, cod motor agn, 125 cp, an 2001. I-am schimbat filtrele, uleiul 10w40, după 100 de km mi s-a aprins martorul de la ulei in bord. O las așa ceva timp îi verific uleiul, era normal. mai merg vreo 100 de km prin oraș, nimic nici un martor aprins, nici o eroare.. după vreo câteva zile fac un drum de vreo 50 de km si la un moment dat iar îmi pare martorul de la ulei in bord..nu m-am oprit si după 10 a început să se audă un zgomot ciudat de la motor parcă ar fi de diesel si asta doar după ce scădea mai jos de 2000 de ture...o las asa in parcare până a doua zi dimineața. Dimineața o pornesc, totul normal, nici un sunet, după 3 km reapare problemamartor+sunet de diesel turat. Am mers așa 30 de km încercând să o țin peste 2000 deture până când la un moment dat s-a oprite de tot...Am reușit să o las la un mecanicurmând să îmi spună ce are...a pățit cineva așa. Poate cineva să-mi dea un sfat
     
  9. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Ce culoare avea martorul de la ulei? Rosu sau galben?
     
  10. Vlad1989 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A3, 1.8 benzină, 2001
    MariusSCM era roșu. Cam așa
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica presiunea de ulei!!
     
    Vlad1989 apreciază asta.
  12. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Acel martor indica faptul ca ai presiunea uleiului prea mica!
     
    Vlad1989 apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba ii mai explicati acum, dupa ce a povestit, cred ca a distrus motorul.
     
    Vlad1989 apreciază asta.
  14. Vlad1989 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A3, 1.8 benzină, 2001
    Auleu...cum să-l distrug...:((((( vorbești de sunet ? Nu mă pricep...poți să-mi dai mai multe sfaturi?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai zis ca ai mers asa (fara presiune la ulei) timp de 30 km peste 2000 rpm pana s-a oprit motorul. Nu iti e clar ce s-a intamplat ?

    De fiecare data cand se aprinde un martor in bord, toata lumea are impresia ca "se repara singura" daca ii dai forja vreo 20-30 km. De ce ?
    In primul rand invatati semnificatia fiecarui martor aparut in bord, in felul acesta stiti cum trebuie procedat si daca se mai poate deplasa masina in orice situatie.
     
  16. Vlad1989 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A3, 1.8 benzină, 2001
    Măcar așa de curiozitate...cat ar costa reparație dacă e așa cum spui tu..?
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Manopera(depinde unde o faci), cuzineti biela+palier(depinde de marca), rectificat vibrochen(au fost cazuri in care a scapat), garnitua chiuloasa, antigel, ulei, filtre, daca vrei/este cazul un rand de segmenti, reconditionat chiuloasa(ar fi pacat sa nu o faci daca tot o dai jos), garnitura baie+capac, garnitura chiuloada, silicon, alte maruntisuri.
    ACUM iti faci o ideie dupa preturile de pe net la cat te ajunge toate astea.
     
  18. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Parerea mea e ca daca ai de bagat multi bani in motor, mai bine iti iei altul din dezmembrari, cred ca ai iesi mai ieftin.
     
  19. Vlad1989 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A3, 1.8 benzină, 2001
    Mulțumesc mult pentru sfaturi, am să vă țin la curent cu noutățile.:)
     
  20. Vlad1989 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A3, 1.8 benzină, 2001
    Astăzi am dus o la un mecanic. A pus o diagnoză pe ea si mi-a dat următoarele coduri cele din pozele afisate. El zicea ca distribuția e sărită de la punct, nu știu ce înseamnă asta dar a zis că dacă merg la un service poate sa îmi ia si 5000 de lei. Poate costa atat ? Afișez următoarele poze cu erorile care mi le-a găsit.
     

Distribuie pagina asta