1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AKN 2.5 TDI la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Nimsoc, 20 Ian 2009.

  1. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Prietene,e posibil orice.
    Pierderea de putere poate avea mai multe cauze.
    Chiar nu intelegi ca pana nu faci un log in mers nu putem decat sa ne dam cu presupusul ?
     
    mare_hotz apreciază asta.
  2. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    Revin cu noutati in legatura cu lipsa de putere a masinii. Rezolvare: schimbat pompa de injectie care era principala vinovata si debitmetrul nou. Ce sa zic, de ani buni nu am mai simtit un V6 ca acum. Multumesc pentru raspunsuri. Toate cele bune!
     
    mare_hotz apreciază asta.
  3. samoila andrei

    samoila andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2017
    Locație:
    Plopeni, Prahova
    Masina:
    A6, 2,5tdi, AKN, 2000
    Salut. La mine dupa ce pornesc la 7-10secunde se aprind Abs si ESP si nu mai se accelerează mai mult de 2800r/m. Am vazut ca si la tine se aprindeau. Se mai accelera masina? Cum ai rezolvat-o?
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai probleme pe injectie.
     
  5. samoila andrei

    samoila andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2017
    Locație:
    Plopeni, Prahova
    Masina:
    A6, 2,5tdi, AKN, 2000
    Asta nu poate fi decat din pompa ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o scanare.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Daca e electrica o vede testerul,daca e mecanica doar pe banc vazut cat debiteaza
     
  8. samoila andrei

    samoila andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2017
    Locație:
    Plopeni, Prahova
    Masina:
    A6, 2,5tdi, AKN, 2000
    Pe tableta imi dădea eroarea 18265. Low signal from ECU to Abs. Iar pe laptop zicea ca nu are avans pompa.
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Atunci incepe prin verificarea avansului,si verificarea mufei din dreapta pompei de injectie(drepta pompei=dreapta masinii)
     
  10. ClaudiuHerrcules 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2017
    Locație:
    Drobeta turnu severin
    Masina:
    Audi a6, v6 4bc5, 1998
    Poți te rog sa-mi zici si mie cum ai constatat ca e pompa de vina ... ti-a dat pe tester? Sau a avut anumite simtome (zgomot ceva) si care piesa ai schimbato prima ?pompa sau debitmetrul ??... cum imi dau seama daca e una sau alta ,pentru ca mie nu imi trage deloc ...la 130/h se plafoneaza dupa treapta a 4 nu mai vrea nimic bag 5 bag 6 nimic ...mai am trei sferturi de pedala la acceleratie si nimic ,toata cursa pedalei e in gol (nu face nimic) 0 forta
     
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Tu suferi de limp mode....si fara un log in mers nici Mama Omida nu poate spune
     
  12. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Uite asa se face un log la diesel
     
  13. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    ClaudiuHerrcules La a mea nu a dat nici o eroare pe pompa. Eu am verificat tot ce e de verificat la motorul asta: turbo, vacuum, MAf , MAP, EGR, electrovalve. Am demontat capacele la axe sa vad daca nu am ceva sarit pe acolo, filtru motorina schimbat, galeria de evacuare demontata din turbo, am alimentat pompa cu motorina dintr-un bidon de 5 litri gandindu-ma ca poate nu isi face treaba pompa din rezervor. In fine nebunie mare, dupa ce am constatat ca cele enumerate si verificate erau in regula, a mai ramas pompa de injectie care nu tinea avansul si dadea valori mari pe injectoare. Pe mine initial m-a dus in eroare debitmetrul care nu isi facea treaba si a picat o data cu pompa. In caz ca verifici toate astea si nu iti mai ramane suspecta decat pompa, cauta o pompa pe codul tau si zi aluia de la care o cumperi sa ti-o lase in probe o zi, doua, pana o pui pe masina si vezi o schimbare. Asa am facut eu si slava Domnului a mers. Bafta la verificat
     
  14. ClaudiuHerrcules 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2017
    Locație:
    Drobeta turnu severin
    Masina:
    Audi a6, v6 4bc5, 1998
    Am mai observat ceva la turbo, in sensul ca în momentul cand pornesc motorul tija de la turbo se ridica in sus si ramane acolo. Dar cand o accelerez (pe liber) pe la 3000 ea ramane aproape tot acolo sus abia daca se misca un milimetru si in momentul cand ii scot furtunul de vacuuum (pedala fiind mentinuta fix la 3000 de ture) atunci imi creste puterea, adica se duce de la 3000 pana pe la 4000. Intrebare: care e bubaaaa ? Eu cred ca nu imi intra turbo deloc in functiune.
     
  15. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    E actuatorul de turbo dus.
    Schimba-l si ai rezolvat problema.
    E ciuperca aceea in care intra furtunul si care are tija aceea de care spui tu.

    Enviado desde mi HUAWEI+SCL-L01 mediante Tapatalk
     
  16. ClaudiuHerrcules 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2017
    Locație:
    Drobeta turnu severin
    Masina:
    Audi a6, v6 4bc5, 1998
    Nu te contrazic, dar de ce imi mentine vacuumul, adica imi mentine acctuatorul sus de tot (asta nu inseamna ca isi mentine vaccumul ?) Pentru ca daca ar fi sparta "ciuperca" nu ar mai tine vacuum si s-ar duce in jos.
     
  17. samoila andrei

    samoila andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2017
    Locație:
    Plopeni, Prahova
    Masina:
    A6, 2,5tdi, AKN, 2000
    Le-am verificat si plus ca pompa a fost in Ianuarie la recondiționat si ce am auzit pe la mecanic daca nu era bine pusă distribuția nu mai pornea masina. E posibil sa fie ABS-ul dus?
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ca sa vedeti cum lucrează actuatorul, faceti un basic settings pe canalul 11 la motor. In timp ce face testul si inchide /deschide uitativa la tija actuatorului. E f probabil sa fie murdara geometria si nu poate sa coboare, pentru ca in jos e impins doar de arcul actuatorului (sper ca la 2.5 e tot asa).

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  19. ClaudiuHerrcules 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2017
    Locație:
    Drobeta turnu severin
    Masina:
    Audi a6, v6 4bc5, 1998
    Ca mentiune. Ieri am desfacut turbo, EGR-ul, epuratorul de gaze si surpriza mare ... sunt curate ca lacrima in sensul ca au negreala pe ele ca si cum ai da cu marker-ul pe o tabla, zici ca sunt noi.

    O sa incerc cum zici tu ...bag pe canalul 11 si o sa ma uit la actuator sa vad cum reactioneaza.
     
  20. ClaudiuHerrcules 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2017
    Locație:
    Drobeta turnu severin
    Masina:
    Audi a6, v6 4bc5, 1998
    Frații mei fiți atenti ce mi s-a întâmplat si ce am constatat: am accelerat masina pe liber cu pedala până la podea si se opreste la 4.100 de ture. In momentul când ridic uşor pedala într-un anumit punct se accelerează pe la 5.500 ture (deci când ridic piciorul de pe acceleratie masina se tureaza si simt cum intra forta). Care e problema ?
     
    Agelu apreciază asta.

Distribuie pagina asta