1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BLB la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ASU8, 27 Mai 2008.

  1. vladut8619 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Allroad 2.5 an 2003
    salut. mersi mult am sa încerc și eu. am fost și eu azi, fie ca nu îmi mai face, dar s.au uitat la catalizator și nu are nici o problema deci varianta asta se poate exclude. încerc ce ai zis dacă e doar atât ar ii super
     
    Crist03 apreciază asta.
  2. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Salut,am si eu o mica problema de cateva zile de cand este frig afara -6 grade la prima pornire la rece parca porneste in 2 pistoane cateva secunde 4-5 dupa acea isi revine la normal la 1000 rpm. Mentionez ca motorul este 2.0 tdi blb.si am mufa scoasa de la clapeta de langa egr caca este conectata nu trage motorul.ore asta sa fie problema la pornit la rece?va multumesc frumos
     
    blinki2009 apreciază asta.
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Asa fac toate la pornire rece, sta turata dupa care scade treptat pana la rotatia normala.

    De EGR nu stiu ce sa iti spun, vezi ce erori ai la scanat.
     
  4. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Nu sta turata, porneste subturata sta 4-5 secunde la 400-500 rpm parca zici ca porneste in 2 pistoane. Face un zgomot urat de zici ca-i tractor asta doar 4-5 sec dupa care se tureaza normal la 1000 rpm. Asta se intampla doar la pornirea de dimineata cand este frig, in rest porneste foarte bine. Nu stiu unde ar fi problema de face asa doar cand este rece.
     
  5. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Si la mine face cateodata si cred ca ar fi de la injectoare. Am pus motorina scumpa si nu mai facea .

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  6. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Eu am crezut sa fie o bujie sau doua de porneste asa urat la frig. Poate sa fie sau sa aiba vina clapeta de shut-off ca eu am mufa scoasa de la ea pentu ca mufa fiind introdusa nu mai trage motorul de loc. Multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si te intreb eu: de ce nu inlocuiesti clapeta aia ? De ce mergi asa cu masina. Intai repara-ti masina si dupa, vezi de ce nu porneste. Va bateti joc de masina. Pe bune, repara ce este de reparat indiferent de costuri. Altfel vinde masina daca nu iti permiti sa o intretii. Fara suparare.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar o diagnoza de 50 lei de ce nu faci sa vezi ce erori ai stocate ? Poate ai toate bujiile arse si iti porneste prin compresie, unde este si normal sa iti faca masina ca un tractor.
     
  9. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Am fost la service si mi-sa spus ca este totul in regula si doar sa vina cineva dimineata sa puna testerul pe ea sa vada ce se intampla in acel moment, ca in rest porneste foarte bine
    Da, eroarea stocata este cea de la clapeta ca am mufa scoasa, atat. Cristi eu am postat ca poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta. Am sa inlocuesc acea clapeta daca tu spui. Nu am scos-o eu ci cei de la service cand m-am prezentat ca nu-mi tragea masina, au scos acea mufa si au zis ca nu este nici o problema ca nu influenteza cu nimic si are rol doar la oprire sa nu trepideze motorul. Nu stiu de ce te-ai enervat.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu m-am enervat dar mecanicii aia sunt foarte prosti daca ti-au spus ca acea clapeta ASV influenteaza doar oprirea. Schimba mecanicul / mecanicii. Restul este o interpretare a ta. Inca ceva: te rog eu si fa un efort sa scrii corect gramatical ca sa intelegem ce vrei sa spui. Pana acum ti-am corectat toate mesajele scrise de tine dar pe viitor nu voi mai face asta si ti le voi sterge direct. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Chiar daca ar fi cum au spus ei si anume ca ar influienta ASV-ul doar oprirea tot nu este admisibil asa ceva ! Socurile pe care motorul le face la oprire se duc in tampoane si volanta. Oare o fi bine ? Daaa ... ii doare in dos pe mecanicii plapumari si de tine si de masina ta !
     
  12. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Sigur l-ati speriat. :) Nu cred ca mai intra cu vreo problema pe acest site.
     
  13. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Ok am sa fiu mai atent pe viitoar,am sa inlocuiesc AVS-ul sa vedem daca mai persista problema.Si revin cu un raspuns.
     
    nae77 apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai probleme ulterioare vino pana in Bucuresti ca sigur aici o sa-i dam de cap. Bafta.
     
  15. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Sa cumperi clapeta ASV OEM ( Siemens VDO ). Eu am schimbat-o in 2013 si a costat fix 850 lei. Nu te zgarci la bani sa iei ceva after-market pentru ca ori nu o sa ti-o recunoasca ECU, ori nu o sa se potriveasca mufa. Nu incerca la dezmembrari si nu incerca sa o repari pe cea veche. Va tine maxim cateva saptamani \ luni si va pica din nou. O data ce a apucat sa intre ulei in mecansmul ei e gata ... dead & burried. Stiu ce zic ;).
     
  16. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Va multumesc frumos
     
  17. dragos89gl 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    audi a4 2.0 disel multitronic , 2005
    Salutere colegi ,am si eu o problema ...daca dau sa plec in tromba masina merge in suturi 3-4 secunde !! Nu am decat o eroare 3338 , am vb cu un prieten a zis ca e releu de bujii dar ma gandesc ca nu poate fi de la asta !! Bujiile le.am schimbat ieri pe toate !! Cod motor blb 2.0 tdi 140 cai multitronic !!
     
  18. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Fa o diagnoza cu VCDS, nu cu fel si fel de interfete de 10$. Posteaza apoi eroarea.
     
  19. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Salut am inlocuit clapeta ASV,problema a persistat,am schimbat service-ul,si au gasit ceva pe partea de unitate control bujii sau releu partea A asa mi-au comunicat,nici ei nu sunt siguri care este ca sunt doua,unitate control si releu,unul dintre cele doua este defect.aveti ideie care este partea A?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca cei de la service habar nu au sa interpreteze niste erori si ti le-au trantit si tie exact asa cum au aparut pe tester.
     

Distribuie pagina asta