1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BLB la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ASU8, 27 Mai 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai da Quote la mesajul anterior. Anumite piese se cumpara si se schimba noi, nu SH. In acel capac este o supapa care se infunda si tu nu ai cum sa cureti perfect acel capac daca este infundat / imbacsit de acele depuneri de la gazele de carter.

    Am gasit ce trebuia ca sa intelegi. Uite despre ce vorbesc:



    Cauta si alte filme asemanatoare pe Youtube ca sa intelegi ce ti-am spus si citeste integral acest topic si in special ultima pagina: http://vwforum.ro/topic/26587-gaze-carter/?page=6 care chiar daca nu este despre tipul tau de masina, se aplica si la tine tot ce scrie acolo.
     
    pamfilie2006 și UnCiprian apreciază asta.
  2. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    Salutare. Am revenit, am verificat injectoarele si sunt ok, pe la ±0.2 , ±0.3 . E posibil ca acele vibratii, tremuratul in treapta 1 si 2, cand motorul merge turat foarte putin din acceleratie sa se datoreze volantei? Repet, daca iau piciorul de pe acceleratie si il apas inapoi, isi revine, sau daca apas pe acceleratie, la fel, isi revine. Cand stationez, nu se aude nicio bataie ca de volanta, nici cand apas pe ambreiaj.
     
  3. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Nu e de la volanta. Am schimbat eu de o luna kit complet si la fel am simptomele la rece de care spui tu.
     
  4. nedelea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 d. 2005
    Salutare la totii colegii.

    Am si eu o mica problema cu al meu audi a4 2.0 TDI cod motor blb an 2005.

    Pornesc masina plec cu ia , in timpul mersului motorul merge silentios la urcare in ture , trage liniar de la turele joase. ( nu simti cand urca vitezometrul) totul ok. fara vibratii absolut nimic.

    Opresc motorul , repornesc , ma pun in miscare , dar de data asta am urmatoarele probleme.

    -Motor mai zgomotos
    -Vibratii dupa 2.000 rpm ( nu foarte accentuate dar sesizabile.deranjante )
    -Lag la schimbarea intre trepte.
    -Putere mai scazuta ( trage satisfacator dar sesizabil mai incet )
    -Masina nu mai fuge ca in primul caz,,,din ture joase.


    Tin sa precizez ca turbo intra , nu se plafoneaza , se duce pesete 3800 de rpm in orice treapta fara nici un fel de probleme ( curatat turbo + reglat geometrie acum 1 an la domnul cipos ) kit ambreiaj + volanta + clapeta admisie schimate recent. Egr ul are circa 40.000 de km.

    Toanele acestea le face si in timpul mersului, fara opriri ale motorului , practic simt cum masina 2 km merge bine trage de rupe iar dupa aceea apar problemele , dupa iar isi revine si tot asa.

    Pe tester nu am absolut nici o eroare.

    Orice sfat din partea colegilor e bine venit. Sa aveti o zi buna.
     
  5. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salutare. Am si eu o problema cu un 2.0 TDI BLB mai pe scurt cum pot scapa de acele trepidatii la relanti cu motorul cald. Stiu ca asa fac BLB-urile dar mie imi pare ca s-au accentuat trepidatiile. Tin sa precizez ca am pompa de ulei rectificata la axul balansier .... egr VDO + clapeta VDO + garnituri noi distribuia are 5000 de km maxim uleiul la fel cu toate filtrele aferente. Am pus pe tester nu da nici o eroare stocata .... Am facut log la injectoare cu motorul la 90 de grade atasez poze ma poate ajuta cineva cu un sfat am citit dar gasesc o solutie... Va rog ajutati-ma.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Regleaza-i avansul intre -1,5 si -2,5 vezi daca se simte o imbunatatire.
     
  7. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Multumesc de sfat am facut programare la mecanic i-am explicat problema si a spus ca s-ar putea sa fie volanta dar daca e volanta trepidatiile alea le am si cu motorul rece nu ? Mie imi face asa doar cand e motorul cald cand stau la semafor le simt de imi vibreaza si bradutul parfumat. Am sa insist pt reglarea avansului intre parametrii respectivi.
     
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Intr-adevar, cand e gata volanta scutura de te scoate afara din masina, dar face asa mereu, si la cald si la rece. Daca esti 100% sigur ca doar la cald iti face chestia asta, poti elimina volanta din schema.
    As merge si eu pe reglarea avansului.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e adevarat, iti poate la rece poate merge ok si in aglomeratie cand se incalzeste sa trepideze.
     
    danielvaradie apreciază asta.
  10. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Verifica si tampoanele de la motor !
     
  11. Lilin

    Lilin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BLB
    Te salut! Am un Audi A4 2.0 tdi BLB din 2005 si am exact aceleasi probleme cu trepidatiile pe care le ai si tu! Vroiam sa intreb daca ai rezolvat ceva cu masina?
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    BLB este supranumit si"balbaitu":)iar singura metoda de a scapa cat de cat de acele intreruperi este sa duceti avansul la 0°, sa nu spuneti ca e EDC 16 iar avansul trebuie sa fie intre -1,5°/-2,5°, BLB urile ce le am reglat de a lungul timpului la 0° se comporta mult mai bine. Singura conditie e ca distributia sa fie pusa cu sdv uri/cale incat prima masuratoare a avansului sa fie cuprinsa intre -1/-2,5 grade.
     
    ionutd84 apreciază asta.
  13. Albescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 2006 s-line cod motor BLB
    Referitor la acel filtru epurator din capacul culbutorilor...am observat ca in acea portiune rotunda de unde iasa furtunul si intra in admisie are o gaurica mica pe unde sufla aer...este normal sa fie asa?
    Multumeac!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  15. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    Salutare Colegi,

    Am o mica problema la un Audi A4 b7/2005, 2.0 diesel, 16v, 103 kw, cod BLB
    Am intrerupri la anumite turatii, dupa ce trec de ele, masina trage excelent (chiar si inainte de acele intreruperi masina trage perfect)
    Mentionez ca am schimbat acum 1 saptamana EGR-ul, turbia este ok, am facut toate testele posibile pe masina, atat in mers cat si pe loc si nu a dat nici o eroare (distributie schimbata acum 2 saptamani, daca are vreo relevanta). Problemele apar si cu si fara turbina. Cand o turez pe loc, fix la acele turatii, masina are acele intreruperi.

    Turatiile la care face "scandal sunt: 1400 - 1500, 2400 - 2500 si cele mai puternice la 2800 - 3000.

    Dupa cum bine stiti ca nici o probleme nu vine singura, pe VAG, cand am masurat valorile, aceastea au iesit cu 2 - 300 sute fata de cele normale.

    A mai trecut cineva prin asemnea situatii?
     
  16. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    și la mine face cam la fel.
    azi schimb injectorul de pe cilindul 3 și vedem dacă e ok
    postez după
     
  17. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    am verificat si injectoarele si toate sunt in parametri.
    am ramas fara idei si eu si cativa mecanici la care am fost :)
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ai verificat injectoarele cu/in vdcs??
    Sa stii ca de a lungul timpului am intalnit cazuri in care compensarile erau super ok iar inj.puse in banc au demonstrat contrariul.
    Eu te as sfatui sa le dai jos si sa le verifici cum trebuie.
     
  19. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    Da. Au fost verificate cu VDCS, totul este ok din pct asta de vedere (cel putin raspunsul asta l-am primit de la mecanici)
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    As spune sa le ferifici pe banc/posibil sa ai surprize mari!!
     

Distribuie pagina asta