1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BLB la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ASU8, 27 Mai 2008.

  1. yyomihai

    yyomihai 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    audi a4 avant 2014, 2.0 tdi, 143 cp. motor cjca
    Aceiași problema identică o am si eu pe același model de motor si precizez ca i-am curățat egr i-am schimbat senzorul temperatura lichid racire(mi-l dădea eroare pe tester) iar acum nu Mai am nicio eroare, însă mașina merge in suturi de nu Mai știu ce sa ii mai fac... Am verificat tot, injectoare, bujii, totul e in parametrii normali... Recent mi-a spus in mecanic ca ar fi senzorul vibrochen...Are cineva o alta idee o alta părere?
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Fara senzorul la vibrochen nici NU porneste!!
    Ma repet a nu stiu cata oara, VERIFICATI injectoarele in banc decat sa tot dati banii pe testere/mecanici!!
     
  3. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    salutare.
    am rezolvat problema.
    Problema a fost un injector (cil 3). și la mine arăta valori ok...câteodată...dar când dădeam drumul la AC merge la 2,99 și începea să tremure urât de tot...mergea în 3 .
     
    Cosmin.R și nae77 apreciază asta.
  4. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    Urmatorul pas si la mine, la un verificat de injectoare, pe banc :)
     
  5. Madalin laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi blb 2005
    Va salut ! Am incercat sa descarc procedura de rezolvare a pornirii greoaie la cald cu vcds la 2.0 blb ... e un atasament la pagina 30 dar imi da eroare si nu se descarca. Ma poate ajuta cineva cu procedura aia ? Nu mai suport pornirea grea la cald .
     
    Zamfir ionut apreciază asta.
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ce procedura vrei?? Poti coda din cutie manuala in automana dar..o sa ai trepidatii in plaja 1800/2300!!
     
  7. Madalin laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi blb 2005
    Multumesc ! Am reusit sa descarc ... despre asta era vorba . 20170708_153141.png
     
    gabitza121 apreciază asta.
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si a functionat??
     
  9. Madalin laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi blb 2005
    Acum am reusit sa descarc asta. O sa merg la cineva cu vcds si incerc . O sa anunt daca a functionat
     
  10. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    Pune valoare 4, nu 300, pt ca altfel vei avea trepidatii/dat in nas in treapta a 2-a.
     
  11. Madalin laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi blb 2005
    Si cu valoarea asta de 4 e ok ? Adica daca apar probleme de genul doar ca porneste la sfert ...mai bn o las asa
     
  12. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    Da, este ok. Un an am stat cu valoarea 300 si apoi am aflat de schimbatul cu valoare 4 si de la ultima modificare tot cam un an a trecut si nu sunt probleme. Cu valoarea 300 are cateodata momente cand da sa se inece, in treapta a 2-a, dar cu valoarea 4 nu mi-a mai facut asa.
     
    Zamfir ionut apreciază asta.
  13. Marian1191 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI Blb 2005
    BLB, 2.0 tdi, dupa ce se incalzeste motorul f bine( dupa 40-50 de km de mers) la accelarii puternice(depasiri) “joaca” motorul cu tot cu cutia de viteze si levierul de la schimbator stanga dreapta de zici ca se rupe. Tampoanele stanga dreapta de la motor si cel de la cutie le-am schimbat. Acele de la ceasuri nu au oscilatii, valorile de la injectoare sunt in limite normale. La un serivice mi s-a zis volanta, la altul ca axul cu came si vreun tachete care ramane blocat. Stie cineva ce poate sa aiba?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Orice si in plus si altele fata de ce ti s-a mentionat pana acum.
     
  15. YangW

    YangW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI -S-line-( BLB ) 140
    Salut, am tot citit pe aici dar cam nimic din ce vreau sau poate nu am vazut. Astazi mergeam linstit pe drum cam cu 70km/h si dintr-o data moare motorul, am tras pe dreapta sa o pornesc, dar nimic, doar un zgomot infernal si nu pornea. Motorul e 2.0 blb si din cate am inteles de pe aici se poate sa se fi rupt un ax ? Am tras-o pana la cineva si astept luni un trailer pentru a o duce la un mecanic, dar sunt foarte curios ce poate fi ? Multumesc anticipat si scuze daca a mai fost un rezumat la asa ceva .
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La 16v nu sunt probleme cu axele .
    Vezi daca rola intinzatoare de la distributie mai e la locul ei
     
    YangW apreciază asta.
  17. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Distributia sarita probabil. Rola intinzatoare are un surub pacatos care daca nu e schimbat o data cu distributia si strans la un anumit cuplu sare si provoaca dezastru.
     
    YangW apreciază asta.
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare. Cum scot instalația asta electrica de la injectoare? Vreau sa o scot din chiulasa și nu iese. Am scos deja siguranța.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    O incovoi in sus si o fortezi ca sa iasa pe langa peretele compartimentului bateriei. A ta, e posibil sa se rupa, intrucat e veche si a devenit casanta.
    Cea noua insa, nu se rupe cand o incovoi.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ovidiu el are deja motorul desfacut / demontat de pe masina. :)

    zamolxez
    trebuie sa tagi mai tare dar cu atentie ca este deja casanta (asa cum ti-a spus si Ovidiu) din cauza vechimii si caldurii acumulate in timp. Misca de ea si da cu degripant prin jurul ei, pentru ca trebuie sa iasa.
     

Distribuie pagina asta