1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BMN la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Monroe, 26 Apr 2014.

  1. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Buna seara,

    Azi, la cateva minute dupa ce mi s-a aprins martorul de motorina, intr-o repriza de accelerare pe o rampa de 6-7%, mi s-a aprins si martorul de bujii incandescente si a clipit pana la oprirea motorului. Totodata s-a diminuat drastic puterea motorului in ciuda accelerarii. Zici ca am ramas fara turbo. La repornire, nu s-a mai aprins martorul iar masina a mers normal.

    Nivelul scazut de combustibil in rampa si curbele pot cauza acest lucru?

    Eventuale reziduri in motorina?

    Sa ma astept la altceva?

    Mentionez ca detin masina de cateva zile si nu sunt obisnuit cu aceasta motorizare.

    Multumesc.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai faci o diagnoza si un LOG in mers la masina pentru ca pe ghicite nu o sa rezolvi nimic. Poate ti-au picat injectoarele, ai o problema cu turbina sau ai o probleme cu diverse supape/valve (EGR, clapeta Shut-Off, N18, N75, etc. ..).
     
    Ultima editare: 28 Apr 2014
  3. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Nici o eroare, sa fi fost deci nivelul scazut de combustibil?
     
  4. mihai p

    mihai p 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    vw GOLF PLUS 1.9 TDI 2007 BXE
    Nu se poate sa nu ramana erori pe ENGINE daca a clipit bujia si ti-a taiat acceleratia.
     
  5. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Am fost plecat pentru ceva vreme asa ca am lasat totul balta.

    Update:

    Masina a mai circulat intre timp dar putin si aproape exclusiv in oras.

    Dupa cateva sute de km a reaparut eroarea de bujie impreuna cu DPF-ul. Masina a intrat in limpmode si a ramas asa.

    Am fost la mecanic, a dat jos filtrul de particule, l-a curatat si a facut si regenerarea din soft (cost total 400 lei).

    Toate bune pentru 3 zile cand s-a reaprins martorul de bujii.

    La o noua scanare apare eroare de presiune turbo si filtrul s-a imbacsit pana la 29%.

    Acum masina e la mecanic, astept sa dea turbo jos si sa-mi spuna ce e de facut.

    Curatat turbo, reconditionat turbo sau altceva.

    Mecanicul zice ca lucreaza cu cei de la Autonik din Cluj Napoca daca e necesara reconditionare turbina.

    Ce parere aveti despre ei, eventual alte recomandari?
     
  6. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Am rezolvat, turbina a ajuns la Autonik Cluj unde s-au schimbat bucsile si a fost curatata.
     
  7. bogdanbgb 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2012
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    a3.2.0.2007
    Salut,
    Am tot un audi A3 8P Quattro 2006 cod BMN (160.000 Km reali). Am avut aceeasi problema cu un an in urma, nu i-am dat atentie si am uitat de ea. Acuma vreo 4 luni nu-mi mai tregea deloc parca picase deodata ambreajul. Am fost la service si surpriza, pe tester mi-au iesit injectoarele dar de fapt oringurile dupa injecoare scapau compresie.
    Am inlocuit si totul ok. Am facut intre timp vreo 6.000 km si iar incepe aceasi problema nu mai trage Zici ca ar patina ambreajul. Am pus pe tester nimic, nici o eroare. Am mers cu testerul pe ea tot nimic. Nu-mi face intruna asa o apuca cand si cand, ori ca merg constant ori in acceleratie nu mai trage, nu-mi apare nici un martor. Nu stiu ce sa-i mai fac. O sa merg asa pana o pica ceva ca sa stiu exact ce area si sa o pot repara.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Iul 2014
  8. grigore gheorghe george 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2016
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a3 quattro 2008 170cai
    Salutare...Am un A3quattro din 2007 ,cod motor bmn de 170 cai si de ceva vreme baga ulei in motorina, nu mai porneste de pe o zi pe alta si câteodată da socuri in mers la accelerare ca si când nu s-ar alimenta.Mentionez ca am schimbat oringurile la injectoare si aceleasi probl.Am revenit cu un testare si singura eroare este injectorul 1.Sa fie asta probl..?Astept parerile dvs.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica pompa tandem!!
     
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Muta injectorul in alt slot si vezi daca se muta si eroarea. La tipul asta de motoare cam asta e simptomul de injector bulit.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Inj."bulit"NU baga ulei in motorina!!
     
  12. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Salut,
    Detin de o saptamana un A3 8P 170pc cod motor BMN. Fiind nou proprietar am zis sai schimb filtrele. La schimbul filtrului de motorina cand a demontat filtrul ziceai ca este filtru de ulei nu de motorina. Ce spuneti baga ulei in motorina ? Nivelul la joja nu l-am controlat pentru ca n-am avut drumuri intinse pe distante lungi. Mentionez ca nu scoate fum in sarcina 160 km/h nici la pornire . Aveti idee careva ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai pus o intrebare .... Daca nu a fost facut schimbul filtrului de motorina de foarte mult timp este normal sa arate asa. Nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt. Nu are nici o treaba culoarea filtrului de motorina cu uleiul in motorina.

    Referitor la intrebarea de mai sus ti-a mai fost stearsa pentru ca nu are nici o legatura cu nimic mai ales cu acest topic si mai ales este o intrebarea absolut ridicola faptul ca un filtru este murdar. E murdar si gata, il schimbi si mergi mai departe.
     
  14. Hemy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    Pitesi
    Masina:
    AUDI A3 SPORTBECK 8P 2.0 - 170CP, 2007
    Asa am intalnit si eu...același filtru înegrit, deși a fost schimbat la timp...doar motorina OMV am alimentat
     
  15. Mrz

    Mrz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 8P2 quattro 2.0 tdi 170 cp an2007
    Vin cu o mica problema la a3 meu
    Acum aproximativ o luna jumătate am schimbat garnitura de la galeria de admisie pentru ca curge ulei pe motor
    După un drum de sv-tg mures am observat ca îmi arunca niște ulei de undeva din spate pe alternator
    Poate fi din nou garnitura sau e de vina piesa acționat prin vacuum
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Trebuie inlocuita galeria , de preferat cu una din aluminiu
     
  17. ButValentin

    ButValentin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2018
    Locație:
    BRAȘOV
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0d BMN 170cp 2008
    Salut băieți de curand am achiziționat un Audi a3 8P BMN 170 de cai 2008.
    Astazi m-am intalnit cu un coleg cu un passat din 2008 tot de 170 de cai si mi a spus sa las masina la relanti mai mult, dupa 2 minute a inceput un usor miros mai apasat de noxe iar in cursul a 5 minute 6 maxim, a inceput sa scoata fum alb pe toba De la un fum usor a ajuns la un fum mai dens.
    Sa fie oare oringurile sa scape compresie? Sau sa bage prea multa motorina prin ele? Sau sa fie cu totul injectoarele duse? Tin sa mentionez ca in mers fum 0, trage perfect in orice tura, nu tremura pe loc, nu smuceste excesiv in viteze absolut nimic, doar fumul acesta ... La el era de la. Oringuri dar de 1 an merge asa si nu are probleme. .
    Ce recomandați ? Va multumesc
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si noi trebuie sa ghicim una din cele enumerate de tine, sau ?
    Vezi si tu valorile injectoarelor pe VCDS (eventual da-le jos si verifica-le pe bank), fa un log in mers, inlocuiest O-ring-urile ca nu sunt o avere, etc.
    P.S Nu avem nici un glob de cristal pe forum.
     
  19. ButValentin

    ButValentin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2018
    Locație:
    BRAȘOV
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0d BMN 170cp 2008
    Salut, mersi de răspuns :)) am înțeles scuze ca nu am oferit mai multe detalii nu stiam ce sa mai spun sincer, o sa fac un log o sa il postez si maine de dimineata dau o tura la mecanic sa vedem oringurile daca sunt crăpate ceva si scapa pe acolo.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu da o tura la mecanic sa verifici O-ring-urile, ci inlocuieste-le direct.
     

Distribuie pagina asta