1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. mircea911 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Salut,
    Am un Audi A4 B7 din 2007, cod BPW, 2.0 Diesel - 140 bhp.
    Am o problema cu el la care nici cum nu reusesc sa ii dau de capat.

    Dupa vreo 2 3 minute dupa ce il pornesc si motorul este rece, incepe sa scoata fum alb. Daca o turez mai tare apoi un jumate de minut un minut scoate mai putin. Apoi la relanti iar incepe sa scoata mai mult.
    Mentionez ca fumul are culoarea alba, nu consuma ulei, injectoarele functioneaza in parametri normali. Toate aproape de 0.
    Fumul miroase intepator.

    Fumul dispare complet cand motorul ajunge la 90 de grade.

    A fost testata la service specializat o saptamana intreaga si mi-au schimbat filtrul de motorina si mi-au dat ceva aditiv pentru motorina.

    Ati mai avut careva o problema la fel ?
    Sau aveti vreo idee ce ar putea fi ?
    As fi tare recunoscator !

    Mersi
     
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    La acel service s-a facut o scanare? Exista erori stocate pe ECU?

    Exista posibilitatea ca senzorul de temperatura agentului de racire sa fie decalibrat. Functie de acesta se regleaza un amestec necorespunzator. De altfel ar fi bine sa fie verificat si senzorul de temperatura exterioara.

    Fumul alb de multe ori este semn ca exista o fisura intre lichidul de racire si camera de ardere (garnitura de chiulasa). Nu este neaparat sa fie si in cazul tau, dar am expus posibilitatile.
     
    Audi PSL . apreciază asta.
  3. mircea911 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Mi-au zis ca nu exista nici o eroare stocata, ca din punct de vedere al motorului este perfect.
    Agentul de racire este ok, curat, un pic sub maxim in recipient, garnitura de chiulasa a fost verificata, mi-au zis ca e in regula.
    De senzorul de temperatura nu mi-au zis nimic, in schimb mi-au zis de oringurile de la injectoare ca s-ar putea sa cauzeze problema asta, dar am tot cautat pe forum si nu am gasit vreo legatura.

    Mersi mult
     
  4. mircea911 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    In alta ordine de idei a schimbat cineva oringurile de la injectoare dupa simptomele astea ?

    Mersi mult.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uite ce trebuie sa faci ca sa scapi de fumul alb: desfa tubulatura care merge la intercooler desfa intercoolerul si curata-l. In proportie de 90 % de acolo ai problema cu fumul alb pentru ca s-a acumulat ulei in intercooler, ceea ce este perfect normal la kilometrii pe care ii ai (adica cei mentionati in topicul de pe vwforum ), curata si furtunul acela gros care intra in intercooler si merge la EGR.
    Mai departe: desfa EGR si curata EGR si neaparat galeria de admisie, in mod obligatoriu. Dupa ce faci ce am mentionat mai sus, o sa vezi ca dispare fumul. Spor la treaba.
    Nu pune intrebari despre cum se face acest lucru. Exista topicuri pe acest forum privitoare la curatarea EGR si a galeriei de admisie. Daca nu cureti si galeria degeaba cureti EGR-ul. Lasa la inmuiat cateva ore bune galeria in solutie speciala si foloseste o perie speciala care intra in toate cotloanele galerie ca sa cureti eficient. O sa te sperii de ce va curge din galerie cand o sa o cureti.
    Am vazut ca ai deschis topic si pe vwforum si sunt curios cine si in ce fel iti va raspunde acolo. Multa bafta
     
    Ultima editare: 24 Sep 2015
    Mihai dmm, Rocket și radu_tu67 apreciază asta.
  6. mircea911 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Mersi mult de raspuns.
     
  7. vio_ 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2010
    Locație:
    timis
    Masina:
    audi a4 2.0 2007
    Am si eu o intrebare: la pornire la rece, in special, am o usoara bataie la nivelul chiulasei ca un tacanit metallic slab care dispare cand se incalzeste motorul. Mentionez ca am schimbat axul cu came si tachetii. Motorul este cod BPW 2.0 TDI. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2012
  8. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Azi a mai aparut o problema. In intervalul 1400-2200 de ture vibreaza toata masina de zici ca are strambe toate rotile. Volanta nu cred (SPER) sa fie,pentru ca are vreo 10.000 de km.
    Vibreaza si pe liber,da usor,ca nu e in sarcina.Cand pornesc motorul simt vibratii puternice as putea zice,la relanti vibreaza mai tare ca cealalta masina( Passat 2004 1.9 tdi PD AXR) iar cand opresc motorul nu simt nimic. Maine am programare la servis. Sa fie tampoanele de la motor?Undeva am citit ca EGR ar putea fi de vina.
    Pe tester nu zice nimic. Nicio eroare.Tampoanele au senzori,da din cate am inteles nu prea te anunta..
    Oricum,problema a aparut brusc.
    O parere ar fi binevenita.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2013
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba tampoanele ca rau nu faci. Cel din stanga/partea sofer are senzor si doar la diagnoza (in bord nu iti apare nimic) cu VCDS-ul iti indica daca are eroare si este scurs lichidul. Ii schimbi obligatoriu pe amandoi chiar daca doar unul este curs. Demonteaza scutul de la motor si daca in jurul tampoanelor este o culoare rosie ti-a curs lichidul hidraulic din tampoane. Bafta
     
    Rocket apreciază asta.
  10. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Mersi. Sper sa scap doar cu tampoane motor. Va tin la curent.
    Ar fi culmea sa fie volanta..
     
  11. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu am avut ambele tampoane duse, dar nu se manifesta in modul acela.
     
  12. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am fost la mecanic azi.
    Tampoanele varza,curse cu lichid rosu,scut motor murdar de rosu pe interior.
    380 ron bucata OEM.
    Le schimb,sa vad daca mai face ca toti dracii..:) Totusi, senzorul lu peste,cand te anunta pe VCDS? cand nu mai ai tamponul?
    Eu tot mai cred 90%,ca e volanta de vina.. Greu de crezut,OEM si aia,10.000 km..
    Tipul de acolo mi-a zis ca daca e volanta,o trimite la verificat si-mi pune alta.
    Colegul Hilfiger a avut si el tampoanele rupte,da cica nu facea ca la mine.
    Revin cu noutati. Sper( as vrea eu) sa fie de la tampoane.
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Salut din nou.
    Am schimbat suportii motor. Diferenta foarte mare. Zici ca e pe benzina motorul. Zguduiala in acceleratie a ramas :(.
    In sfarsit...merg la alt mecanic(mai priceput cica).
    Salut,salut,care-i treaba..? Ii explic,pornesc motorul(dupa cum v-am spus trepideaza putin si pe loc cand accelerez) si zice: Pai nu-i de la volanta domnule (nu i-am spus ca are doar 10.000 km.). Nu auzi cum sufla in admisie?
    Ma fac prost( chiar sunt ,ma rog..eram la faza aia :) ) omul scoate repede un furtun si intradevar se auzea destul de tare cum pufaia in admisie.
    Concluzie,am lasat-o sa-i dea capacul jos sa vada axul cu came cum se prezinta. Cica de acolo si trepidatiile masinii in accelerare.
    Astept telefon de la mester(care parea priceput asa cum auzisem). Ce spune-ti? Poate fi de la axul cu came trepidatia masinii ?
    Daca are dreptate...Mi-am schimbat mecanicul. Daca nu...o iau de la capat.
    Apropo..stie cineva daca axul meu cu came 2.0 BPW PD,e la fel cu cel de pe 1.9 tdi PD. Motorul cica e aproape identic.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2013
  14. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Vesti.

    Ax cu came distrus,tachet spart ,cuzineti asemenea.Incredibil cum mai mergea motorul ala.. Era doar putin mai zgomotos.fara sa glumesc.
    O fi din cauza rahatului de ulei 5w30... Oricum il schimb cu 5w40 si daca face figuri filtrul de particule...jos si cu ala.Au la service Castrol 5w40 DPF,asa scrie pe cutie. La norma vw nu e scris 507,insa scrie DPF...pana mea..
    Maine dimineata vin piesele. Dupa amiaza e gata. SPER sa fie asta cauza trepidatiilor.
    Nu stiu daca trebuie mutat postul in alta parte. Rog moderatorii.
    Revin cu impresii.
     
    aaddyyaaddyy apreciază asta.
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Salut,

    Din fericire ai descoperit la timp fara sa mai cheltui bani multi si aurea. Eventual iti distrugea si cei doi suporti noi daca continuai sa mergi cu ea. Concediaza pe fostul mecanic ca e dinala ce stie numai sa schimbe piese, nu sa si diagnosticheze.

    Ai avut cumva ansamblul de la pompa de ulei rectificat?

    Uleiul nu e de vina, poate e de la fostul proprietar treaba si sa agravat la tine, sau ai avut un ulei contrafacut...etc
    Si eu am batai mari, de masina face ca un tractor, dar la mine au aparut dupa ce mi-a picat celebrul ax de la pompa de ulei. Si cum am mai mers 5-6km cu masina pana acasa, se pare ca s-au stricat mai multe pe acolo. Dar in nici un caz nu se manifesta ca si a ta, doar un zgomot de tractor enervant. Deocamdata merg asa cu ea, pana mai strang bani, ca si volanta e pe duca si deja am bagat ceva banisori in motor.

    Da motorul BPW e aproape identic cu cel de 1.9, dar du prea se potrivesc piesele :) Mie in ETKA imi da doar pt BPW ax-ul cu came.

    Poti sa imi spui si mie cat te-a costat piesele si ce marca e axul? Eventual trimite un pm.
     
    Grio apreciază asta.
  16. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Pai...axul de la pompa de ulei nu l-am rectificat. Nu cred ca el e vinovatul. Cred ca se ducea turbina in primele secunde,daca n-avea presiune. Plus ca nu mi-a aparut niciodata "low pressure".
    Pretul pieselor nu e secret :) . Axul cu came e 1100 ron marca CAMPRO (cam de la camshaft si pro de la profesori...:laugh: ). N-am luat OEM(3000 ron) ca nu stiu cat tin masina si nu vreau s-o dau chiar noua..
    Tacheti INA, 8x43 ron,cuzineti 10x15 ron, parca. Ulei si filtru nici n-am mai intrebat cat costa,nu mai conteaza..
    Acu,nu stiu...da,o sa-mi dea si botul jos sa puna distributia la loc?
    Clar,am schimbat mecanicul.

    Dupa ce schimb si astea,daca tot asa trepideaza,cumpar 1l de benzina si o duc la Casco. :)
     
    Ultima editare: 22 Feb 2013
    StefanDaniel și Furtuna Dumitru apreciază asta.
  17. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Astept alt ax. Cel care a venit vine prea fix,adica se invarte greu tare la mana.
    L-au masurat cu un micrometru si are cu o zecime mai mult ca grosime,unde vin cuzinetii.
    Am probat cu altul original,de pe alt motor si vine corect. Adica se invarte usor.
    Luni probam cu celalalt,tot CAMPRO. Daca tot asa e,schimbam marca.
    Mecanicul zice ca n-a mai patit..
    Oricum,cert e ca axul e mai gros cu...un fir de par. Incredibil ce tolerante mici are acolo.
     
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ultima editare: 23 Feb 2013
    alinush și Furtuna Dumitru apreciază asta.
  19. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Stie ce face.. Desface motoarele ca pe cutiile de conserve.
    Multumim pentru fisiere. Din ce spune a schimbat multe axe cu came la PD-uri. Dupa cum umbla pe acolo,tind sa-l cred.
     
    Ultima editare: 23 Feb 2013
  20. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    asalutare. ne poti spune si noua la ce mecanic lucrezi(locatia)?pentru cei din Iasi.sa nu se considere publicitate.
     

Distribuie pagina asta