1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Salut.mai poți posta încă o data link ul cu procedura pt bpw.nu mai este valabil link ul mulțumesc!
     
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
  3. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    La BPW am vazut ca sunt 2 tipuri de curele transmisie ( accesorii ). 1610 si 1613 lungime. De care sa iau? Conteaza lungimea? In sensul ca daca schimb si intinzatorul trebuie sa iau mai lunga?
    Conteaza mult aia 3mm?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu unde ai vazut doua tipuri. Probabil pe unele site-uri de piese auto scrie asta, dar e eronat.
    Cert este ca Etka da un singur tip, adica cea de 1613 mm.
     
    mario vrs apreciază asta.
  5. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Salut,
    Sstie cineva de ce imi papa cam 1 litru de ulei la vreo 2.500 km ? Nu scoate pic de fum, nu am scurgeri, turbo e nou si motorul rectificat complet acum 7.000 km. O zi buna.
     
  6. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Ce piese ai schimbat la motor? Ai DPF?
     
  7. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Pai motorul a fost rectificat complet cu pistoane noi, segmenti noi. Am DFP anulat fizic si din soft plus anulat EGR.
     
  8. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Esti sigur ca nu iti curge ulei pe la capacul de la culbutori? Partea din spate de langa pompa tandem?
     
  9. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Am schimbat si pompa tandem si m-am uitat cu o lanterna nu se vede nici o scurgere in parcare nu se vede nici o pata de ulei.
     
  10. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Kolbenschmidt e recomandat.
     
  12. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Kolbenschmidt va fi. Mulțumesc.
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vedeți ca au apărut variante ieftine din fonta pe la toate firmele. Se spune ca acestea se rup.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2017
  14. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Salut. Revin cu o problema veche la care nu i-am dat de cap. Porneste foarte greu cand e motorul rece daca o las mai mult de 5 6 ore. Tin sa va spun ca am facut urmatoarele schimbari la ea: pompa vacuum noua, schimbat injectoare, rectificat chiuloasa si schimbat tacheti, schimbat filtru de motorina, supapa de sens noua. Pe tester nu am nici o eroare injectoarele au valori bune. Va rog datimi un sfat ce sa ma mai leg ca nici mecanicu nu mai stie. Multumesc!
     
  15. Cornel gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 b7, 2006, 2.0 TDI BPW, 140hp
    Bateria și electromotorul.
     
  16. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Sunt bune si alea verificate.Invarte motoru foarte bine doar ca nu porneste. Cu motoru cald porneste foarte bine si chiar si dupa 3 ore cand e rece deja motoru porneste bine.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca electromotorul invarte foarte bine nu este un semn ca functioneaza ok. Vezi sa nu isi fi facut joc axul in bucsa de cupru din capat (are prostul obicei sa se toceasca excesiv).
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu ai vreo eroare de la vreun senzor, nimic? Pare ca si cum s-ar dezamorsa si sta sa traga motorina si sa faca presiune. Cand dai la automat scoate vreun fum?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  19. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Nu am nici o eroare am verificat cum mai multe modele de testere. scoate putin fum atunci cand aproape da sa porneasca .
     
  20. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Nu stiti ce presiune trebuie sa faca pompa de combustibil din rezervor. am pus manometru si imi da 0.3 bari cu motou pornit.
     

Distribuie pagina asta