1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Înainte de pornire, încearcă să faci o amorsare a instalației de alimentare din vag-com. Intri pe engine- basic settings-gasesti undeva acolo fuel pump activațion. Ii dai doua cicluri de cate 30 secunde și apoi ii dai cheie( eu așa am dat de cap unei probleme asemănătoare) era defecta supapa de sens de pe filtru de motorina. Încerca și varianta asta poate se dezamorseaza pe undeva...E o idee...

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Pump_Basic_Settings_for_PD,_PPD,_and_CR_TDI_Engines
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  2. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Supapa de sens am schimbat o si tot nu. ce nu am schimbat la sistemu de alimentare e pompa din rezervor la care am testat presiunea la intrare in filtru de motorina si a dat cu motoru pornit la 1500rot/min 0.3 bari nu stiu cat ar trebui sa fie.
     
  3. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    AdrianGafton poți vedea pe motor, în mvb, "last start condion" trebuie sa îți arate turația la care a fost învârtit motorul de către electromotor și cantitatea injectata+ alti parametri. Dacă nu mă înșel o turație sub 250 ture nu este suficientă pentru a porni

    Referitor la pompa ma uit acus in autodata, ar trebui sa dea debitul/30 secunde și presiunea, dar din ce-mi amintesc, ar trebui sa ai o presiune de cel puțin 3 bari

    Nu contează dacă motorul este pornit sau pornești pompa din vcds, pompa are debit constant

    Fuel main pump delivery pressure-3,5 bar/1500 rpm.(cred că se referă la pompa tandem care are o priza de presiune pe spate, în partea inferioară)

    Pompa tandem am schimbat o am pus o noua da nici o diferenta la pornire.

    L.E.:

    In autodata nu specifica, dar pompa din rezervor clar trebuie să facă intre 3-5 bari. 0.5 e o valoare mult prea mica. Poate are sorbul obturat cu cine știe ce. Asta intr-un caz fericit.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ma insel undeva la 4 bari.
     
  5. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Pompa din rezervor da 0,5 bari iar pompa tandem trebuie sa faca 3,5 bari in relanti si 7,5 bari la 4000 rpm iar la motoare dohc 10,5 bari.
     
  6. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    As mai avea nevoie de un sfat: tacheti de dezamorseaza înainte de montare? Tot aud această variantă dar nu înțeleg rostul.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se dezamorseaza inainte de montare.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Ian 2017
  8. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    andrei_sebi18 Salut.,
    Ai reusit cumva sa gasesti cauza pentru care se inchide ASV-ul ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa ii da comanda ECU, nu a afla nimeni de ce.
     
  10. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Si nu se poate face ceva la ECU gen rescriere cod ca sa nu mai faca treaba asta. E in regula daca merg cu mufa scoasa de la ASV nu afecteaza nimic?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca se afla vreo solutie fii sigur ca o gaseai postata pe aici.
    Normal ca afecteaza daca mergi cu mufa scoasa la ASV, nu ai observat si tu cutremurul cand opresti motorul ?
     
  12. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Revin cu problema cu pornirea. Am incercat si cu o pompa noua de joasa presiune pe langa faptu ca am schimbat filtru furtune tur retur, supapa sens, pompa tandem, oringuri noi. Cu pompa noua de joasa presiune nu e mare diferenta.Nu mai stie nici mecanicu la ce sa se uite. daca mai aveti voi ceva idei va rog sa imi spuneti.
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Ai incercat s-o lasi cu botul la vale sau la deal, sa vezi ce face ? Daca face la fel si cu fata la vale, inseamna ca nu dezamorsarea instalatiei e problema. Si atunci sa fie alta problema.
     
  14. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Senzor volanta. Curățat, măsurat, eventual înlocuit. Încearcă totuși să amorsezi instalația înainte de pornire din basic settings. Ai vag com? Ar mai fi câteva verificări de facut cu vcds
    Alta idee: ORINGURILE DE LA INJECTOARE
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A schimbat O-ring-urile de la injectoare deja.
     
  16. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    sti cumva daca la rece oringurile influenteaza o trepidatie usoara la relantiu ? sau e un injector pe duca? la cald nu trepideaza deloc .
     
    Bh11utu apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pot fi ambele. Cel mai bine demontezi injectoarele sa le verifici pe banc. Odata demontate le schimbi si O-ring-urile.
     
  18. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Salut. Vreau sa va spun ca sa rezolvat problema cu pornirea. In primu rand am mai schimbat odata supapa de sens cu una originala iar al doilea lucru au fost bujiile incandescente aveam pe masina bujii care nu erau pentru codu asta de motor erau puntin mai scurte decat cele originale de pe masina. ele sunt bune toate au tot fost testate dar nimeni nu sa gandit ca nu ar fi bune pentru motoru asta. Acuma mai ramane treaba cu ASV ul care e destul de deranjanta si intrerupe destul de mult.
     
  19. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Bine că ai rezolvat!
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Bine ca ai reparat si felicitari ca ai revenit cu rezolvarea. Atentie pe viitor ce piese comandati.
    ASV-ul repara-l sau inlocuieste-l. E pacat sa renunti la el. Daca EGR-ul e ok sa il anulezi, ASV-ul nu.
     

Distribuie pagina asta