1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa un log in mers.
    Daca totul este ok, obisnuieste-te cu micile intreruperi de pe motorul 2.0 TDI.
    Mai sunt cativa colegi cu aceeasi problema si deocamdata nu i-a dat nimeni de cap, inclusiv dupa multe piese schimbate.
     
  2. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Am studiat si eu aceasta problema, atat cat m-am priceput. Concluzia, in cazul meu, este urmatoarea: acele intreruperi si acel "fs" care cu timpul se va transforma intr-un hârșcaît sunt produse de turbină si se manifesta doar dupa ce DPF-ul se incarca peste 30% cat si in timpul regenerarii...
    Am facut o curatare superficiala a geometriei turbinei(pe partea de evacuare,bineinteles), cu un spray dedicat si surpriza: pentru aproximativ 2000 km, problema a disparut. Concluzie: geometrie colmatata si un dpf care nu mai este in parametri forteaza turbina si o scot din echilibru
    Sunt foarte curios daca aceste simptome se manifesta si la cei care nu mai au DPF pe masina
     
    Ultima editare: 14 Apr 2017
    Ioan19, Casper4U și Glemeanu apreciază asta.
  3. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Uite cum sta treaba la mine: Motorul in parametri, turbo nou OEM schimbat anul trecut in vara, cam tot ce inseamna furtune de vacuum, regulator presiune turbo, EGR nou VDO, ASV nou VDO, galerie de admisie curatata, schimbata capsula vacuumatica de control de pe galeria de admisie cu una noua oem, DPF off, montat catalizator nou de BRE.
    Deci, cam nou totul, fara DPF pe masina.
    Masina trage foarte bine (dupa 2400-2500 rpm ca orice BRD veritabil desigur), insa, surpriza. Din cand in cand, cand e motorul rece, am unele intreruperi, dar nu cum se intampla deobicei, la 1800-2000 rpm, ci eu le am undeva la 1300-1500 rpm. Sacadeaza de 2-3 ori, dupa care merge normal si 1000 km. Mi se intampla foarte rar, si doar cu motorul rece.
    Inainte sa repar capital tot ce inseamna anexele motorului, aveam intreruperi cam tot timpul intre 1600 si 2500 rpm, cald, rece, nu tragea mai deloc, etc. Am povestit mai multe pe topicul meu de prezentare.

    Ideea e ca daca vrei sa mearga totul perfect, trebuie sa schimbi tot, fara alte discutii si reparatii si curatari si mai stiu eu ce.
    Sau te obisnuiesti cu el asa si cu asta basta.
    Nu prea ai ce sa cureti sau sa repari la motorul asta.
     
    Casper4U apreciază asta.
  4. Casper4U

    Casper4U 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line, 2.0 TDI - BPW,
    Astazi in timp ce mai umblam pe la motor am identificat sper cauza problemei.
    Cum am mentional anterior am schimbat ASV-ul iar toate acestea au inceput imediat dupa schimbarea lui,
    Am impresia ca in momentul in care mecanicul a schimbat clapeta a fortat cotul de furtun de dupa aceasta care datorita uzurii a crapat.
    Atasate sunt cateva poze ale acestuia, crapatura este infima, daca frecam cu degetul pe interior nu simteam mai nimic.
    Per moment sunt plecat in concediu si am pus loctite gel si banda izolatoare deasupra, solutia pare ok pe moment acum masina trage foarte bine, parca e alta masina, numai zguduie catusi de putin la oprire, numai vibreaza pedala la schimbarea treptelor de viteza... fs-itul se mai aude dar numai intervine pierderea de putere decat foarte rar.

    O alta intrebare este legata tot de furtun si clapeta. Am observat ca la iesirea din clapeta de acceleratie exista o diferenta de cam 5 mm pe partea metalica a furtunului in contact cu clapeta, acolo pare a fi un loc unde s-ar putea pierde presiune, nu ar trebui sa fie o garnitura si mecanicul meu sa o fii ignorat?

    Multumesc pentru sfaturi, o sa revin cu un update daca problema s-a finalizat complet dupa ce voi schimba cotul cu unul nou.

    Va urez sarbatori fericite!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe partea metalica trebuie sa ai o garnitura (neagra sau verde), garnitura ce o vad la tine in poze. Furtunul se fixeaza de clapeta printr-un clips.

    3C0 145 117 F - garnitura
    1J0 145 769 B - clips
     
    Casper4U apreciază asta.
  6. Casper4U

    Casper4U 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line, 2.0 TDI - BPW,
    Am uitat sa mentionez ca la mine DPF e eliminat. Am impresia ca ceea ce afecteaza turbina pana la urma e epuratorul de gaze. M-am uitat la mine pe admisia pana la turbina si e cam uleioasa. Atasat e o filmare cu fumul care il scoate cand si cum are ea chef. Uneori ma trezesc cu ditamai noru de fum in spate, alteori nu scoate nimic... Ce parere aveti?
     
  7. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    La fel scotea fum si la mine cand am scos DPF, exact ca in video... Si turbina fasaia ca toti dracii, pentru ca se descarca intr-o tulumba goala (carcasa dpf )...

    Am pus Dpf SH si am rezolvat toate problemele. Nu fum nu fasaiala.. Am pus SH ca acu 4-5 ani nu aparusera filtre AM..iar alea OEM au preturi porno.
     
  8. adi.wdw 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW
    Va salut, am si 2 probleme cu vestitul BPW, cateodata, nu mereu, daca o accelerez lin intre 1800-2200 rpm da in nas si cand face asta se aude fss fss si trepideaza in ritm cu acest sunet, a doua ar fi fumul albastru pana ajunge la 90 de grade, asta se intampla cand e mai racoare afara. S-a mai confruntat cineva cu aceste probleme?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca citesti acest forum o sa vezi ca s-au mai confruntat. Motivele sunt diverse si tu daca vrei sa remediezi incepi sa desfaci (sa cureti, inlocuiesti) pe etape: turbina, capac motor ca sa verifici supapa epuratorului, axa cu came, EGR si galeria de admisie si alte diverse piese. Motivele pentru problema ta sunt cu zecile. Citeste toate topicurile despre motoarele 2.0 TDI de pe acest forum indiferent de arie.
     
  10. 78DYV 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 Motor BPW
    Salut. Ce ai constatat la -2.5 ai un consum mai bun?
     
  11. 78DYV 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 Motor BPW
    Salut. I-mi poate spune cineva cam care este consumul real pt masinile acestea? Eu nu am scos consum mai mic de 6.3% exterior si 10% in oras. Are masina mea o problema? Astept pareri. Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista un consum real minim. Intelegeti asta odata pentru totdeauna. Daca masina functioneaza in toti parametrii ei asa cum trebuie ala este consumul. Nu mai intrebati asta aiurea si inutil. Nu v-ati cumparat Audi ca sa intrebati de consum. Consumul tau este ok.
     
  13. Casper4U

    Casper4U 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line, 2.0 TDI - BPW,
    Aceeasi problema identica cu tine, solutia mea a fost inlocuirea EGR-ului si sondei lambda. Referitor la postul cu reglara avansului si consumului la relantii, este o aberatie, ajustari de genul se faceau la daciile de prin anii '70. Audi nu este o masina la care sa te uiti la consum, ori ca e 10l ori 13l e acelasi lucru atat timp cat masina functioneaza in parametrii. Cine se uita la o diferente de consum de 3l sau la consumul de relanti, ar trebui din pacate sa renunte la ea. Se stie ca motoarele acestea necesita multa atentie si intretinere.
     
  14. Pamy77

    Pamy77 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut,
    Am și eu o problema serioasă cu mașina: imi scoate mult fum alb aproape ca nu mai vând nimic in spate. Am fost cu ea la mecanic mi-a zis ca este turbina, intr adevăr mi-a arată pe unde pierdea ulei. După asta, am recondiționat turbina. După chestia asta ma suna mecanicul și îmi spune "am montat turbina pe mașina dar a apărut o problema destul de gravă, încă scoate fum. In cazul asta este ori capacul de la chiuloasa ca face sau nu face presiune "capacul culbutori" parca așa a zis, ori trebuie desfăcut motorul și segmentat". Vreau sa ma ajutați cu o părere sinceră și cei in cunoștința de cauza siguri pe problema asta. Mulțumesc, o zi plăcută!
     
  15. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Are dreptate mecanicul. Schimba intai capacul ca e ieftin si apoi mai vezi. Eu zic ca e de la capac.
     
    Audi23 apreciază asta.
  16. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Salut. Motorul asta (A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007) e dotat numai cu injectoare Bosch sau poate sa aiba si Siemens. Maine seara desfac sa vad dar bine ar fi sa stiu acum exact ! :sm4:
    Multumesc
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Doar injectoare Bosch si nu sunt asa sensibile. Sunt acelasi tip ca pe 1.9, constructiv vorbind.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Damici apreciază asta.
  18. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Pamy77
    Daca e de la capac( filtru epurator)verifica daca ai ulei in egr, clapet, intercooler, furtunuri....., pana la filtru de particole si daca ai desfa si curata ca nu ai sa scapi de fum. La mine asa a fost.
     
  19. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Stie cineva ce reprezinta codurile din foto si ce e inainte de .....073 BJ ?
    Multumesc
    18596339_1670415232986115_1093581839_o.jpg
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Codul injectorului.
     

Distribuie pagina asta